Sander,Linda & Kids >> Brisbane>> QLD

Hi San,

Suc6 ook van mij, en maak een goeie start  :up:
We komen elkaar wel weer tegen in de zon.
is hier niet veel meer van gekomen.
Een hand voor jou en een zoen voor de rest.  :roll: :-D

Gr. Ton  :cool:

Sander, een hele fijne vlucht toegewenst.
Eindelijk is het zover, wat duurde het lang he? Maar nu mag je eindelijk naar Linda en de kinderen toe.

Heel veel succes en plezier in Australie !! :lol:

Sander, goede vlucht en alvast veel plezier met het weerzien!!! Geweldig om jullie verhalen te lezen, met het idee dit zelf ook mee te gaan maken! Super....

Sander, Linda en de kids, nog even iets!!!!
Geniet ervan (lekker in de zon, wij in de kou)!!! haha....Maargoed onze tijd komt nog wel...

Groetjes Ilse

hee lucky boy !!!!!!!!!!!!! :happysun: :cheers:

Heeeeeeel veel geluk en plezier in je nieuwe home- land ,we zullen aan jullie denken !!!!!!!!!!!. :hi:
Doe lin de groetjes XXXXXXXXXXXXXXXXXX
see ya :beach: :plane:

Carina, ron en kids :up:

:up:

Hoop niet dat ik voor mijn beurt spring maar ben gister even langs geweest bij Lin, San & de girls en het gaat helemaal goed! Beautiful house maar what a "mother"...of a drive-way!!! :-D :-D :-D

Groetjes
Syl

Ja je bent blij dat het niet kan ijzelen, want je komt er nooit op  :evil:

groetjes Miranda  :)

Hoi Sander en Linda,

Goh lekker joh dat jullie strakjes weer lekker bij elkaar zijn, en dat nog wel in zo'n mooi huis.

Al het goeds van ons toegewenst.

Nu hopen dat het visum er snel doorheen komt zodat jullie weer helemaal verder kunnen.

Groetjes en tot snel (wij komen op 31 december aan in brisbane).

Martijn en veer

Jeetje, kunnen jullie gelijk aftellen voor het nieuwe jaar. Da's nog eens een nieuwe start :up:

Groetjes
Syl

Hallo iedereen!
Bedankt voor de leuke reakties!! Helaas hebben we sinds we ons eigen stekkie hebben geen toegang meer tot internet en kunnen we niet zo vaak het forum checken... Kijk even op ons weblog voor de laatste stand van zaken en wat foto's voor degene die geintresseerd zijn.

http://spaces.msn.com/members/beukema73/

San zal vandeweek even een avondje bij mijn vader of bij Syl gaan zitten om zijn verhaal even te doen! Hij had wel een klein stuntje bij de DIMIA bij aankomst... Maar dat wil hij graag zelf vertellen  :-D

Heel veel groetjes van ons
Sander Linda Iris & Amber

Hoi Linda!
Wat supergaaf zeg! Ik kan nu zelf niet wachten tot 15 december!!!
Mooi huis ook!
toffe foto's hoor!
Veel geluk daar toegewenst!
en dat alles maar voorspoedig mag gaan he!
Groetjes,
Marina

Hoi Sander, Linda en de Kids
Ik zie op de foto's dat Sander ook heelhuids is aangekomen in Brisbane.
En.......inderdaad een aardig optrekje! Toppie!
Daar zullen jullie vast en zeker jullie draai wel weten te vinden.

Veel geluk!

Bert

Need I say more??

Ik hoop dat bij jullie alles van een leien dakje gaat.

En nu nog de internet aansluiting!!!

Rene

Hoi,
Ja ,tof huis en enjoy it .
Dit staat ons allemaal te wachten . ik kan niet wachten !!!
Groetjes ,Katja

Hi Linda en Sander,

Leuk om jullie side te bekijken.
De foto's spreken uiteraard voor zich, echt super :up:.
Heel veel succes en veel geluk toegewenst.

Groetjes,
Mel

San zal vandeweek even een avondje bij mijn vader of bij Syl gaan zitten om zijn verhaal even te doen! Hij had wel een klein stuntje bij de DIMIA bij aankomst... Maar dat wil hij graag zelf vertellen  :-D

Heel veel groetjes van ons
Sander Linda Iris & Amber[/color]

Ik ben benieuwd wat Sander heeft meegemaakt.
Hij werd toch niet aangezien voor terrorist?  :?  :wink:

Bert

Ik vind jullie site ontzettend leuk en prachtige foto's ook.
Ik vind het echt knap van jullie dat je daar gevestigd hebben.
Heel veel succes verder  :up:

Zo eindelijk daar ben ik dan, heeft even geduurd maar goed we zijn gewoon zeer druk bezig met het regelen van  van alles en nog wat en zoals Lin al zei hebben we geen internet. Bedankt voor alle leuke reactie's het is fijn om te weten dat iedereen zo met je mee leeft. 8 nov vertrokken en de reis was op zich wel goed verlopen, ondanks het feit dat je na verloop van tijd gewoon niet meer weet hoe je moet gaan zitten :-D Het vliegtuig lande om 19:15 uur op Brisbane Airport en ik moet zeggen dat ik ook echt als een van de eerste binnen 10 minuten mijn spullen van de band af had.Dus op weg naar de paspoort controle,nou hier begon het gezeur al, dat apparaat waar ze je paspoort mee scannen herkende mijn paspoort niet, net een weekje oud dat ding. Werd ik dus apart genomen en zijn ze 10 minuten bezig geweest  om het bevestigd te krijgen. Op naar de uitgang, met mijn paspoort in mijn hand en dat kaartje wat je in het vliegtuig moet invullen. Heeft u iets aan te geven meneer, yep een paar pepernoten voor mijn kinderen,hup tas open en toen begonnen alle vragen. Heeft alles bij elkaar en 45 minuten geduurt sta je dan met je winterjas aan (Zie mensen al denken maar ik had zoveel spullen mee dat ik hem nergens anders kwijt kon vandaar dat ik hem aan had :-D ) Ze geloofde niet dat ik 4 weken bleef en dat ik daarom maar even een geprekje moest aangaan met de DIMIA, dus ondanks het feit dat we wisten dat het niet illegaal was wat we deden kan je je toch voorstellen dat ik het wel enigzins benauwd kreeg. Gesprek verliep uiteindelijk heel goed en ze vonden onze aanvraag in de computer dus was het uiteindelijk helemaal geen probleem en mocht ik gewoon het land in en werd ons een hele goede toekomst toe gewenst in Australie, het heeft dus uiteindelijk ruim 2 uur geduurd om met mijn koffers van de band tot voorbij de douane te komen, en dit na een reis van 25 uur incl tussen stop en zonder slaap had ik het echt helemaal gehad maar was blij dat ik er was. Het is hier verder echt fantastisch zowel de mensen als  het weer, en ik heb als een hoop mensen ontmoet (ook Syl en Tijn, was overigens heel gezellig) en heb al 2 job offers gehad dus moet zeggen dat het echt een fantastisch gevoel geeft om hier te zijn. Onze over buren hadden twee hele mooie kinder bedden over die we mochten hebben en weer anderen mensen  hadden een eethoek over en ga zomaar door,dus de mensen zijn echt behulpzaam en vriendelijk. Nou dit was het voor nu wel weer even, en zodra ik het weer kan ben ik weer op het forum.

Groetjes Sander :up:

Wauw toch wel even spannend hé Sander!!! Proficiat met je aankomst en véééél plezier daar hé! Denk ook even aan ons in het koude België en Nederland en hopelijk tot gauw!

Sara

Back