Perthpete´s laatste stand van zaken

[quote author=perthpete link=topic=2524.msg131196#msg131196 date=1233150989]
Overigens voor de duidelijkheid: Geen tranen, zak en as, etc of zo hoor!! Genieten van de vrije tijd en inderdaad werken aan die klussen in/rond het huis. Een volgende baan komt vanzelf wel weer .... (betere zal niet meevallen, tenminste niet financieel, maar ook dat is niet de hoogste prioriteit ;-) ;-)). Overigens gaan de geluiden over de hypotheek rente ook weer een stapje de goede kant op (algemene verwachting weer 75 basis punten omlaag, nog even afwachten tot a.s. week dinsdag de RBA weer bij elkaar gekomen is!!).,

Ireen:
Inderdaad, het werd tijd ... ook tijd wordt het voor fotos wanneer die shade cloth eenmaal klaar is natuurlijk ... komt, komt .... (wat in het vat zit en zo ..;-0)
[/quote]

Hoi Pete,
Ik lees het nu pas, vervelend hoor.
IT, toch??
Kan me hier in Perth niet voorstellen dat dat lang kan duren.
Jammer van de RBA, maar met de miljarden die de regering in april weggeeft en stijgende omzet in de detailhandel....
Zolang, geniet van het klussen en succes met het vinden.

groetjes

Erik

Dank je Erik!

Inderdaad jammer van de RBA. Maar ik hoorde net (op TV) ook wel weer dat ze vanmorgen de cijfers verwachten die aangeven of we in een (technische) recessie zitten of niet. De verwachting is dat het die kant op zal zijn gegaan. En vervolgens wordt dan weer verwacht dat de RBA volgende maand mogelijk weer een rente-daling initieert.

Overigens is mijn (onze) mening over die handouts van Rudd dat het echt maar een lapmiddeltje is en of het wel zin heeft... ik weet het niet. De meeste mensen die we daarover spreken zeggen toch dat ze het niet gaan uitgeven (wat Rudd's bedoeling is). De toekomst zal het moeten leren wat wijsheid is (was ;-).

Ze geven het wel uit, maar dan om hun credit weer weg te werken of hun hypotheek te verlegen of anderzijds.

Hi Pete,
Als halve econoom kan ik je zeggen dat het niets met wijsheid te maken heeft.
Die paar miljard kunnen ze beter in projecten steken die banen creëeren. Heb jij dan ook nog iets aan.
de meeste mensen geven het uit in die supermarkt, slijterij of inderdaad een hypotheekje verleggen, daar ontstaan echt geen banen uit.
Politici blijven bijzonder.
Ik denk zelf dat de RBA pas verlaagt als Rudd eind april betaalt heeft en de inflatie daalt. Dus mei of  juni of zo.

Hoe gaat het met je foto's?, ik zag een tijdje terug hele mooie.
groetjes
Erik

ik denk dat je gelijk hebt Erik (over RBA en kortlopend effect van Rudd's maatregelen)..

Tja, fotos daar rope je wat. In het afgelopen jaar eigenlijk nauwelijks iets aan gedaan. Altijd wel wat anders wat net effe belangrijker gevonden wordt (zal ook veel met ons huidige tijdsbesteding aan het dansen te maken hebben ;-)). Staat dus op een heeeel zacht pitje. Ik ben wel benieuwd welke fotos je bedoelt?? ;-)

[quote author=perthpete link=topic=2524.msg133645#msg133645 date=1236175969]
ik denk dat je gelijk hebt Erik (over RBA en kortlopend effect van Rudd's maatregelen)..

Tja, fotos daar rope je wat. In het afgelopen jaar eigenlijk nauwelijks iets aan gedaan. Altijd wel wat anders wat net effe belangrijker gevonden wordt (zal ook veel met ons huidige tijdsbesteding aan het dansen te maken hebben ;-)). Staat dus op een heeeel zacht pitje. Ik ben wel benieuwd welke fotos je bedoelt?? ;-)
[/quote]

Die foto's achter de link onder je bericht (Peter's foto's http flick..../][,>)
Zag ik eind vorig jaar mooie plaatjes.

