Sander,Linda & Kids >> Brisbane>> QLD

Het wordt nu echt spannend voor jullie Sander en Lin.

Voor jou zeker Lin, want jij gaat volgende week al met de kids.

Het lijkt me dat je nu een beetje het gevoel moet hebben dat je in een soort niemandsland leeft,
omdat je nog wel in Nederland zit, maar zonder huis en zonder spullen
en met je gedachten al in Australië.
Lijkt mij een hele vreemde gewaarwording.
Veel succes in ieder geval......en ik zie jullie in Tilburg!

Bert

[quote author=Lin link=topic=1039.msg30985#msg30985 date=1128820996]

Inderdaad ik vlieg de 17e "voorgoed" naar Australie! Met Singapore Airlines om 12.10 uur, zou inderdaad leuk zijn elkaar nog te treffen! Maar ben je de 15e niet in Tilburg?

[/quote]

Nope, deze (Tilburg) zet ik uit.
Wij gaan ook met Singapore Airlines, een uurtje eerder of zo, dus de kans is groot. :)

Ow Lin ik voel zo met jullie mee! :) Als ik iedere keer je stukjes lees krijg ik bijna de zenuwen in m'n buik ;) Laatste paar dagen bij je moeder toch? Maak er samen nog maar wat moois van en dan komt alles goed.
:bye: :bye2:

Hoi Lin en Sander,

Ja, nu wordt het echt spannend. Nog een paar dagen Lin. We wensen je heel veel sterkte toe met het afscheid van je moeder maar we weten zeker dat 't allemaal goed gaat komen.
Goede vlucht en wel thuis. En Sander, jij ook sterkte met alles. Die twee maanden zonder je gezin zijn zo om.

Groetjes,
Erna & Jeroen

The big count down!!!!!!! enneh Lin tot volgende weekl :up:  :) Sterkte Sander de komende paar weekjes zonder je meiden, maar voor je het weet sta je hier achter de BBQ!!!

Groetjes
Syl :)

(beetje reactie op de valreep maar we hebben net even paar dagen absolutely nothing gedaan in de Sunshine Coast en komen net thuis)

Jaah, het wordt nu echt spannend.... Heb de computer erg gemist bij mams, dus probeer nu nog een beetje bij te lezen! We zijn nu weer even bij Martin in Zwijndrecht. Dalijk om 14 uur worden onze spullen opgehaald door Allways Transport.... Ik kijk erg uit naar morgen om jullie allemaal weer te zien! San en ik hebben lekker een hotelletje geboekt dus we hebben de tijd helemaal voor onszelf!

Ik "zie"  jullie allemaal morgen en anders weer vanuit Australie!!

Groetjes Lin :bye:

Hallo allemaal!
Sta nu met de meiden op Singapore, de vlucht was lang en vooral vermoeiend. De meiden hebben maar de latste 2 uurtjes geslapen.... Nu nog 2 uurtjes wachten en dan de laatste rit van 8 uur!
Het afscheid was rot en vooral zwaar... San heeft het ook erg moeilijk met zijn meiden zo ver weg..

Ik ga weer even aan de wandel met de grieten, tot snel!

Groetjes Lin :bye:

Oja ik zat trouwens met Annemarie ( Jassian) in het vliegtuig hoe bedoel je toeval!!!

Wat leuk om een update te lezen! Sterkte met het laatste stuk in ieder geval. Hopelijk doen de meiden nu een wat langer dutje :) en heb je ook wat tijd voor voor jezelf.

Sander, heel veel sterkte!! Kan me voorstellen dat het afscheid alles behalve leuk was. :-(  Maar 'Time flies' mate! Voordat je het weet.........zit je ook hier! enneh....je moet het maar zo zien jij kan lekker de hele weg hierheen slapen :) of ongestoord films kijken!

Groetjes
Syl

Oeh! Ben je er al? Jemig man, wat spannend allemaal!

Balen alleen dat het nu zo bewolkt is in Brisbane. Maar de Jacarandas staan wel prachtig in bloei en zullen een aangename welkomstverrassing zijn voor jullie als jullie je nieuwe woonplaats binnenrijden. Dat was ook zo voor Tjarco en mij, toen we - op de kop af  :lol: - drie jaar geleden in Brisbane aankwamen!

Nou, tot zaterdag!

Ik hoopte al stiekem op een mailtje tussendoor. Fijn om te lezen dat het langste stuk er in ieder geval nu op zit. En wat Syl zegt klopt. Ik kan mij bijna niet voorstellen dat wij hier al weer meer dan 7 maanden zitten! De tijd vliegt om. Ik denk dat je rond half acht landt? Wij zijn ook 's avonds geland. Komen je ouders je ophalen? Heerlijk thuiskomen lijkt mij! Tot zaterdag!

Tegen de tijd dat je dit leest, zit in Oz. Kiss the ground for us!!
Ik geeft de anderen gelijk, voordat je het weet zit Sander bij jullie. Sander, voordat je het weet, zit je bij Lin.

En alles gelezen te hebben, krijgen we toch wel een regelmatige update van jullie.

Groetjes van Rene

Hi Lin

Wat leuk om even een tussendoortje van jouw de meiden te krijgen.
Zit nu even uit  te rekenen dat je nog ongeveer 3 uurtjes moet vliegen.
Wat zal het heerlijk zijn om weer vaste grond onder je voeten te hebben,
en dan nog wel Aussie ground.
Zoals Rene al gezegt heeft, kis the ground, ik zal het zeker doen,
nou ja ik ik pak wel een handje grond en kis dat, anders kom ik nooit meer overend
met mijn knieen   :-D
Heel veel geluk Lin in je nieuwe land.
And welcome home!!!!!!

Groetjes Mum( Ineke)

Zo dat afscheid nemen viel echt heel erg tegen , wist niet dat een mens zoveel verdriet kon hebben( had ik nog nooit mee gemaakt iig)Ze zullen nu bijna aankomen een uurtje of 2 nog volgens mij. Ik ben iig blij dat ze er bijna zijn en dat de dag van het afscheid nemen voorbij is. Nou ik zal helaas nog even moeten wachten voordat ik weg mag, maar goed we weten waar we het voor doen.

Groetjes Sander 

Hou dat in je achterhoofd Sander, het is pijnlijk nu maar je weet waar je het voor doet hé!
We steunen je hier allemaal hoor!  :up:

Sara

Leuk om ff een tussendoor update vanuit Singapore te lezen van Lin.
Terwijl ik dit schrijf zitten ze ongetwijfeld al in Ozzie.

En Sander........ik kan me best voorstellen dat je het ff zwaar hebt hoor.
Maar over een paar maanden wordt je weer herenigd met jouw meiden.
Hou je daar maar aan vast.
En daar doe je t voor.

Bert

Back