Perthpete´s laatste stand van zaken

:applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:

[quote author=Wilsil link=topic=2524.msg146640#msg146640 date=1253059096]
Dat mag in de krant.
Nee, hij zal de 300C wel nemen. En dan verder weg parkeren anders denken ze dat hij meer loon wil.  :lol:
[/quote]

:grin:

Ha, ha, inderdaad: reageer niet meer zo snel EN niet met de fiets naar het werk. Veel te gevaarlijk om met de fiets zo'n route te rijden.. (en veel te tijdrovend ook!). Overigens, ik parkeer dus juist dicht bij de voordeur ... stel je voor dat ik anders regendruppels zou moeten ontwijken .. :) :).

Over wie wat waar (Wilsil), Ik werk bij ComputerCORP (www.computercorp.com.au), ben Service Delivery Lead voor een aantal (managed services) klanten. Ik vind alleen niet dat ik die hier in het openbaar kan noemen... Je weet het maar nooit :).

Ha, ha, jazeker wel. Tot op heden in ieder geval. Natuurlijk gaat het een heel tijd kosten om 'ingewerkt' te raken en een volledig beeld te hebben van de hele inhoud van de rol, maar tot dusver alles okidoki!!
(dank je :))

Oh, en je ziet als je maar op het juiste moment post in mijn topic dat ik dan binnen enekle minuten reageer ....  :lol: :lol: :lol:

HAhaha, inderdaad, erg stil ja...

Maar tot dusver geen klachten over mijn werk hoor! [size=6pt](Buiten het feit dat het zoveelvrije tijd in beslag neemt dan ;-) ;-))[/size]

Vooral erg prettig dat het me slechts 18 minuten kost om op mijn werk te komen. Of ik nu de snelweg neem op binnendoor ga, het maakt bijna niets uit... Ideaal.

Kijk dat is weer goed nieuws en als de inhoud ook nog eens super is  :up: 18 minuten! Dat klinkt inderdaad goed! Ik doe er 's ochtends langer over  :-( en het is maar 21 km    [sub][size=7pt]Inderdaad jammer dat het zo veel vrijetijd kost[/size][/sub]  :grin:

Hoi Pete,
Ben weken niet online geweest dus lees nu pas je weer aan de slag bent, super nieuws  :up: 
Geniet ervan, en veel succes daar!

Groetjes,
Susan

Wouw, zolang geleden alweer dat ik iets geplaatst heb in mijn eigen topic.... Kan toch merken dat de focus meer en meer op het dagelijks leven hier gericht is dan op het hele emigranten gebueren :) :). Hebben de anderen (die al een paar jaartjes hier zijn) dat nou ook?

Aanleiding in dit geval voor een update is dat ik over een week van baan verander. Vwb rol een beetje 'back to my roots' (Change Manager), vwb werkgever een grotere (Fuijtsu) hier in Perth ...

G'day Pete!

Wat leuk om van je te horen! En wat fijn dat het allemaal goed gaat met jullie. Ik kan me helemaal voorstellen dat het forum bezoek steeds minder en minder wordt naarmate je een leven aan de andere kant opbouwd. Aan de andere kant is het wel voor velen die de stap nog moeten maken of net hebben gemaakt heel fijn en zinvol om te lezen hoe het met jullie gaat, wat jullie ervaringen zijn, hoe belangrijke of handige informatie is ontdekt/verkregen, of de beslissing die jullie hebben genomen nog steeds de juiste is geweest etc., etc.

So what ever you do keep the stories coming! :up:

Groetjes
Kathren

Kan toch merken dat de focus meer en meer op het dagelijks leven hier gericht is dan op het hele emigranten gebueren :) :). Hebben de anderen (die al een paar jaartjes hier zijn) dat nou ook?

Nee, helemaal niet. :p

Zonder gekheid, ik zie het al vanaf de start van het forum dat van lieverlee leden die al geemigreerd zijn steeds minder op het forum komen. Uiteraard zijn er uitzonderingen en wat grappig is is dat 'oude leden' die al een hele tijd niet meer op het forum zijn geweest opeens weer opduiken omdat er iets in hun situatie is veranderd.

Ik ben bezig om een enquete te maken om te kijken of (en hoe) ik het forum aantrekkelijker kan maken voor degenen die al geemigreerd zijn.

Gefeliciteerd met je nieuwe baan.

Back