Het is niet alleen stil aan het fotofront, maar Ellen heeft geloof ik haar column ook weer opgeheven. Jammer, was leuk om te lezen

Wilco: ik geloof niet dat er (al) fotos van ons dansen in omloop zijn. Zodra ze er wel zijn zal ik ze zeker plaatsen ;-) ;-)

Erik: Ah ja, ik dacht dat je heel recente fotos bedoelde. Ik heb overigens niet zo heel lange geleden nog wel wat foto's geplaatst van de Sprint Car championships ;-)

Sacha: Ja, vind ik ook jammer. Maar we (ok, ik momenteel iets minder) stoeien nogal met de beschikbare tijd en Ellen is meer van het 'doe' werk en niet van achter de pc zal ik maar zeggen ;-). Ik zal het haar wel doorgeven natuurlijk!! wie weet ....

[quote author=Marie en Dan link=topic=2524.msg134532#msg134532 date=1237147510]
WOW!  :wink:
[/quote]

Ha, ha, dat is kort maar krachtig!! Alleen..... zijn jullie nou onder de indruk omdat er eindelijk weer wat op staat? Of vind je het dans gedoe indrukwekkend??  :|

Kei- en keileuk man!! Zou'k geweldig vinden om te kunnen doen, echt wel!! Hee, én gezond, én gezellig, ook dat nog! :)

[quote author=Eerainuh link=topic=2524.msg134582#msg134582 date=1237201786]
Kei- en keileuk man!! Zou'k geweldig vinden om te kunnen doen, echt wel!! Hee, én gezond, én gezellig, ook dat nog! :)
[/quote]

Goh, jammer dat je dat niet kan Ireen. Inderdaad zoals je zegt gezond EN gezellig. En het leukste is dat ook als we straks (blijven duimen dat dat nog een hele tijd duurt) niet meer op wedstrijd nivo zouden kunnen dansen (we horen van meerdere paren die zo'n jaartje of 10 ouder zijn dan wij dat het bijbehorende trainen en zo toch te zwaar wordt) dat je ook altijd nog gewoon al schuifelend nog je beentjes van de vloer kunt doen... Op de social dancing night op onze dansschool is bijna elke zaterdag ook een paar aan het dansen die beiden boven de 80 zijn. En natuurlijk gaat dat allemaal bepaald niet vlot meer, maar het gaat nog steeds .....

[quote author=Sacha link=topic=2524.msg134550#msg134550 date=1237183154]
Beiden natuurlijk!
[/quote]
Dank je, dank je!!

[quote author=perthpete link=topic=2524.msg134592#msg134592 date=1237206688]
.... dat je ook altijd nog gewoon al schuifelend nog je beentjes van de vloer kunt doen... Op de social dancing night op onze dansschool is bijna elke zaterdag ook een paar aan het dansen die beiden boven de 80 zijn. En natuurlijk gaat dat allemaal bepaald niet vlot meer, maar het gaat nog steeds .....
[/quote]

Ja, ik snap het. Het is dan wel 'make do', maar daar hebben ze hopelijk naartoe kunnen groeien, want plots met minder moeten doen van dat wat je happy maakt kan best taai zijn, heb dat met m'n zang gemerkt. Het trouwens altijd graag gedanst, maar stappen volgen, ho-pe-loos. Het circuit daarboven brandt accuut door  :shock:  :grin:.

[quote author=perthpete link=topic=2524.msg134541#msg134541 date=1237164489]
[quote author=Marie en Dan link=topic=2524.msg134532#msg134532 date=1237147510]
WOW!  :wink:
[/quote]

Ha, ha, dat is kort maar krachtig!! Alleen..... zijn jullie nou onder de indruk omdat er eindelijk weer wat op staat? Of vind je het dans gedoe indrukwekkend??   :|
[/quote]

Het is het dansgedoe, ik kan er geen bal van.  :donttell:

Wel altijd erg mooi om naar te kijken.  :wink:

Zo he, he, eindelijk goed nieuws op het banenfront. Afgelopen maandag had ik een tweede interview bij een bedrijf (als 1 vd overgebleven 2 kandidaten) voor een finctie als Service Delivery Lead. Woensdagmiddag had die tweede kandidaat dat gesprek, en donderdagochtend belde ze mij dat ze me de baan wilden aanbieden. Het contract werd diezeflde dag gemailed, ik had er geen problemen mee. Het salaris is niet helemaal wat ik gewend was, maar dat wist ik ook wel. En na 9 maanden geen werk kijk je daar toch een ietsje minder serieus naar zal ik maar zeggen :).

Het enige mindere is dat ik a.s. maandag (ja, morgen dus) al begin ... Maar goed, het zal wel weer wennen dat ik wat minder frequent aande poker tafel kan zitten :) :).

:congrats:

Super!!!! Morgen heel veel plezier en succes op je eerste werkdag!

Sas en Dirk

Back