Sander,Linda & Kids >> Brisbane>> QLD

[quote author=M5 link=topic=1039.msg20932#msg20932 date=1121681082]
Nog effe in ik moet handtekeningen uitdelen :-D
[/quote]

Dan wil ik wel een cheque van jou met jouw handtekening waar ook nog eens een leuk bedrag op staat wat dan van jouw rekening naar mijn rekening overgemaakt kan worden :) (just kidding)

Enne Sander: wij zijn natuurlijk wel benieuwd naar het hele artikel, incl. tekst dus als je misschien nog kans ziet om die in te scannen? Of staat hij ergens online op de site van die krant waar het artikel in heeft gestaan?

Hoi Lin en San,

Hartstikke tof dat die garage sale zo goed is verlopen. Misschien ook iets voor Jeroen en mij om te doen als het zover is. Jullie staan er overigens leuk op in de krant. Als wij het zover schoppen mag er in de kop van het artikel staan: ik zal niets missen behalve onze poes.

Nu jullie aanvraag nog de deur uit en succes met de IELTS. Maak je niet te sappel, het stelt niet al teveel voor (vonden wij tenminste).

Groetjes, Erna en Jeroen

Ik word echt schijtziek van dat hele emigratie gebeuren, bijna alles heeft tot nu toe tegen gezeten. Dachten we 6 aug de ielts te kunnen doen hadden ze die datum al week eerder van hun site moeten halen maar dat kon niet ivm een storing word het nu pas 3 september. Zijn we thuis de was aan het doen horen we rare geleden, loop ik naar boven ruik ik een brand lucht uit de wasmachine. Sorry maar ik word er echt KOTS misselijk van hoe moeizaam alles verloopt en hoelang je telkens elke keer moet wachten voordat je weer een stap verder bent.

Hey, het is een beetje een dood doener (maar wel een goed bedoelde :)) "na regen komt zonneschijn" effe doorbijten en het valt vanzelf allemaal op zijn plaats!!

In ieder geval heel veel sterkte toegewenst! Positive vibes vanuit Brisbane.....

Syl

Sander, het is idd een lange strijd, maar uiteindelijk telt maar 1 doel!! En die gaan jullie zeker halen..

Mijn oma zegt altijd: "Het wordt nooit zo donker of het wordt ook wel weer licht"

Tuurlijk dit gaat helemaal goedkomen!
Soms heb je even een emi-dipje, zo'n baalmoment dat je het gevoel hebt dat álles tegenzit! Nu maar even duimen voor de wasmachine....  :| Ik kan echt nog niet zonder!!!

Gelukkig was het geen Aus stroom  :-D
Het machine was toch kapot gegaan, heb je daar in ieder geval
een goeie start. (met een nieuwe)
Ik hoef geen IELTS te doen, maar kan je het ook ergens anders doen,
of is die datum overal weg?
Je word van tegenslag wel steeds sterker, ik heb meer geleerd van
handel waar ik aan verloren heb dan waar ik aan gewonnen heb.
Tegenslag onthou je beter.  :up:

Sterkte en Suc6   :up:

Ja dat zijn wijze woorden Ton... Haal maar genoeg drank in huis voor a.s. zaterdag! Kunnen we de sorrow wegdrinken!!!  :-D  :-D  :-D

Sander en Lin,

Ik heb nog wel een "oude" AEG wasmachine staan. Het is helaas wel een bovenlader en zuipt wel water en verbruikt ook wel redelijk wat electriciteit, maar mocht jullie machine kapot gaan, dan mag je deze wel hebben!! Beter eentje die iets meer water verbruikt en electriciteit verbruikt, dan geen wasmachine

Enne Lin: ik heb een blauwe helm op mijn kop. Afgelopen pasen hadden we een Scoutlink weekend en daarvoor heb ik een aantal sumo-worstel pakken gehuurd. En deze helm hoorde bij het pak :)

[quote author=Lin link=topic=1039.msg21044#msg21044 date=1121766965]
Ja dat zijn wijze woorden Ton... Haal maar genoeg drank in huis voor a.s. zaterdag! Kunnen we de sorow wegdrinken!!!  :-D  :-D  :-D
[/quote]

Krijgen wij met ons 4 niet op voor de verhuizing  :lol1:

................ uhm ben even sprakeloos.... Wat een lief aanbod van jullie, Mark! We gaan proberen of hij nog te redden valt en anders nemen we het zeker in overweging!

Ton,  :clap2: ben benieuwd! Helaas ben ik wel de BOB dus zal ik het [glow=red,2,300]zuipen[/glow] aan Sander over moeten laten!!

He Mark

Staat je goed die helm :lol1: ,iig bedankt voor het aanbod echt top!! Bedankt iedereen voor de wijze worden, had ik effe nodig :up:

Groetjes Sander

Moet wel erbij zeggen dat die wasmachine wel een geruime tijd heeft stilgestaan (stilstaan doet hij altijd wel in de kelder, maar ik bedoel meer: in gebruik gehad :) ) dus ik durf geen garantie te geven dat tie het doet. Nu is dat bij mij de flat ook wat lastig uittesten helaas.....

euhm... helm? waar zie je dan een plaatje van Mark met Sumo pak? ff off topic :)

Goed..... Jullie zijn nu al zo ver dat zo'n kleine bump in the road jullie toch niet veel meer kan doen? Hoofdje omhoog en zoals Bassie en Adriaan zingen: "Achter de wolken schijnt de zon... en na de regen komt weer zonneschijn!"
Gaat helemaal goed komen :)

Hoi Lin en San,

Kop op San, Jeroen en ik hebben er 1,5 jaar over gedaan om alle papieren in orde te krijgen en ons is het ook gelukt. Soms zit het mee en soms zit het tegen. Gewoon doorgaan en nooit iets opgeven wat je heel graag wilt.

Groeten Erna & Jeroen

jee wat een foto's in de krant.

Heb je goed verkocht,hoop het wel.
je ziet het he we zijn weer voorgsteld.

Ron & Carina

Hadden jullie het artikel nog niet gezien dan? Maar we hebben inderdaad goed verkocht ja, boven verwachting!

Groetjes Lin

Jeetje mina, dit verhaal is een boek waard!

Ik begin me eigenlijk wel zorgen te maken of ik er niet te licht over denk met mijn visum aanvragen......
Ik heb dan wel met de meest makkelijke volgens mij, maar ik zie nog geen obstakels...
Medische keuring, formulier 47SP invullen, papieren halen op het gemeentehuis e.d. (daar werk ik dus is makkie) en wat gedoe over familileden die in dienst hebben gezeten. Dat laatste baart me zorgen, want ik geloof nooit dan mijn vader en broer daar iets van bewaard hebben. :x
Dan de hond laten enten en bloed af laten nemen, iemand zoeken die haar transport kan regelen, want dat mag je geloof ik niet zelf doen.
En dan alles opsturen en wachten... mis ik iets nu?

Nou in ieder geval wens ik jullie veel sterkte!
Misschien kunnen we er volgende week nog even over kletsen allemaal.
Ik weet nu hoe jullie eruit zien en ik ben niet verlegen dus ik stel mezelf wel even voor!

Wij zijn al zoveel via allerlei sites aan het verkopen, dat er voor een garage sale niets over blijft denk ik  :lol:

Succes en hou het hoofd koel hè?!?!

Back