Sander,Linda & Kids >> Brisbane>> QLD

Uhh, Lin,

Ik weet niet of het opgevallen is, maar jullie draadje is al meer dan 10000 keer gelezen!! :up:

Zo zie je maar hoe populair jullie zijn!!!!! En hoe jullie ervaringen op de voet worden gevolgt.

Rene

:-D Geweldig! Ik ben dan ook zo blij met het forum! Heb er al een paar fijne vriendschappen aan overgehouden! En wat kennissen voordat ik aankwam in Australie! :flowers: toch heel anders dan 50 jaar geleden!

hé sander,

het is bijna zover  :lol:

een fijne vlucht toegewenst, nog enkele uurtjes en je bent weer bij lin en de kinderen.

doe vele groetjes aan lin, en geniet van de nieuwe start in australie.

ik wens jullie het beste toe

vele groetjes hans

Hey Sander!

Ook nog even op de valreep een goede reis toewensen! Je bent er bijna!!! Weet zeker dat je beloond wordt met een paar hele blije koppies op Brisbane Airport.  :) :) :)

Tot in Brisbane
Syl :up:

Sander en Lin, de reunie wordt FANTASTISCH en ik wens jullie gezinnetje alle geluk toe in jullie nieuwe thuisland. Wij duimen allemaal voor jullie en hou ons op de hoogte van alle ontwikkelingen hé!  :up:

Sara

Indien je dit nog leest voordat je weg gaat, ook van ons een veilige reis en een behouden aankomst.

Give Lin a big hug from all of us, and kiss the the ground for me. :up:

Groetjes, Rene en Paula

Sander,
Goede reis gewenst! en een nog veel beter weerzien!  :up:  :up:  :up:
Als het lukt, stuur een fotootje van jullie allen samen in Oz! Lijkt me erg leuk om te zien!
Hier hebben jullie het voor gedaan!! succes he! Wij moeten nog even wachten tot 15 dec..... :|
Groetjes
Marina and kids.

Hoi  hoi,

eindelijk is het dan zover!!!!!!!! Goeie reis, en veel plezier met de hereniging met je vrouwtje en de meiden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gr. sAb

Hi San,

Ook van mij een goede vlucht gewenst en een heel fijn weerzien met je gezin!!!

Groetjes,
Lela

Hi San

Ook van mij een heel goede vlucht en veilig aankomen gewenst.
En heel veel plezier met de meiden, in je nieuwe homeland,
dat zal je wel lukken hé.
Big kiss voor Lin en de kids, Ok jij ook   :-D
Tot ziens in Aus.

Gr Ineke  :-* :-* :-* :-*

Hé collega drukker........prettige vlucht man!
Jouw meiden zitten al met spanning op je te wachten!
Goede reis en doe voorzichtig.

Succes met alles!

Bert

Ik sprak Sander gisteren nog even telefonisch en hij vliegt om 10.30 uur NL tijd vandaag...

Dus Sander, je leest dit niet meer in Nederland, maar zeker weten wel in Oz. wanneer je weer fijn bij Lin, Iris en Amber bent!

Succes!!!

Wow, dus hij is lekker aan het aftellen, volgens mij heb je dan toch ook wel kriebels in je buik  :)

Als het goed is zit hij al in de auto en wordt hij weggebracht door zijn broertje! (het schijnt nogal druk te zijn in de randstad, met file's enzo  :lol: :lol: :lol: )

Ja hoor, zou je net in zo'n file komen en er UUUUUURRREN instaan, nou dan kan ik toch wel snappen dat sommige mensen de vluchtstrook pakken hoor  :evil: :evil: :lol:

Vooral als je weet dat je toch voor langere tijd hier niet meer terugkomt....dan kunnen ze de bekeuring ook mooi op hun buik schrijven (of is het tegenwoordig moderner om die op de buik te laten tatoeëren)

Ja mooi plaatje als afscheid, maar dan wel voortaan via België naar Nederland komen als ik het goed begrepen heb anders mag je die bekeuring alsnog betalen  :lol: :evil:

Back