Rebekka en Martijn - Brisbane - Qld (Terug naar NL - waarschijnlijk in oktober)

[quote author=Hans de Visser link=topic=607.msg27928#msg27928 date=1126840256]
Nieuwe regel bij de borrels: voor elke vraag die je fout had in je theorieexamen, moet je een rondje betalen  :evil: :-D
[/quote]

Hé, niet de regels achteraf veranderen :x. Daarnaast ga ik het maandag natuurlijk gewoon goed doen en dan ga ik niet vertellen of en hoeveel fouten ik had :p.

Hoezo? Waar staat dat je dat achteraf niet mag afspreken? Voorlopig leven we nog steeds in een democratie hoor!  :p

Jufrebekka, jij lust vast ook wel een gratis biertje, dacht ik zo?  :up:

[quote author=amoz link=topic=607.msg27930#msg27930 date=1126841956]
Hoezo? Waar staat dat je dat achteraf niet mag afspreken? Voorlopig leven we nog steeds in een democratie hoor!  :p

Jufrebekka, jij lust vast ook wel een gratis biertje, dacht ik zo?  :up:
[/quote]

Geen bier voor Rebekka, want zij moet rijden :wink: (daarnaast lust ze het niet).

[quote author=tinusv link=topic=607.msg27925#msg27925 date=1126834721]
Vanochtend zijn we naar de stad gegaan (met de bus, want in de stad kun je niet makkelijk parkeren) [/quote]

Wijntje dan Bec?

Als het gratis is wel, maar als Martijn betaald... dan komt het nog steeds uit hetzelfde potje hoor  :|. Dus nee, ik hou het wel bij water in Brussels. Dat is tenminste te betalen  :-D. Even terugkomend op de theorietest: hoeveel had jij fout Annemiek, en jij Hans? Of moet ik daarvoor Tjarco en Sally mailen om een eerlijk antwoord te krijgen  :evil:.

:-D
Nieuwe regel bij de borrels: voor elke vraag die je fout had in je theorieexamen, moet je een rondje betalen 
zal ik dan toch eens een keertje oppas gaan regelen?? Nee hoor Martijn je haalt het gewoon de volgende keer. Zal effe checken met Tijn als hij thuis komt over Sunday!

Groetjes
Syl

[quote author=jufrebekka link=topic=607.msg27941#msg27941 date=1126853346]
Als het gratis is wel, maar als Martijn betaald... dan komt het nog steeds uit hetzelfde potje hoor  :|. Dus nee, ik hou het wel bij water in Brussels. Dat is tenminste te betalen  :-D. Even terugkomend op de theorietest: hoeveel had jij fout Annemiek, en jij Hans? Of moet ik daarvoor Tjarco en Sally mailen om een eerlijk antwoord te krijgen  :evil:.
[/quote]Ik heb mijn rijbewijs gehaald toen ik hier nog op mijn working holiday was, wat voornamelijk holiday en niet working was, dus ik had tijd zat om dat boekje door te lezen... 'k Had dus nul fout in de 35 vragen (5 extra voor de motor)  :p :cool:
Je dacht toch niet dat ik anders dit soort borrelregeltjes met terugwerkende kracht zou instellen?  :evil:

Hee!
Ikke heb het ook 2x moeten doen. De eerste keer 1 fout teveel en de tweede keer foutloos. Gemiddeld 2x gehaald dus  :wink:

Als je het haalt maandag krijg je een Koninckje van me! Zet hem op!  :up:

A

:up: Well done Tinus!!!, kwam zeker door die grote garnalen (vis = brainfood) gisteren! :) :up:

Groetjes
Syl

[quote author=Syl link=topic=607.msg28189#msg28189 date=1127087882]
kwam zeker door die grote garnalen (vis = brainfood) gisteren! :) :up:
[/quote]

Ik denk het wel, ze waren ook wel erg lekker.

[quote author=Hans de Visser link=topic=607.msg28191#msg28191 date=1127088476]
Maarreh, nu natuurlijk weer de vraag... hoeveel fout?  :evil:
[/quote]

Helaas niet foutloos: Eén foutje.

Gefeliciflapsteerd! Da's een opluchting he!

Sprak tijdens de koffie met mijn collega Jo Bowles en haar Mattie is at day care op uni. Zij kent jou, Rebecca! Enne, ze vindt je echt helemaal geweldig! Niks dan lof. Toppie!  :up:

Nou dat was het maar weer tot de volgende keer!

Jo is ook SUPER aardig. heb vorig week even een tijdje zitten kletsen! Trouwens wie ken je nog meer?? je kent Zara ook al toch? Enne het is toch pas over twee en een halve week? of heb ik iets gemist?

Zara van Liz O' Brien, enne, hoe heet die kleine van Lindsay Fowles ook alweer ... Het is in ieder geval een vriendje van Mattie en hij heeft rood haar. Net iets jonger dan Mattie. Kan zijn dattie nu een poosje niet op day care is geweest omdat Lindsay thuis zit omdat ze kort geleden haar 2e heeft gekregen en die heet Toby. Jo, Linsday en ik werken in dezelfde groep. Liz en ik hebben een office gedeeld.

Back