Sander,Linda & Kids >> Brisbane>> QLD

Hi Sander

Wat heerlijk dat je naar je meiden kan over 14 dagen.
Je heb gelijk ook wat moet je hier in het koude
en natte landtje.
We zullen je missen Ton en Ik.  :cry:
Maar als we in Aus zijn komen we jullie zeker
op zoeken.
Onder tussen hou je goed!!!

Groetjes Ineke  :later:

Hey Sander,

Balen joh dat je hier geen werk kan vinden voor 6 weken.... maar misschien is het maar beter ook en zoals je zelf al zei nu kan je tenminste bij de verjaardag van je oudste dochter zijn. :up: :-D

Ik wens je een goede reis en een prettige hereniging met je familie, en wanneer wij in de buurt zijn van Brisbane zullen we jullie opzoeken, kunnen we eindelijk eens wat beter kennismaken, de vorige keer was wat kort niet..?  :?

Wij komen toch ook naar Brissie dus we zien jullie daar. Alle het goede voor jullie gewenst.

Greetz,
Koen & Katrina

Te gek zeg! natuurlijk niet van dat geen baan kunnen vinden :-(, maar wat super dat jullie viertjes weer zo snel bij elkaar kunnen zijn!!! Geweldig toch......gaat allemaal helemaal goed komen hier.

Groetjes
Syl :up:

Hé Sander,

Eigenlijk is alles al gezegd door de voorgaande (mee levende) forummers. Om nu weer hetzelfde te schrijven heeft eigenlijk geen zin.
Daarom sluit ik me aan bij iedereen die je een warm hart toedraagt, en wens je veel succes daar.

Rene

ben erg jaloers Sander, je hebt helemaal gelijk, trouwens wel dapper hoor om je voor te nemen om twee maanden bij je schoonmoeder te wonen  :evil:, zou ik ook niet vol maken !!!  :devil:

Hé lin

Hoe gaat het daar? Al een beetje ingeburgerd?
Nog een kleine twee weken en sander komt naar jou toe gevlogen   :plane: , ik denk wel dat hij op hete kolen zit om te vertrekken   :bike:
Ik moet zeggen , ben wel een beetje jaloers, wij zitten hier in het grijze miezerige belgie   :cloud: en jij lekker in the promised land   :happysun: .
Maar niet getreurd, nog 9 maanden  :wall: en dan kunnen wij ook vertrekken  :balloons:

Groetjes hans
ook voor jou sander (hier in dit   " f*****g :freezing: land")

Hans,
Het gaat goed hier hoor! Warm!! :evil: Maar ook erg veel bewolking en gister onze eerste thunderstorm gehad hier, prachtig zo anders als in NL! De ene flits naar de andere. In gedeelten van Beenleigh was de stroom ook uitgevallen!

Verlang naar de komst van San, zijn we eindelijk samen hier in Oz, we hebben er samen ook zolang naar uitgekeken. Nu druk op huizenjacht. Gister al 1 huis bekeken, was ok, maar erg warm! Het is hier ook belangrijk hoe een huis ten opzichte van de wind gebouwd is. Morgen weer verder kijken, een huis hier in Mnt. Warren Park kunnen we bezichtigen. Keeping my fingers crossed! Wil graag mijn eigen stekkie. Bij mijn vader (hoe lief ook natuurlijk) is iedere dag een beetje hetzelfde en kan ik niet zoveel doen. Heb nog geen eigen auto, dus ben afhankelijk van hen. Ze zijn allebei niet al te goed ten been. Dus nog even 2 weekjes wachten, auto kopen en dan de boel gaan bekijken hier, kijk er naar uit!

Groetjes Lin

Hoi Lin,

Leuk om te horen dat alles goed gaat daar in Ozzie.
Je bent dus al druk op huizenjacht..........zitten wel leuke huisjes tussen zeker.
Logisch dat je verlangt naar je eigen stek.....maar goed nog ff volhouden.

En het is daar dus lekker warm weer.
Nou....hier heeft het vandaag echt met bakken geregend.....de herfst is echt begonnen hier.
Morgen verwachten ze storm hier, dus we kunnen ons lol weer op.

Bert

Idd, nog even en Sander is daar ook. Hou vol, meid!! :up:

Ik neem aan dat, als je een leuk huis hebt, je een foto op dit forum gaat plaatsen. We willen het allemaal graag zien.

