Sander,Linda & Kids >> Brisbane>> QLD

Kop Op Sander, 2 maanden zijn zo voorbij.

Katrina en ik nemen al 5 jaar afscheid van elkaar en iedere keer wordt het zwaarder en moeilijker, echter het weerzien is en wordt iedere keer intenser en fijner.......  :up:

Gelukkig hoeven Katrina en ik nog maar 1 keer afscheid van elkaar te nemen en dan zien we elkaar 32 uur later weer in Melbourne..... :-D

Bedenk dus maar dat je een heel fijn weerzien gaat krijgen.

Goodluck mate,

Greetz,
Koen & Katrina

Sander en Lin,

Als ik alle steun betuigingen lees, zal dat een enorm hart onder de riem moeten steken bij jullie allemaal.
"Parting is such sweet sorrow", of "Absence makes the heart grow fonder", en wie weet wat voor meer kreten men kan bedenken, maar het is en blijft toch even een paar maanden. Ik zou er moeite mee hebben, vandaar dat ik jullie bewonder dat jullie de stap hebben genomen.
Het uiteindelijk resultaat is SAMEN ZIJN AUSTRALIË!! En dat is toch een droom waard.

Sterkte voor nu en voor nog even.

Rene en Paula

Hoi Sander en Linda,

Ik ben nog niet zo lang op dit forum en zit nog in het begin van de lange weg die je dient te bewandelen,
maar uiteindelijk hopen we allemaal te komen waar Linda nu is en jij straks ook.

Het is een warm gevoel om te bedenken dat al die mensen straks ook in Australië zijn en dan ook nog contact houden zodat je dan niet het gevoel hebt dat je alleen bent in je nieuwe moederland, maar omgeven zult zijn door mensen die je met raad en daad te hulp schieten.

Heel veel succes de komende tijd.

Groetjes
Karin

Hoi Sander,

Ik (nou ja Rob zeker ook) leef enorm met je mee hoor! We weten wat het is ff zonder kids, alleen kan je onze 4 dagen natuurlijk niet met jouw twee maanden vergelijken en ben jij bovendien ook nog eens 'vrouwloos' :cry: :cry: Maar Lin zal het ook niet altijd ff makkelijk hebben zo zonder d'r hubbie aan het andere end van de wereld!

Mocht je ff aanspraak willen, dan kom je maar gezellig ff langs wippen hoor! Deur staat altijd open en de koffie klaar! (mocht het nou middernacht worden dan wel graag ff bellen  :wink:) Sprak Rob trouwens nog net en hij was nog wat belletjes voor je aan het plegen. Maar dat hoor je nog wel!

Hou je haaks  :up: :up:

Hgr, Jeanine

Ook van Mark en mij enorm veel sterkt Sander... Het lijkt wel gisteren dat we hier voor het eerst op het forum waren en nu zijn we al weer 3/4 jaar verder. De tijd gaat zo snel, dus ook voor jou komt het zeker goed en voor je het weet is het bijna kerst en zit jij ook in het vliegtuig :)

De afscheidsdag is al voorbij, dus dat is er al 1 minder tot 17 december. Klinkt misschien als een druppel op een gloeiende plaat, maar elke dag is er eentje en ook een stapje dichterbij!

Hou je hoofd omhoog en ook al zijn Lin en de kleine dames nu niet bij jou, je hebt gelukkig ook je forumfamilie nog  :p

Lin: je bent nu inmiddels aangekomen en weer verenigd met je vader en Constance. Wat een fijn gevoel moet dat zijn :) Erg veel succes met alle dingen die je nu moet gaan regelen en hopelijk vind je snel jullie nieuwe stulpje!
Ook voor jou, je 50% is er vast heel snel weer bij ;)
Groetjes aan je kleine schatten!

Marks oma zegt/zei altijd Het wordt nooit zo donker, of het wordt wel weer licht. En jullie lichtje is er met de kerst weer!  :sunny:

Hi Sander,

Ook van mij even een hart onder riem... Ik geloof heel graag dat het zeker niet makkelijk om je vrouw en kids zomaar weg te zien gaan... Gelukkig is het "maar" 2 maanden en dan....

HIEPERDEPIEP een prachtig nieuw leven in Australie!!!! :w00t: :w00t: :sunny: :dancing:

Blijf maar flink op het forum lezen, dan zijn die 2 maanden zo om!

Groetjes,
Lela

hé sander

we voelen met je mee, mij staat het ook te wachten. En geloof me ,ik kan me een beetje inbeelden hoe je je voelt. Maar leef gewoon twee maanden in de toekomst, lekker na het werk een wandeling maken met de kinderen en lin op het zalige strand, geen drukke bedoeningen meer, etc. We hebben er genoeg of gepraat zaterdagavond.We weten allemaal waarom we het doen!!!!!!!!!
En slaat de verveling toe, een avond stappen in antwerpen kan ook op de menu staan, als je er zin in hebt.

Vele groeten, hans :up:
en lin voor jou ook de groeten

Hoi Lin, leuk om ff wat van je te horen vanaf Singapore. Op dit moment ben je al in Brissie als het goed is. We hopen dat jij en de kids niet teveel last krijgen van de jetlag. We kunnen ons voorstellen dat het afscheid zwaar was van Sander en van je moeder maar Sander is gelukkig over een paar maandjes al weer bij jullie dus dat is te overzien. Nu nog hopen dat je je moeder zover kunt krijgen dat ze ook naar Oz komt dan is alles weer compleet.

