[quote author=Sabien link=topic=1039.msg33035#msg33035 date=1130228851]
je zult het vast al wel eens verteld hebben, maar waar precies in Brissie of omgeving woont je vader en willen juliie gaan wonen......? Niet nieuwsgierig, onder het motto van interesse....? :-D
[/quote]
Mijn vader woont in Mount Warren Park, zo'n 40? km van Brisbane richting de kust. We zoeken daar in de buurt een huis. Mnt Warren Park, Beenleigh, Windaroo, Edens Landing, allemaal op een paar minuten afstand. Ja Iris begint al te vragen naar papa Sander... :cry: Maar nog 2 weekjes!! :roll:
[quote author=Annemiek link=topic=1039.msg33047#msg33047 date=1130229943]
Mark belde me gisteren vanuit een file op. "Ik ben op weg naar Sander, want ik was toch in de buurt en sta hier toch maar vast. Hij zei toen aan de telefoon: Dan kom je toch ff langs!" Mark had een hele lange dag gehad, maar volgens mij was het wel gezellig bij Sander, want hij heeft er volgens mij meer dan een uur gezeten
[/quote]
He wat leuk! Heeft San niet verteld vandaag! Maar we waren dan ook erg druk met heen en weer bellen en faxen vanwege het huurhuis gebeuren.
[quote author=marina link=topic=1039.msg33055#msg33055 date=1130230637]
Het viel mij ook erg mee! En ik heb het alleen met twee kids gedaan!
De terugweg heeft met tussenstops en vertraging van de trein naar huis totaal 40 uur geduurd! Waren ze ook nog mijn buggy kwijt dus ik moest de jongste ook nog dragen! Mij krijgen ze niet klein hoor, komen zal ik er!
Joh het zijn maar twee dagen uit je leven! Je hebt daarna de rest voor de deur! Heb er nu alweer zin in! Maar dan blijf ik daar voorgoed!
Marina
[/quote]
Nou ik kan niet zeggen dat het me meeviel, het is inderdaad maar 24 uur en dat heeft mij erdoor heen gesleept! :lol: Zo makkelijk krijgen ze mij er ook niet onder hoor. Maar een paar filmjes kijken en een slaaptablet lijkt mij wel erg aantrekkelijk op zo'n vlucht!! :-D