Ik ben getrouwd, dus niet widowed, divorced of formally seperated aged person!
Ik heb me blijkbaar niet genoeg ingelezen in de andere booklets, dat is wel duidelijk, maar het komt er wel op neer dat we gewoon 47SK in moeten vullen! Geeft niet we gaan vrolijk verder!! :-D
Ach de test zelf ben ik niet zo bang voor, heb een jaar in Canada gewoond en kom er nog steeds ieder jaar een aantal weken, dus dat moet wel gaan lukken We doelden meer op de tijd die het nog extra in beslag neemt. Maar ook dat geeft verder niet hoor, hadden we het maar eerder aan moeten vragen!! :wink:
In ieder geval bedankt dat je mee bent gaan zoeken of er nog een ander "gaatje" te vinden was!!
Hihi San is in een pesthumeur die zag het zonnetje al schijnen!! :wavecry:[/color]
[/quote]
Languit op de bank met een GROTE pils, doet wonderen :-D
Morgen weer een nieuwe dag, je moet rekenen van tegenslag word je alleen maar sterker
Hey! Wat een leuk foto!!! Zo ver hebben wij het niet geschopt met onze garage sale hier!!! :-D. Lief zeg de twee meiden op tafel. Wat een grote reis hebben die ukkies nog voor de boeg.....en dan ruimte, ruimte, ruimte! Two little aussies in the making!
Wat staan jullie allemaal leuk op die foto,s schatten van kindertjes,
jij ook hoor Sander met twee puntjes op de A.
Look forward to seing you on Saturday.
Red and white wine? I know beer for you!!!! :cheers:
[quote author=Annemiek link=topic=1039.msg20930#msg20930 date=1121680538]
Ligt het nou aan mij? Of is Amber gegroeid in een paar maandjes tijd?
[/quote]Gelukkig is ze wat gegroeid in de afgelopen maanden :-D .Tis zeker een leuke foto's en we hebben vandaag al veel leuke reactie's gekregen.Nog effe in ik moet handtekeningen uitdelen :-D
Maak gratis een account aan om het meeste uit je forumbezoek te halen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.