Gefeliciteerd met je huis.
lekker zo'n eigen plekje.
Maak er maar wat moois van,
dan komt alles goed als San er is.
Hier is een bloemetje voor je huis.
De foto's zijn wat donker, maar omdat de zon net boven het huis stond kon ik niet zo goed fotograveren. En de huidige bewoners zitten er nog in dat is dus ook hun auto voor de garage. Volgende week de 7e krijgen we de sleutel en dan maak ik wat nieuwe foto's!
Het autorijden gaat goed! Heb vandaag ook voor het eerst alleen achter het stuur gezeten. Haha was maar goed ook want ik zat constant tegen mezelf te praten: Links Lin, links!! :-D :-D Maar geen ongelukken, en ik begin me steeds zekerder te voelen!
Lin wat geweldig!!! Zelfs met donkere foto´s ziet het er prachtig uit! Gefeliciteerd, wat zul je je fijn voelen nu. Nog maar even en dan is San ook bij jullie en kan het feest niet meer op!!!
Trouwens, ik heb jullie site gelezen en jullie tv-optreden gezien! Wat zijn jullie inventief geweest met het verkopen van de spullen die niet mee zijn gegaan. Als je toch denkt wat een werk jullie verzet hebben om te zijn waar je nu bent, jullie hebben het verdiend hoor!
Nogmaals, geniet ervan en ik ben benieuwd naar de nieuwe foto´s.
Groetjes, Lela
ps. kan niet wachten tot we ook eindelijk in Oz zullen zijn (vakantie of permanent op dit moment klinkt alles goed...)
Maak gratis een account aan om het meeste uit je forumbezoek te halen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.