:-D Geweldig! Ik ben dan ook zo blij met het forum! Heb er al een paar fijne vriendschappen aan overgehouden! En wat kennissen voordat ik aankwam in Australie! :flowers: toch heel anders dan 50 jaar geleden!
Ook nog even op de valreep een goede reis toewensen! Je bent er bijna!!! Weet zeker dat je beloond wordt met een paar hele blije koppies op Brisbane Airport.
Sander en Lin, de reunie wordt FANTASTISCH en ik wens jullie gezinnetje alle geluk toe in jullie nieuwe thuisland. Wij duimen allemaal voor jullie en hou ons op de hoogte van alle ontwikkelingen hé!
Sander,
Goede reis gewenst! en een nog veel beter weerzien!
Als het lukt, stuur een fotootje van jullie allen samen in Oz! Lijkt me erg leuk om te zien!
Hier hebben jullie het voor gedaan!! succes he! Wij moeten nog even wachten tot 15 dec..... :|
Groetjes
Marina and kids.
Ook van mij een heel goede vlucht en veilig aankomen gewenst.
En heel veel plezier met de meiden, in je nieuwe homeland,
dat zal je wel lukken hé.
Big kiss voor Lin en de kids, Ok jij ook :-D
Tot ziens in Aus.
Als het goed is zit hij al in de auto en wordt hij weggebracht door zijn broertje! (het schijnt nogal druk te zijn in de randstad, met file's enzo :lol: :lol: :lol: )
Ja hoor, zou je net in zo'n file komen en er UUUUUURRREN instaan, nou dan kan ik toch wel snappen dat sommige mensen de vluchtstrook pakken hoor :evil: :evil: :lol:
Vooral als je weet dat je toch voor langere tijd hier niet meer terugkomt....dan kunnen ze de bekeuring ook mooi op hun buik schrijven (of is het tegenwoordig moderner om die op de buik te laten tatoeëren)
Ja mooi plaatje als afscheid, maar dan wel voortaan via België naar Nederland komen als ik het goed begrepen heb anders mag je die bekeuring alsnog betalen :lol: :evil:
Maak gratis een account aan om het meeste uit je forumbezoek te halen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.