Sander,Linda & Kids >> Brisbane>> QLD

Ja, die ruitenwissers klinkt wel heel bekend, en ook in het begin aan de verkeerde kant willen instappen als je zelf gaat rijden.

groetjes Miranda  :)

Wij hebben van de zomer 5 dagen in een engelse auto gereden... Dat was echt raar. Ik zat op de bijrijdersstoel en Mark reed... Het ziet er vreemd uit als je voorin zit aan de 'verkeerde' kant. Ik heb er, 2 keer,  heel even in gereden (alleen op de camping, omdat je nog niet in een huurauto mag rijden in Engeland als je pas 1 dag je rijbewijs hebt ;) ) Op zich ging dat wel, maar goed. Ik had natuurlijk geen verkeer (op een vuilnisauto die ineens om de hoek stond na dan)
Mark vindt er nix aan. Die wordt niet anders van links rijden. Hij heeft het in Oz natuurlijk al veel vaker gedaan, maar volgens mij had hij er de eerste keer ook wel wat moeite mee.

En dan dat gevoel van dat de versnellingspook "in de deur zit". De eerste paar keer haal je zowat je knokkels open aan de raamopener of zo.

Ik pakte steeds verkeerd voor de gordel
14.gif

Zo vandaag loonstrookje nummer 178,de laaste. Maandag de laatste werkdag en dan is het afgelopen met werken in de Nederlandse maatschappij. Geeft aan de ene kant een goed gevoel maar toch ook wel een vreemd gevoel.

Oh nou ik hoop dat ik binnenkort ook mijn laatste loonstrookje mag ontvangen. (maar dan wel op mijn nieuwe adres, want bij ons lopen ze nog wel eens achter haha).
Succes joh! het zal allemaal goedkomen. vooral als je straks met vrouw en kinders in je zo gewilde land zit!
Heel veel geluk gewenst!
Zo te horen zal het allemaal wel goed komen.
Leef erg met jullie mee en ben benieuwd naar de "weerziens"verhalen!
Zal een geweldig gevoel moeten zijn! eindelijk samen het einddoel bereikt. laat nu het nieuwe leven maar beginnen !!!!!

Marina

[size=14pt]YEAH, SANDER, GO FOR IT

YEAH LIN, NOG EFFE!!![/size]

:dance: :dance: :dance: :dance:
:stupid2: :happysun: :applaus: :clap: :cheer: :bis: :flowers: :cheers: :clap2: :dancing: :happy: :sunny: :win1:

Rene

Rare tijd he, allemaal van die "afsluiters" op het laatst zijn het de raarste momenten die door je hoofd schieten. De laatste keer in een bepaalde winkel, de laatste keer bij iemand langs. De laatste keer langs je oude school. Het laatste broodje kroket (wel, voorlopig :))

We zien je binnenkort wel hier verschijnen :)
Groetjes
Syl

p.s.  super kanjers die meiden hoor enneh.....Iris geeft je wel Engelse les  :wink: als je hier komt, ze doet het fantastisch!!!
Kan me voorstellen dat je one proud daddy bent!

Hoi Sander, nog even en dan kan je Lin en de kids weer lekker knuffelen. Het is - denk ik - inderdaad heel vreemd, je sluit hier nu alles af zonder dat je daarover één op één met Lin kan praten, raar idee. Maaaaaaaar:

[size=30pt][move]het duurt niet lang meer... :cheer:...het duurt niet lang meer.. :cheer:....het duurt niet lang meer[/move][/size]

groetjes Miranda  :)

Oeps, ik hoop dat ik nog niet te laat ben, Sander, om je een hele goede vlucht te wensen en een geweldig weerzien met vrouw en kinderen.

groetjes

Even een snelle update.... Gisteren kregen wij onverwachts bezoek van Jeroen & Erna! Dat was een verrassing en ook heel gezellig, we hebben lekker gekletst en ze zijn na de lunch weer verder gegaan. Helaas moesten mijn vader en ik naar een BBQ. Haha helaas is ook weer niet echt het woord het was onwijs gezellig! Maar oke, even terug naar Jeroen & Erna. Ze komen nog een keer terug zodra San er is en wij onze eigen stek hebben. Jullie kregen allemaal de hartelijke groeten, ze hebben momenteel even geen toegang tot internet, dus bij deze :up:

Ja en over eigen stek gesproken... [size=20pt]we hebben het huis!! [/size] Ben zooo happy!! Ik zal even kijken of ik de foto's er op krijg, doe ik strakjes even.

Dat is allemaal goed nieuws hé Lin!  :up:

We zijn erg benieuwd naar de foto's van het huis hoor! Laat maar komen!

Sara

Hé lin,

proficiat lin, zal wel leuk zijn nu , een eigen stekje in het land waar je van droomde.
en nog 9 dagen en alles is compleet.

Hé sander , nog eventjes geduld, je zal wel op hete kolen zitten nu!
maar zonder dat je het weet zit je straks gezellig met de kinderen en lin te genieten van een lekkere "barbie"  :Cooking:

groetjes hans

:dance: :dance: :dance:
[size=14pt]EIGEN HUIS!![/size]
:dance: :dance: :dance:​

Dat moet toch een fantastisch gevoel geven. Er gaat niets boven een eigen stek waar je jezelf kan zijn.

Gefeliciteerd. :up:

Rene

How lucky are you Sander :up: kan je na aankomst op Brisbane Airport gelijk "naar huis"....enjoy it!

Syl

p.s. Excellent Lin. ben inderdaad ook heel benieuwd naar jullie nieuwe onderkomen!

We zijn ook erg blij!! Heb San foto's gestuurd en hij is tevreden! :-D

[quote author=Syl link=topic=1039.msg34048#msg34048 date=1130745367]
p.s. Excellent Lin. ben inderdaad ook heel benieuwd naar jullie nieuwe onderkomen!
[/quote]

You're the first to be invited! Zoe and Iris can play at our house now!!!

Thank you! We staan morgen op de stoep :lol:.......ben wel heel nieuwsgierig, bellen snel!

Syl :up:

[quote author=Lin link=topic=1039.msg34028#msg34028 date=1130739816]
[size=20pt]we hebben het huis!! [/size]
[/quote]

Vergeet je niet profile aan te passen dat jullie nu in
:dance: :dance:
:happysun: :happysun:[size=20pt]BRISBANE[/size] :happysun: :happysun:
:dance: :dance:​
wonen!!

Want onder de brug zijn jullie niet meer te vinden!! :-D :-D

GR. Rene

Back