Sander,Linda & Kids >> Brisbane>> QLD

Yep, het staat vast, 3 september de ielts.

Jakkes,jakkes en nog eens jakkes! :dizzy:

[quote author=George Franciska link=topic=1039.msg21258#msg21258 date=1121891379]

en wat gedoe over familileden die in dienst hebben gezeten. Dat laatste baart me zorgen, want ik geloof nooit dan mijn vader en broer daar iets van bewaard hebben. :x

Succes en hou het hoofd koel hè?!?!
[/quote]
Ontslag bewijzen Militairedienst kan je opvragen schriftelijk:
Min. v. Defensie
Buro RIOP
Postbus 7000
6460 NC Kerkrade
Tel.: 0455469994
Of Fax
045-5469698

Bericht moet zijn:
Aanvraag Bewijs van ontslag i.v.m. Emigratie naar Australie
Gaarne in Engels
Naam
event. indien aanwezig reg. nr.
Geb. datum
Adres
Hantekening

Dan Sturen ze het op.

Gr. Ton  :up:

[quote author=M5 link=topic=1039.msg21704#msg21704 date=1122301554]
Yep, het staat vast, 3 september de ielts.

Jakkes,jakkes en nog eens jakkes! :dizzy:
[/quote]

Kalmte kan je redden!
Komt allemaal goed en wij duimen allemaal!  :up:

Yep, heeeeeeel veel succes!
Wij hebben 'm afgelopen zaterdag gedaan, het was een stressvol dagje!

Groetjes, Aukje.

Jaja die IELTS blijft hier toch wel een heet hangijzer!  :-D Nou ja eigenlijk niet eens meer om de test zelf, die moeten we nu eenmaal doen en daar hebben we ons natuurlijk bij neergelegd! Maar nu had ik vorige week in onze dipje een mailtje gestuurd naar de Immi.gov.  Ik zet hem hier wel even neer:

Dear sir,

I have a question on which we are very uncertain, we don’t have an immigration office who is helping us with the application.

We both speak very well English and are waiting for an IELTS test, we already applied and are not able to start earlier then September 6th. Then we have to wait another 2 weeks before we get the results. That would mean it takes another 2 months before we can apply for our visa.

So basicly the question is:

Do you have to do the English test before our application of immigration is approved. We are applying under the The Skilled Sponsered Designated Area Visa. The TRA has already recognized the Skills application, do we therefore need the points for immigration on form 47SK if we are being sponsored?

I hope you can give us a clear answer on my question so we know where we stand on this.

Thank you very much

Ik was het hele berichtje al weer vergeten tot ik vanmorgen dit antwoord in de mailbox vond:

Dear Sir/Madam,

Thank you for your e-mail in relation to applying for skilled migration to Australia.

IELTS results can be provided once available, they do not have to accompany your application Kind Regards,

Adelaide Skilled Processing Centre

Lolene.Cathro@immi.gov.au

This is a private work e-mail address and returned e-mails will not be answered. 
Please e-mail the adelaide.skilled.centre@immi.gov.au with any further enquiries.

Toch nog onverwachts goed nieuws! Wij gaan ervoor! Zodra de papieren terug zijn gaan ze dus op de post naar Adelaide! Hopenlijk lopen we dan wat vertraging in!!

Hoera, Eindelijk een keer goed nieuws, ik ben erg blij voor jullie   :happysun:
Meteen alles op de post, en weg met dat spul.
Veel suc6.

H Groetjes Ineke.  :flowers:

[quote author=Ineke link=topic=1039.msg21917#msg21917 date=1122453869]
Hoera, Eindelijk een keer goed nieuws, ik ben erg blij voor jullie   :happysun:
Meteen alles op de post, en weg met dat spul.
Veel suc6.

[/quote]

Ja, ik ben het helemaal met Ineke eens.

Succes met alles  :up:.

Groetjes,
Erna

Gelukkig een keer goed nieuws, nu maar hjopen dat daardoor alles ook een beetje in een stroomversnelling komt!!!! :up: :)

Gr Wilbert

Inderdaad heel goed nieuws.

Het verbaast me wel dat ze daar niet moeilijk over doen.
Ik denk dat dit voor veel mensen een opsteker kan zijn.

:up:

:up: good on you!!!

Kan ik jullie, na mijn 'verwarringschopperij' nog een paar TIME magazines aanbieden om te oefenen voor de IELTS test?  Ik heb een hele stapel van afgelopen jaren..  :roll:

Wij gaan 15 okt voor de leeuwen van academic IELTS..brrrrrr...

grtjs, Cathelijn

[quote author=kookaburra link=topic=1039.msg22152#msg22152 date=1122586618]
Wij gaan 15 okt voor de leeuwen van academic IELTS..brrrrrr...
[/quote]

Waarom moet jij academic en niet general?

:|

Back