Rene

Ha lin,

je zult het vast al wel eens verteld hebben, maar waar precies in Brissie of omgeving woont je vader en willen juliie gaan wonen......? Niet nieuwsgierig, onder het motto van interesse....? :-D

Gr. Sab

PS Fijn dat San toch eerder komt, wel jammer dat ie dan mee wil een biertje drinken.....o nee, dan kon hij mooi op de kids passen!.....lol! :lol:
Meid geniet ervan, succes met je auto en huizen jacht en dan vliegt de tijd en is je mannetje zo weer bij je! Missen de meiden paps al?

Mark belde me gisteren vanuit een file op. "Ik ben op weg naar Sander, want ik was toch in de buurt en sta hier toch maar vast. Hij zei toen aan de telefoon: Dan kom je toch ff langs!" Mark had een hele lange dag gehad, maar volgens mij was het wel gezellig bij Sander, want hij heeft er volgens mij meer dan een uur gezeten :)
Het leuke is dat je gewoon iedere keer weer mee leeft met de mensen die gaan vertrekken. Bij Erna en Jeroen moest ik er aan denken, bij jou zat ik mee te zenuwen Lin en straks bij Sander vast weer :) Zo leuk om een klein beetje mee te genieten van die last minute stress ;) Het enige waar ik nog lang niet op zit te wachten is de 24 uurs vliegreis! :D

[quote author=Annemiek link=topic=1039.msg33047#msg33047 date=1130229943]
Het enige waar ik nog lang niet op zit te wachten is de 24 uurs vliegreis! :D
[/quote]

En valt eigenlijk ook nog wel mee. Als je een beetje kan slapen in het vliegtuig en een beetje overstap tijd hebt waar je nog even kan slapen of zo, gaat het heel snel.

Rene

Het viel mij ook erg mee! En ik heb het alleen met twee kids gedaan!
De terugweg heeft met tussenstops en vertraging van de trein naar huis totaal 40 uur geduurd! Waren ze ook nog mijn buggy kwijt dus ik moest de jongste ook nog dragen! Mij krijgen ze niet klein hoor, komen zal ik er!
Joh het zijn maar twee dagen uit je leven! Je hebt daarna de rest voor de deur! Heb er nu alweer zin in! Maar dan blijf ik daar voorgoed!
Marina

[quote author=Sabien link=topic=1039.msg33035#msg33035 date=1130228851]
je zult het vast al wel eens verteld hebben, maar waar precies in Brissie of omgeving woont je vader en willen juliie gaan wonen......? Niet nieuwsgierig, onder het motto van interesse....? :-D
[/quote]

Mijn vader woont in Mount Warren Park, zo'n 40? km van Brisbane richting de kust. We zoeken daar in de buurt een huis. Mnt Warren Park, Beenleigh, Windaroo, Edens Landing, allemaal op een paar minuten afstand. Ja Iris begint al te vragen naar papa Sander... :cry: Maar nog 2 weekjes!! :roll:

[quote author=Annemiek link=topic=1039.msg33047#msg33047 date=1130229943]
Mark belde me gisteren vanuit een file op. "Ik ben op weg naar Sander, want ik was toch in de buurt en sta hier toch maar vast. Hij zei toen aan de telefoon: Dan kom je toch ff langs!" Mark had een hele lange dag gehad, maar volgens mij was het wel gezellig bij Sander, want hij heeft er volgens mij meer dan een uur gezeten :)
[/quote]

He wat leuk! Heeft San niet verteld vandaag! Maar we waren dan ook erg druk met heen en weer bellen en faxen vanwege het huurhuis gebeuren.

[quote author=marina link=topic=1039.msg33055#msg33055 date=1130230637]
Het viel mij ook erg mee! En ik heb het alleen met twee kids gedaan!
De terugweg heeft met tussenstops en vertraging van de trein naar huis totaal 40 uur geduurd! Waren ze ook nog mijn buggy kwijt dus ik moest de jongste ook nog dragen! Mij krijgen ze niet klein hoor, komen zal ik er!
Joh het zijn maar twee dagen uit je leven! Je hebt daarna de rest voor de deur! Heb er nu alweer zin in! Maar dan blijf ik daar voorgoed!
Marina
[/quote]

Nou ik kan niet zeggen dat het me meeviel, het is inderdaad maar 24 uur en dat heeft mij erdoor heen gesleept! :lol: Zo makkelijk krijgen ze mij er ook niet onder hoor. Maar een paar filmjes kijken en een slaaptablet lijkt mij wel erg aantrekkelijk op zo'n vlucht!! :-D

:-D Gaat sneller dan ik verwacht, Rene wees me er ook al op  :wink: en toen zal ik al op 1002! :lol:

Back