Sander,Linda & Kids >> Brisbane>> QLD

[quote author=Wilbert67 link=topic=1039.msg37951#msg37951 date=1132912206]
Hoi Sander en Linda,

Hopelijk schiet het lekker op met settelen en hebben jullie beter weer dan hier(sneeuw!).
Ben weer benieuwd om te hoeren hoe het gaat en volg jullie website regelmatig.

Groetjes en tot ziens,

Wilbert en Margo

PS Lin, volgens je profile op de website woon je nog in Nl :wink:
[/quote]

Euh  :-D :-D :-D   :loldevil:

Heb een job offer gehad! Het eerste bedrijf waar ik mijn cv naar heb toe gestuurd heeft me van de week uitgenodigd voor een interview en wilde dat ik de volgende dag aan de slag ging. Dat ging natuurlijk niet omdat het visum nog niet rond is,dus stelde hij voor om mij te sponsoren,op zich de moeite waard. We hebben kontakt gezocht met de dimia en booklet 11 door gesnuffeld maar daar staat in dat als je een visum aanvraagd terwijl er al een visum aanvraag ligt dat de laatste die approved wordt het visum zal zijn dat je dus uiteindelijk zal houden,en aangezien het sponsor visum maar maximaal 4 jaar geldig is,vinden we het risico te groot om onze skilled visum op het spel te zetten. Dus helaas ook dit ging niet. Ik heb het bedrijf laten weten waar het op neer kwam en nu heb ik op papier gehad dat ik in dienst mag komen zodra mijn visum approved is. Ik moet zeggen dat de voorwaarden bijzonder goed zijn. Dus afwachten maar.

Groetjes Sander :up:

[quote author=M5 link=topic=1039.msg39573#msg39573 date=1133930814]
Heb een job offer gehad! Het eerste bedrijf waar ik mijn cv naar heb toe gestuurd heeft me van de week uitgenodigd voor een interview en wilde dat ik de volgende dag aan de slag ging.Ik heb het bedrijf laten weten waar het op neer kwam en nu heb ik op papier gehad dat ik in dienst mag komen zodra mijn visum approved is. Ik moet zeggen dat de voorwaarden bijzonder goed zijn.Sander :up:
[/quote]

:cheer: whoohooo! goed nieuws, Sander ! En dat dat bedrijf toch wil wachten tot je visum toegekend is.. dat is wel heeel gunstig !!  :up:

Ingrid  :cool:

:congrats: Sander, zo zie je maar dat de mensen in Oz veel meer te bieden hebben dan hier in Nederland... :up:

Geniet er maar van en bij de weg wanneer denk je wat te horen van het visum?

Greetz,
Koen

Hi Sander,

Inderdaad wel super dat het bedrijf bereid is te wachten :up:.
Ik ben zeer benieuwd naar het vervolg.
Heel veel succes in iedergeval.

Groetjes,
Mel

Hey wat goed zeg!! Enig idee hoe lang het nog gaat duren allemaal? Of heb je daar nu echt geen zicht op?
Maar in ieder geval gefeliciteerd! Hoef je je daar dus al geen zorgen meer om te maken :)

Dat is idd erg goed nieuws!! Ik hoop dat de afwerking gunstig voor je afloopt. Houdt ons in ieder geval op de hoogte, we leven met je mee!!

Rene

Sander, proficiat met je nieuwe baan.

Het gaat hartstikke goed met jullie!

:up:

Hé Sander.
Toppie man!
Ik hoop dat het bedrijf wat slagvaardiger te werk gaat als de joboffers die ik op dit moment heb.
Het is muisstil aan de andere kant.
Ik heb nog maar ff een mailtje gestuurd naar beiden, maar tot op heden nog niks gehoord.

Ik vind het wel verstandig van je, dat je je Skilled Independent niet op het spel zet.
En als dat bedrijf bereid is om te wachten.......nou prima toch.

Ik hoop dat je er een mooi contract heb weten uit te slepen.
Bij welke drukkerij was dat trouwens?

Bert

Goed nieuws Sander :up:

Wij zijn ook benieuwd naar het vervolg, houd ons op de hoogte!!

Groetjes Wilbert en Margo

Sorry Sander, ik ben een beetje laat, omdat ik de laatste tijd niet zo heel veel meer rondhang op het forum, maar echt super van die joboffer!!!

Hoe lang denk je nog dat het duurt voordat je het visum in bezit hebt?

[quote author=TheBroute link=topic=1039.msg39693#msg39693 date=1133982930]
Bij welke drukkerij was dat trouwens?
Bert
[/quote]

Lithoart in Darra, met een zeer goed kontrakt! Nu nog afwachten!

Groetjes Lin

Klinkt goed.......nu nog ff dat Skilled Independent afwachten.
Hoe lang denken jullie dat dat nog gaat duren voordat het visum rond is?

Bert

We hebben 24 november contact gehad met de Dimia en toen vertelde ze dat ze met 24 mei bezig waren en dat ze ongeveer een dag per dag deden, dus bv 20 december zullen ze ongeveer de aanvraag van 20 juni behandelen. Onze aanvraag ligt er vanaf 19 Augustus dus zou het half februari moeten zijn.We wachten maar weer af.

Groetjes Sander :up:

Oh..als dat waar is begint het voor jullie ook al op te schieten !  Ik bedoel.. met die feestdagen ertussen..voor je het weet is het zover !! Good on ya mate !  :up:

Ingrid  :cool:.

Back