Sander,Linda & Kids >> Brisbane>> QLD

Hee Sander  :up:
Wat een gedoe met die DIMIA zeg en dat allemaal in je winterjas  :-D  :-D
Leuk om te lezen allemaal en ook leuke foto's op die website van jullie  :up: :up:
gr. Barry & Vanessa

Goed te horen dat je veilig aan bent gekomen. Zelfs met winterjas aan. Maar waarom heb je die meegenomen?? Het is toch mooi weer daar?

Wensen je veel plezier daar.

Rene

:-o Jeetje , Sander, wat een verhaal zeg ! Dat is idd wel het laatste waar je op zit te wachten na zo'n lange slapeloze vlucht  :-( Maar je ziet wel: je krijgt hier een warm onthaal !  :hi:

Cu later !  :bye:

Ingrid  :cool:

He Sander,

Welkom in Oz. Leuk verhaal over je aankomst. Fantastisch huis hebben jullie trouwens. Jeroen en ik komen het ooit wel eens bekijken. We zouden eerst nog terugkomen naar Brisbane omdat we niet door de outback naar Adelaide zouden reizen. Uiteindelijk hebben we besloten TOCH door de outback maar niet over tracks zoals eerst de bedoeling was naar Adelaide te reizen. We komen dus nu niet meer langs.

He, tof dat je er bent en succes met alles. 't Was vast een fijne hereniging met je gezin.

Tot kijk en groetjes van Erna en Jeroen

Hoi Sander, (en Linda en de kids)

Welkom in je droomland, na zo'n aankomst kan het verder alleen maar beter worden, toch?
Veel plezier de eerste weken met wennen en settelen. We horen hopelijk wel hoe het allemaal verloopt :up:

Groetjes Wilbert Margo Anne en Sophie

Hé lin en sander,

Het is al zover, jullie beide in australie samen met de kinderen.
Home sweet home  :)

Veel plezier daar en geniet van jullie nieuwe leven.

Groetjes Hans

Hee San en lin,

Nou, eindelijk samen...!!!!!!!! Geniet van jullie nieuwe leventje (gaaf huis trouwens, blijf jullie ook volgen op jullie site!), succes met solliciteren en alles.........

Gr. Sab'

PS nou is maar niet te hopen dat ik straks hetzelfde geleuter krijg bij de DIMIA........ :p Stelt me wel gerust dat het uiteindelijk allemaal is goedgekomen. Wat een verhaal zeg.......

Wow! Heb gisteren de foto's bekeken van het huis en dat ziet er echt goed uit zeg! Jullie eerste week samen in Oz is dus goed bevallen ;) Mooi mooi mooi!!!
Ga zo door en veel plezier en suc6!

Inderdaad Sander, wat een hartelijke ontvangst heb je achter de rug! Afijn, dat is nu achter de rug. Nu kun je samen met Lin en de Kids genieten van het Aussie Avontuur!

Mooi huisje hebben jullie hoor.  :up:  :up: Daar zal het zeker niet aan liggen!

Groetjes vanuit Pine Rivers,

KC

Zoals ik al eerder opmerkte, iedereen zit aan jullie draadje gekluisterd. Al meer dan 11000 keer gelezen!!
Dat moet toch ook kicken zijn!!

Een andere benaming zou kunnen zijn:  "Geliefd"?

Rene

[Al meer dan 11000 keer gelezen!!
/quote]

Ik zag het ook al staan. Geweldig! Iedereen leeft blijkbaar enorm met jullie mee. Maar ja wat wil je als bekende Nederlanders. TV, krant. Radio kan ik me niets meer van herinneren maar zal ook wel. Hoe zit het met de Australische media. Die zullen waarschijnlijk ook wel staan te trappelen of nog niet?  :up:

Die winterjas had je hier wel in de zak van MAX kunnen gooien.
Het is toch altijd mooi weer in Brisbane?

Wel nog ff spannend Sander......zo'n aankomst met strubbelingen,
maar gelukkig is alles goed gekomen.
Zo........en welke drukkerijen hebben jou een baan aangeboden?
Ik ben benieuwd!

Bert

Thanks allemaal voor de leuke reakties! Ook wij blijven geregeld checken zodra we de kans krijgen natuurlijk zoals hier bij Syl!

Heel veel groetjes San & Lin :)

Beter late than never:

Leuk dat het zo goed gaat voor jullie. Al twee job offers, cool!!
Was wel een beetje jaleous toen ik met jullie in het vliegtuig zat en toch
wist dat ik weer terug moest gaan naar Nederland. :cry:

Maar ja, nog twee maandje of zo en dan ben ik er ook.

Mooie foto's overigends.
And all the best, Dudes!
:up:
Annemarie

[quote author=Syl link=topic=1039.msg36600#msg36600 date=1132120596]
Thanks allemaal voor de leuke reakties! Ook wij blijven geregeld checken zodra we de kans krijgen natuurlijk zoals hier bij Syl!

Heel veel groetjes San & Lin :)

[/quote]
Beek & Beuk OK maar wel op je eigen naam blijven mailen.  :x

Opmijn leeftijd raak ik nogal snel van slag  :wheelchair: als ik niet
kan zien wie het is, ben net een beetje gewend aan de plaatjes  :?

Gr. en tot gauw.  :flowers:

hahaha....Ton, same here.....ik dacht net "he??, kan me niet herinneren dat ik dat geschreven heb...)

Groetjes
SYL (gewoon me) :-D :-D

Sorry pops  :naughty2:.... Ik vergat even onder mijn eigen naam in te loggen... :blahblah:
:-D: zal niet meer gebeuren! :dunno:

Hoi Sander en Linda,

Hopelijk schiet het lekker op met settelen en hebben jullie beter weer dan hier(sneeuw!).
Ben weer benieuwd om te hoeren hoe het gaat en volg jullie website regelmatig.

Groetjes en tot ziens,

Wilbert en Margo

PS Lin, volgens je profile op de website woon je nog in Nl :wink:

[quote author=Wilbert67 link=topic=1039.msg37951#msg37951 date=1132912206]
PS Lin, volgens je profile op de website woon je nog in Nl :wink:
[/quote]

Ja, onder de brug!!  :rotflmao: :rotflmao:

Voor vandaag een goede plaats met 20 cm sneeuw!!

Rene

Back