Sander,Linda & Kids >> Brisbane>> QLD

[quote author=Lin link=topic=1039.msg29133#msg29133 date=1127718502]
Nope... vandaag weer proberen. Hele drukke meneer. :wink:
[/quote]

Lin is dat die Doc in Rotterdam?
Stevens geloof is zijn naam, als hij het is moet je s'avonds bellen,
hebben wij ook gedaan,want de keuring is ook s'avonds.

Ja klopt Ineke, ik heb ook al een paar keer gebeld 's avonds. Maar tref het telkens niet. Vanavond ga ik het weer proberen!!

Groetjes Lin

Ik krijg de dokter maar niet te pakken... :-( Iedere keer is die meneer niet thuis... snik.
Maar vrijdag longfoto's en de bloedonderzoeken a.s. dinsdag. Dan hebben dat allemaal gehad. Nu maar hopen dat ik Dr. Stevens nog te pakken krijg zodat de keuring nog kan voor ik wegga. Toen ik hem sprak wilde hij het plannen rond de 10 of de 11e maar dat gaat niet meer lukken nu.

En Sander heeft zijn ticket geboekt! Op 17 december komt hij ons achterna!!! Hopelijk zal het dan allemaal niet meer zolang duren! Maar met kerst zijn we in ieder geval met zijn allen bij elkaar!

Groetjes Lin

Te gek zeg Lin, ook wel heel lekker voor de meiden om weer allemaal bij elkaar te zijn! Hopelijk krijg je die Doc. snel te pakken. Zo te lezen is hij behoorlijk uithuizig :-( Kan je eventueel geen afspraak met een andere arts maken? Kan me voorstellen dat je alles nu zo veel mogelijk af wilt ronden.

Groetjes
Syl :)

Tsja... misschien wel Syl. Maar ik heb nu alles hier in omgeving Rotterdam lopen. De bloedonderzoeken zijn dinsdag pas en moet je een aantal dagen op de uitslag wachten en pas daarna kun je een afspraak met de arts plannen. Ik zou dus eigenlijk iets eerder willen. Maar is zal eens in Amsterdam gaan bellen. Tenslotte zitten we daar weer volgende week. Misschien als ik het verhaal uitleg kan ik daar wel iets eerder terecht.

Morgen is Iris haar laatste schooldag, ze is wel een beetje verdrietig zegt ze. Want deze school is wel heel erg leuk... Maar iedere dag vraagt ze: gaan we morgen naar Australie? Gelukkig heeft ze er zin in!
Nog 11 nachtjes slapen.... :plane:

Groetjes Lin

K'snap inderdaad Lin dat je alles achter de rug wilt hebben en nu door wilt gaan met het grote 'naar voren kijken'. Even hard werken tot de kerst (gelukkig met steun van de familie) en dan als gezin met kerst als het ultieme startpunt (als ik het zo mag zeggen) jullie nieuwe leven beginnen.

Succes succes succes succes succes x 10000000000000  :lol:

groetjes Miranda  :)

He Lin,

Wat een gekl**t met die dokter.
Ja, nog een paar dagen en dan is het zover en gelukkig maar twee maandjes zonder Sander.
Succes nog met alles :up:

Groetjes,
Erna

[quote author=Erna link=topic=1039.msg30627#msg30627 date=1128583275]
gelukkig maar twee maandjes zonder Sander.
[/quote]Of niet :loldevil:

[quote author=M5 link=topic=1039.msg30697#msg30697 date=1128616722]
[quote author=Erna link=topic=1039.msg30627#msg30627 date=1128583275]
gelukkig maar twee maandjes zonder Sander.
[/quote]Of niet :loldevil:
[/quote]
Lijkt mij een verademing  :lol1: :lol1: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Dat weet je pas als wij in het huwelijks bootje zijn gestapt. :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:

Het wordt nu echt spannend voor jullie hoor.
Langzaam aan het idee gaan wennen om afscheid te nemen van vrienden, familie en bekenden.
Maar...........jullie nieuwe leven ligt met smart op jullie te wachten!

