Sander,Linda & Kids >> Brisbane>> QLD

He Lin!! Gefeliciteerd geweldig!!!! Geniet lekker van jullie eigen plekje! :up:  :up:  :up:  :up:

San, nou is het helemaal geweldig "thuiskomen"!!! Meteen al in je eigen huis!!!!

:tent:  :beach:

Dat is snel PROFICIAT!! wij willen picies :cheer: wij willen picies :cheer: wij willen picies :cheer: wij.... etc.. etc.. etc..

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

:bath: :dishes: :drinking: :serenade: :Cooking: :tvhappy: :beach:

GEWELDIG.........!!!!!!1

wat een mooi welkomstkado voor San.......... :lol:

Gr. Sab

Hi Lin

Gefeliciteerd met je huis.
lekker zo'n eigen plekje.
Maak er maar wat moois van,
dan komt alles goed als San er is.
Hier is een bloemetje voor je huis.

Groetjes Ineke  :flowers: :flowers: :flowers: :flowers:

Gefeliciteerd met jullie huis hoor......toppie!
Plaats maar snel een foto.......kunnen wij ook meegenieten.

Bert

P.S.
Wanneer ging Sander ook alweer vliegen?

Congrats,  :congrats: , Sander en Linda en kids, met jullie nieuwe stekkie !

weer een stapje verder naar een  :sunny: toekomst !  :up:

Ingrid  :cool:

Nou tegen al die smiley's etc. kan ik niet meer op  :wink:, maar...........van harte gefeliciteerd YEEEEEHHHHHHH!!!!

groetjes Miranda  :)

Bedankt! Voor de leuke reakties iedereen! :)

Ik doe maar weer een linkie naar m'n site op de MSN.

http://groups.msn.com/IrisAmberbeukema/onsstekkie.msnw

De foto's zijn wat donker, maar omdat de zon net boven het huis stond kon ik niet zo goed fotograveren. En de huidige bewoners zitten er nog in dat is dus ook hun auto voor de garage. Volgende week de 7e krijgen we de sleutel en dan maak ik wat nieuwe foto's!

Het autorijden gaat goed! Heb vandaag ook voor het eerst alleen achter het stuur gezeten. Haha was maar goed ook want ik zat constant tegen mezelf te praten: Links Lin, links!!  :-D :-D Maar geen ongelukken, en ik begin me steeds zekerder te voelen!

Lin wat geweldig!!! Zelfs met donkere foto´s ziet het er prachtig uit! Gefeliciteerd, wat zul je je fijn voelen nu. Nog maar even en dan is San ook bij jullie en kan het feest niet meer op!!!  :up:

Trouwens, ik heb jullie site gelezen en jullie tv-optreden gezien! Wat zijn jullie inventief geweest met het verkopen van de spullen die niet mee zijn gegaan. Als je toch denkt wat een werk jullie verzet hebben om te zijn waar je nu bent, jullie hebben het verdiend hoor!

Nogmaals, geniet ervan en ik ben benieuwd naar de nieuwe foto´s.

Groetjes, Lela

ps. kan niet wachten tot we ook eindelijk in Oz zullen zijn (vakantie of permanent op dit moment klinkt alles goed...)

Hé Lin,
Met zo een driveway kan je lekker naar beneden skieën als het sneeuwt!! :lol:

Ziet er trouwens schitterend uit zeg!! Lekker veel ruimte om je huis heen en een ruim uitzicht overal.
Echt mooi.

De rest van de foto's zien we wel op een later tijdstip.

Gr. Rene

:) Ga morgen even een rondje rijden denk ik! :up: Hey, ziet er goed uit. Als je hulp nodig hebt met verhuizen/schoonmaken dan hoor ik het wel!

Groetjes
Syl

[move]Links Lin, Links Lin, Links lin :-D[/move]

Haha Syl! Hulp zal ik niet echt nodig hebben! Maar gezellig vindt ik het wel!!!

Allrighty then! Ik zal alvast mijn emmer en hoofd doekje opzoeken!  :-D :-D

Lekker zeg een eigen plekkie! en succes met het auto rijden "bij geen gehoor recht door"

Syl :)

Doe maar!  With all those waterrestrictions, lets do a spray bottle of Ajax wipe and clean!!
Neem je Zoe en Ramon mee, kunnen ze schommelen!!! :)

is goed!!! Een spray bottle met Ajax en twee kinderen, ik kom er aan........

Syl :-D

Back