En Sander, heel veel sterkte de komende maanden. Voordat je het weet zit je ook in het vliegtuig.

Groetjes,
Erna & Jeroen

Jemig jongens! Nou dit is toch echt een hart onder de riem steken hoor! Ik zit met een brok in m'n keel achter de pc! Heerlijk zoveel (virtuele) vrienden! De vlucht was lang en erg vermoeiend, Amber heeft van de 22 uur 2 uur geslapen. Aan het einde van de rit kom ik mijn ogen niet meer open houden!!! Maar ik ben er!! Los van het gemis naar San  :cry: voel ik me heel goed hier te zijn. Vandaag even 300 dollar stuk geslagen aan nieuwe autostoelen voor de girls en een telefoonkaart voor mijn mobieltje en niet te vergeten slippers!!!! Het is erg bewolkt maar desondanks toch nog heerlijk weer! Iris heeft net met Constance de hond uitgelaten en kwam met een mooie bloem thuis die echt overheerlijk ruikt! De meiden zijn behoorlijk jetlagged en vooral Iris voelt zich toch wel wat ontheemd. Maar dat komt zondermeer helemaal goed.

Ik mis San, het voelt raar om iets waar je samen zo naar uitkijkt nu alleen te ervaren en dat is jammer, heel erg jammer. Maar natuurlijk weten wij beiden dat dit voor een goed doel is!!

Ik kijk uit naar de barbie on saturday to meet you all!!

Ik blijf jullie op de hoogte houden van onze perikelen hier in Oz.

Groetjes Lin :bye:

Ik zal snel ons weblogje updaten met wat foto's en dan het linkje geven.

Hi Lin!!

Nu ben je er dan echt!! Het zal best even slikken zijn af en toe....maar komt allemaal helemaal goed! :up: Hoe vonden de meiden het om Opa & Constance te zien???

Groetjes
Syl

eerlijk gezegd Sander, ik denk ook niet dat ik zo lang zonder vrouw en kinderen zou kunnen(als het niet perse nodig is) dus ik geef je groot gelijk als je al eerder gaat(wanneer?)
Veel succes en laat wat horen!

Gr Wilbert

Hoi ,Sander
Heb ergens gezien dat je toch vroeger vertrekt . :up:
Veel succes.
Wij vertrekken eerder dan the kids .We vinden het beter voor hun dat als ze toekomen ,hunspullen en de onze al klaar zijn .Zodat ze hun toch al een beetje kunnen thuis voelen .
Geniet ervan ,dit is jullie droom die werkelijkheid is geworden  :cheer: :cheer: :cheer:
Misschien tot binnen 1 à 1,5 j in Brisbane .
Groeten ,Katja

Even een update.

Ik vertrek nu 8 november! De bedoeling was dat ik 17 december zou vertrekken, zodat ik hier nog twee maanden kon werken en dus wat geldt verdienen. 1 november is mijn laatste werkdag bij mijn huidige baas, en ben daarom van de week naarverschillende uitzend bureau's geweest om werk te vinden voor een week of 6. HELEMAAL NIETS zelfs niet gehakt in pakken aan de lopende band of op een vuilinis auto NIETS maar dan ook echt NIETS, niet voor 6 weken tenminste. Dus ons plan loopt voor de zoveelste keer weer in het water. Dus aangezien ik mijn kinderen (jij ook hoor Lin ) mis dan ik had kunnen vermoeden en ik hier niet of nauwelijks geld kan verdien zit ik liever in Australie bij mijn gezin, dan bij mijn schoonmoeder op de flat. Kan ik iig bij de  verjaardag van mijn oudste dochter zijn.

Groetjes Sander :up:

Hey Sander! Pech dat je geen werk hebt voor die zes weken....en terwijl ook leuk dat je zo snel bij je gezin bent hé!  :up:

Sara

Hey Sander,

Je vertrekt nu dus al over een paar weken.
Ach......'maak van de nood een deugt' zullen we maar zeggen.

Je bent nu in ieder geval snel herenigd met je gezin.

Nu maar hopen dat het visum snel rond is en dat je snel mag gaan solliciteren in Ozzie.

Bert

P.S.

Ik heb trouwens inmiddels al wat websites gevonden in ons vakgebied.
PrintNet en Printcareers.........die komen jou vast ook wel bekend voor.

He die Sander :)
8 november al :lol: Zooo!.. dat is al heel snel iets van 2 weken :cheer: :cheer:
Groot gelijk, ik ben stiekem een beetje jaloers. Nog 18weken voor ons
nopompom.gif

Groetjes Barry

hé sander,
dat is wat men zegt " twee korte maanden"   :happysun:
en het plan valt niet in deugen, waar kan je beter zijn dan bij degene die je het nauwst aan het hart liggen en dan nog in het beloofde land.
ik wens je vooral veel goeds en aan lin en de kinderen ook.
en onze pinten zullen nu australisch bier worden   :cheers:,
see you in brisbane or in alice

we 'll keep in touch
hans

[quote author=hanshertsens link=topic=1039.msg32554#msg32554 date=1129913377]
en onze pinten zullen nu australisch bier worden   :cheers:,
see you in brisbane or in alice
we 'll keep in touch
hans
[/quote]Zeker weten :up:

Groetjes Sander

Back