En inderdaad, jij bent nog vrij trouw geweest, maar veel mensen verdwijnen van het forum als ze eenmaal hier zitten, dat is best jammer. Ikzelf ben hier pas gekomen toen ik al jaren hier woonde, ik blijf wel hangen ;-).
He Ireen, ook al effe niets van je gehoord (denk ik, of gewoon te weinig gelezen op het forum natuurlijk...
(Zeg Ireen .. waar blijft je oordeel nou?? )
BTW, zo heb je 5 jaar lang geen famile op bezoek ... en zo gaan je vader en stiefmoeder(waarvan je het niet meer verwacht had gezien leeftijd en rug problemen met vliegen) die in Canada wonen een reis van 48 uur ondernemen om hierheen te komen ...
en blijven dan meteen maar 2 maanden ...
(Zeg Ireen .. waar blijft je oordeel nou?? )
BTW, zo heb je 5 jaar lang geen famile op bezoek ... en zo gaan je vader en stiefmoeder(waarvan je het niet meer verwacht had gezien leeftijd en rug problemen met vliegen) die in Canada wonen een reis van 48 uur ondernemen om hierheen te komen ...
en blijven dan meteen maar 2 maanden ...
Sorry! ;-) Net alledrie de filmpjes gekeken, gaaf!! En jullie zien er schitterend uit, klasse hoor Well done!
Twee maanden hey... wauw... hebben jullie een granny flat of zo? ;-)
WOOOOOOWWWW!! Ik herken Peter bijna niet meer!!! From the looks of it, life is treating you very well
Lieve groeten uit besneeuwd en koud Hollandia
Nu ben ik benieuwd of je dit onder het GVD topic of het Yes topic had moeten zetten..... 2 maanden kan best lang zijn