Perthpete´s laatste stand van zaken

Dat werd tijd, eindelijk met je luie ... van de bank.  :lol: :lol:

Gefeliciteerd Peter en suc6 morgen.

Proficiat!
Dat zal wel weer ff wennen zijn.... weer de wekker zetten, je dag niet meer zelf in kunnen delen, je vakantie is voorbij!  :up:

Hey Peter,

Gefeliciteerd.....

Als je het trouwens net zo vergaat als Annemiek krijg je over enkele dagen een aanbieding van een bedrijf waar je wel een salaris krijgt die je "gewend" was :D

ha, ha, ha, dank jullie wel voor alle gelukwensen!

En ja die eerste dag beviel prima hoor. Alleen (zoals gewoonlijk op een eerste dag) erg veel informatie moeten verwerken (een aantal service contracten bestudeerd, mensen leren kennen, en achtergrond informatie over de diverse klanten/bedrijven). Tegen 4 uur was mijn brein wel redelijk 'vol' zeg maar...
Tot op heden duidelijk 'no worries' :).

Een ander groot voordeel is dat het qua reistijd van huis naar kantoor zo.n 20 minuten is, ook dat bevalt erg goed.

[quote author=perthpete link=topic=2524.msg146608#msg146608 date=1252969409]
Een ander groot voordeel is dat het qua reistijd van huis naar kantoor zo.n 20 minuten is, ook dat bevalt erg goed.
[/quote]

20 minuten met de fiets, lekker man!

[quote author=Sjoem link=topic=2524.msg146614#msg146614 date=1253002374]
[quote author=perthpete link=topic=2524.msg146608#msg146608 date=1252969409]
[/quote]

20 minuten met de fiets, lekker man!
[/quote]

Peter met de fiets naar zijn werk? Nee toch?

Dat mag in de krant.
Nee, hij zal de 300C wel nemen. En dan verder weg parkeren anders denken ze dat hij meer loon wil.  :lol:

[quote author=Wilsil link=topic=2524.msg146640#msg146640 date=1253059096]
Dat mag in de krant.
Nee, hij zal de 300C wel nemen. En dan verder weg parkeren anders denken ze dat hij meer loon wil.  :lol:
[/quote]

Ja precies...of zijn collega's gaan hem aanspreken met "Boss"..Net zoals Herman Finkers ooit solliciteerde naar een functie.

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij solliciteer ik naar de functie van directeur van uw bedrijf en ik verwacht u morgenochtend om 10.00 uur bij mij op kantoor.

Back