Sander,Linda & Kids >> Brisbane>> QLD

inderdaad Lin, de kans om een filmpje te kijken en daarna heerlijk in slaap te vallen lijkt mij ook heel lekker! Gelukkig sliep de jongste telkens toen ze met eten aankwamen dus dat heb ik wel op mijn gemak kunnen doen!
Anyway, maakt uiteindelijk ook allemaal niet uit he. Het is en blijft lang, met of zonder kids, als je er maar komt toch?

Petje af voor de mensen die alleen met hun kinderen vliegen, ik ben eerlijk gezegd heel blij dat ik alleen ga vliegen.

Kan me voorstellen Sander! Nu nog hopen dat je een stoel of twee extra hebt en slapen maar!!!!  :up: Hoe gaat het met de laatste stappen in Nederland? Ik heb inmiddels al je "meiden" al ontmoet! En dat was helemaal te gek. Je kunt trots zijn op alle drie hoor! Sterkte voor die laatste twee weken. Met een beetje mazzel is het droog als je aankomt :lol: we hebben al een paar dagen behoorlijk wat regen :)

Groetjes
Syl

Beter laat dan nooit, ook nog even een berichtje van ons....We wensen jullie superveel succes en geluk toe in Aussie. Dat zal vast allemaal wel goedkomen. Het zou in ieder geval wel leuk zijn als jullie ons via het forum op de hoogte houden van alle ontwikkelingen...

Sander, nog minder dan 2 weken!!!!Succes!!!
We leven met jullie mee!!!!!

Groetjes Ilse en Chris

Het is inderdaad maar 24 uur, maar toch. Als je naast je extra stoelen hebt is het wel lekker, want dan kun je misschien nog een beetje liggen, maar als dat nou niet zo is... Ik zou er ook niet aan moeten denken om in een 747 te zitten, in de middenrij en dan ergens middenin... Ik ben een enorme pismiep en zou dan iedere keer anderen moeten storen als ik naar het toilet moet. Fijn als er misschien net iemand naast je wel ligt te slapen...... Als je vroeg genoeg incheckt kun je volgens mij ook wel aangeven dat je aan het gangpad wil zitten ofzo...

Ik heb een keer geprobeerd om op de grond in de centrale hal van Schiphol te slapen... Daar staat een grote boom met een bankje er omheen..... We moesten een paar uur wachten op de eerste trein richting het oosten... Nooooooooit meer!!! Dat was zo vreselijk. Na een tijdje wist je gewoon niet meer hoe je moest gaan zitten/liggen/hangen.

Slaappil is misschien een idee, want ik kan heel vervelend worden als ik geen slaap krijg ;)

[quote author=Annemiek link=topic=1039.msg33384#msg33384 date=1130330147]

Slaappil is misschien een idee, want ik kan heel vervelend worden als ik geen slaap krijg ;)
[/quote]    :lol1: :loldevil:

Ja echt hoor! ;) Begin in zo'n situatie ook medelijden met mezelf te krijgen en ben dan na een tijdje volgens mij een zielig zeurend hoopje ;) En vrouwen kunnen blijkbaar al zo goed zeuren! :)

[quote author=Annemiek link=topic=1039.msg33505#msg33505 date=1130399967]
En vrouwen kunnen blijkbaar al zo goed zeuren! :)
[/quote]

Hoe kom je daar nu bij??? :evil:

Jaaahaa heb de eerste keer achter het stuur gezeten :-D :-D Wat iedereen ook zegt... ik vindt het maar vreemd! Schakelen ging goed dat went zo, maar ik keek de verkeerde kant op voor de spiegel. Haha en zelfs voor de teller keek ik even naast me op het dashboard! Ik had ook het gevoel alsof ik helemaal aan de linkerkant van mijn weghelft zat, maar volgens pa ging dat goed! Ik zal het best wel leren hoor, maar moeilijk vindt ik het best..!

Hey wat goed! Kun je even de uren door geven dat je "op de weg" bent :lol: en roughly welke route je gaat nemen :evil:

Groetjes
Syl

Binnuh blijvuhhhh!!!  :-D

Nee goed joh Lin! Ik vond het de eerste tijd echt bagger hoor! Steve was dan naar z'n werk ik en ín m'n eentje rondrijden, vreselijk. Veel te grote auto, een onbekende buurt met allemaal one way streets, we woonden toen in de CBD, dus keidruk, brrrr. Nu weet ik natuurlijk niet beter mee. Toen ik laatst in N'land was gaf ik m'n broer een rolberoerte door aan de rechterkant te gaan rijden... LOL....

Mijn tip is: spiegel je wezenloos - althans, dat hielp ondergetekende.

Nu kan je op eigen gelegenheid een kop of glas komen drinken!

Nu nog je eigen auto'tje en dan......freedom Lin!! Met de wind in je haar (als je het raampje open doet, maar dan moet je natuurlijk geen helm op hebben :))

Groetjes
Syl

:-D :-D Thanks meiden! Eigen vervoer zal ik pas hebben als San hier is. Maar ik moet nog wat vaker oefenen en dan kom ik dat glas zeker halen hoor!!  :up:

Hey Lin,

Hoe zat het met richting aangeven? Ik zat iedere keer aan de ruitenwissers handle.

Rene

Dat hadden wij ook! Elke keer als we naar rechts wilden, ja hoor daaar schuurden die ruitenwissers weer over die voorruit!  :-D

Sara

Back