Sander,Linda & Kids >> Brisbane>> QLD

John is ambulance verpleegkundige en die moeten voor hun assessement de academic version doen.. en dan ook nog gemiddeld een 7 scoren!!!  :-o Ik hoef dit niet voor assessement te doen.. noem het solidair  :-D

Ja we zijn eruit!!Nu blijkt dat je je visumaanvraag in Australie mag afwachten
http://www.immi.gov.au/migration/skilled/rqmnts_doc/vg_location_2.htm
hebben we besloten om het daar af te wachten ipv in Nederland.Over twee weken heeft de dimia onze visum aanvraag en 12 september wordt het huis opgeleverd. We zullen dan maar een paar weken bij die vriend van ons in trekken en zal Lin  half oktober naar Australie gaan met de kinderen, en omdat ik zonder visum niet mag werken blijf ik nog 6 tot 8 weken in Nederland, zodat  ik kan werken en geld verdienen. Lin kan in de tijd dat ze daar is samen met haar vader het een en ander regelen en voor bereiden,dus zal ik half december die kant op gaan. Komt het wel ineens heel dichtbij zeg. By the way, we hebben toch niet veel te verliezen want een huis heb ik straks niet meer en per 1 november heb ik ook geen werk meer, dus het ergste wat kan gebeuren is dat ik mijn visum niet zou krijgen (kans is erg klein dat dat gebeurt ) heb ik iig een paar hele mooie maanden gehad :-D

Groetjes Sander

Wat geweldig zeg! Wat nou vertraging opgelopen??? :p
Enne... zoals ik al vaker gezegd heb San... Die IELTS kun jij echt wel! Als ik gemiddeld een 7 kan halen, kun jij dat zeker te weten! :)

Indeed, indeed... het gaat nu echt snel, hoor!!
:applaus: Proficiat met jullie beslissing;  het zal allicht een beetje rust brengen.. alhoewel, nu gaat het ECHT beginnen!  :-o  Super toch?

Kun je je 'meiden' wel zo lang missen, Sander?  :?

:up:

Hiya Sander & Lin

Had het net al in het andere draadje gelezen. Fantastisch nieuws! Gaan in stroom versnelling nu.....dat wordt een warme kerst dit jaar!! :-D :-D

Groetjes
Syl

Zal idd wel moeilijk worden, maar goed het is op deze wijze een goeie oplossing ,maar we weten waar we het voor doen.AUSTRALIE

Groetjes Sander

Heel veel succes verder met de voorbereidingen en fijn dat Lin in ieder geval daar op haar vader kan vertrouwen en bouwen.   :up: :up: Je bent er dan in ieder geval voor de holidays. Zoals Syl zegt, warme kerst (met kalkoen??!! of een koude macaronisalade!?!)

Groetjes Miranda

Als ik iets lekker vind is het vlees en vis, dus wat dat betreft ga ik wel naar het juiste land toe  :-D
:Cooking: .Ik kijk er nu al naar uit

Als je in die 6 - 8 weken honger moet lijden of DORST,
Kan je altijd langs (AAN) komen.  :wink:

Tot wij weg kunnen,  :lol:

Gr. Ton en Ineke  :up:

Sander vind mij roast leg of lamb best lekker,   :Cooking:
hij mag altijd langs komen!!!
Jij ook hoor Lin, maar voor jou de trifle!!!!!! :happysun:

Gr Ineke

Ik geloof dat ik John ook maar vooruit ga sturen!  :roll: Trifle?? Hmmm, klinkt heel lekker  :wink: 

Zo zie je, Lin: Sander heeft vast geen tijd om ook maar 1x naar het frietkotje te gaan.. 

Wel grappig: zit Lin straks in Oz te forummen met manlief in NL  :lol: 

Nou Ineke, het is wel heel erg  :eek:fftopic:, maar ik zou het echt super vinden als je mij het recept wilt geven van jouw roast of lamb. Mijn tante maakte die altijd (in de oven in aluminiumfolie, met parsnip, pumpkin en gewone wortels) en ik ga nog watertanden. Maar hoe en met of zonder boter, welke stand in de oven??!!??? Geen idee.

Alvast bedankt als je dat wilt doen evt. met een PM'tje. Of we maken een topic koken op het forum. Kan je in je café ook nog een restaurant gaan uitbaten  :evil:

Groetjes Miranda

[quote author=Ineke link=topic=1039.msg22810#msg22810 date=1123071359]
Sander vind mij roast leg of lamb best lekker,   :Cooking:
hij mag altijd langs komen!!!
Jij ook hoor Lin, maar voor jou de trifle!!!!!! :happysun:

Gr Ineke
[/quote]

[size=18pt]Oh heavens.... Don't get me started on the Trifle....[/size]   :w00t:

Sorry, nog ff  :eek:fftopic:

Zat in de Allerhande te gluren naar recepten van de trifle:

[size=8pt]Aardbeientrifle met wittechocoladeroom
Wereldkeuken, brunch, 6 personen
Bereidingstijd in minuten
30 voorbereiden
10 bereiden
Bevat per eenpersoonsportie [/size]
[size=14pt]energie 575 kCal [/size]  :x [size=8pt]- eiwit 8 g
vet 33 g - koolhydraten 57 g[/size]

:-o dat betekent toch dat je wel 2! trifles per dag mag eten  :|  :roll:  :wink:

http://www.recipegoldmine.com/desstrifle/desstrifle.html#TRIFLES

Kijk hier maar eens even....

[move]HMMMMMMMM!!!!!!    [/move]

:roll: :roll: :roll: Net even gekeken op de site. Gauw eens even uitproberen!! Ik kan alleen niet kiezen :wink:!! Echt een site voor mij :up:.
(of niet...:think:)

Waarschuw even als jullie gaan beginnen, kan ik alvast een route plannen.  :roll:
Die dingen MOETEN gekeurd worden VOOR je ze kan eten.  :-D

Back