Bert

Het is wel een leuke tijd van het jaar voor Amber & Iris om hier te zijn. En er is zo ontzettend veel te doen in en om Brisbane in December.  Carols by candlelight, festiviteiten op South Bank, etc. EN de kerstman (hihi....zwetend in die grote laarzen, groot rood pak en een lange baard).

Groetjes
Syl

Dat zou je maar voor je lol doen zeg ;)
Het is allemaal wel erg snel gegaan he, want hoe lang is het nu geleden dat jullie wisten dat Lin al naar Oz kon in afwachting van het visum? Toch nog niet zo gek lang geleden?

Oh Syl, klinkt leuk! Ik krijg er zin in! Kijk er tevens naar uit om je in levende lijve te ontmoeten!!

Annemiek, ik denk idd een maand of 2 geleden, en vorige week van Sabien nog eens bevestiging van de DIMIA zelf. Het gaat heel snel. Vandaag Iris d'r laatste dag hier op school. Ik was vanmorgen helemaal emotioneel. Kindjes hadden tekeningen voor haar gemaakt. Nu dalijk gaan we naar school om te trakteren. En een grote bos bloemen voor de juf! Nog 10 dagen..... :lol:

Hoop dat het mee valt met de traantjes vandaag! voor zowel Iris als de Juf!! en voor jou natuurlijk.... :) Ik weet nog hoe ik me voelde toen ik Ramon van kinderdag-verblijf verwisselde na bijna 3 jaar  :-D :-D en dat ging maar om een paar kilometer! Wat een spannend avontuur zeg voor Iris & Amber, ik hoop dat het een fantastische laatste Nederlandse schooldag was :)

Diep adem halen en blijven aftellen :up: :)

Groetjes
Syl

[quote author=Lin link=topic=1039.msg30798#msg30798 date=1128675158]
Nog 10 dagen..... :lol:

[/quote]

Wow, het komt nu echt dicht bij voor jullie!
17 October zijn we ook op weg naar Australie, maar helaas alleen voor'n verkenningsvakantie.
Is dat de dag dat jullie vliegen?

Zou wel te gek zijn als we elkaar nog op luchthaven tegenkomen.
:-D

[quote author=jassian link=topic=1039.msg30830#msg30830 date=1128683885]
Wow, het komt nu echt dicht bij voor jullie!
17 October zijn we ook op weg naar Australie, maar helaas alleen voor'n verkenningsvakantie.
Is dat de dag dat jullie vliegen?

Zou wel te gek zijn als we elkaar nog op luchthaven tegenkomen.
:-D
[/quote]

Inderdaad ik vlieg de 17e "voorgoed" naar Australie! Met Singapore Airlines om 12.10 uur, zou inderdaad leuk zijn elkaar nog te treffen! Maar ben je de 15e niet in Tilburg?

Syl, het was emotioneel hoor! Al heb ik de laatste dagen toch al een beetje moeite met de traantjes...

Groetjes Lin

De laatste week in NL  ingegaan... :lol: De zenuwen beginnen me toch wel parten te spelen. Afscheid komt dichterbij en als ik ergens een hekel aan heb dan is dat het wel!
Maar helaas heb ik bij mijn moeder geen beschikking tot pc en kan ik hier niet meer aanwezig zijn :cry: Ben afhankelijk van vrienden en kenissen! San daarentegen heeft gelukkig wel toegang tot internet op zijn werk en zal dus nog wel aanwezig zijn!
A.s. vrijdag worden onze spullen door Allways Transport afgehaald, en dan zijn die hopelijk met een week of 8 in Brisbane aangekomen! Ik verheug me zo op een eigen plek weer!!!

Groetjes Lin :bye:

Het helpt niet tegen de zenuwen, maar ik zal flink wat positieve energie naar je toedenken Lin,

groetjes Miran  :)

Back