Sander,Linda & Kids >> Brisbane>> QLD

Hoi Lin
Tja dat is even kl**ten.  :cry:
Zoals ik het nu dus begrijp moet er dus een tweede sponsor komen die meer dan 100AUD per jaar verdient. Dat moet toch te doen zijn.
Ik weet dat het moeilijk is, als het even tegen zit. Maar niet opgeven, er is altijd wel een passenden oplossing te vinden. Het gaat zeker goed komen ook voor jullie :up: :up: Als er iets is wat we kunnen doen of weet ik veel wat dan roep je maar.
Gr Barry & Vanessa

:up: Dank je Barry!
Mijn vader is druk op zoek in zijn (gelukkig grote) vriendenkring om iemand te zoeken die daartoe bereid is. Qua geld is dat geen probleem omdat mijn vader en zijn vrouw natuurlijk nog steeds garant voor ons kunnen staan. Nu maar iemand vinden die bereid is de hele papiermolen van Centrelink in te gaan. Hopelijk is dat geen probleem, we wachten nog steeds af. En vooral: laten ons niet klein krijgen! We willen hier blijven, NIET MEER TERUG!!

Sander en Lin, is spijtig natuurlijk, maar er komt wel een oplossing. Je zegt het zelf, jullie willen in Oz blijven, dus er zal wel iets uit de bus komen! Blijven geloven!!  :up:

Sara

Ik heb je net een flinke dosis geluk en positieve energie gegeven Lin  :wink: :wink:, nee hoor alle gekheid op een stokje,
dit is echt balen, maar ........jullie gaan het redden........dat kan niet anders............hoe zeiden ze het ook alweer:
'good things happen to those who wait'.  :up: :up: :up: :up: :up: :up: en jullie hebben lang genoeg gewacht!!!!!, dus kom maar op iederen 'out there' met die goede dingen  :-D :-D

Groetjes Miranda  :)

Hey Sander en Lin,

Zoals derest hierboven al getypt heeft, echt balen.
Hopen dat er snel een oplossing komt. Op dit soort dingen zitten jullie uiteraard niet te wachten.
Heel veel succes en we horen snel of er iemand is die jullie kan helpen.

Groetjes,
Mel

Hoi sander en Lin,
Tjonge effe balen .Maar we zullen duimen dat er iets uit de bus valt .
Groeten ,Katja

Hoi Sander en Lin,
Het zit ook niet mee. Maar voor doorzetters zoals jullie komt ook dit weer goed !!!!

Succes en nog even doorbijten.

Groetjes
Ineke

Tum bedankt voor je positieve energie!  En alle succeswensen natuurlijk :up: Het heeft geholpen! Mijn vader belde vanmorgen vroeg. We hebben een 2e sponsor! Het is een familielid van Constance, ze heeft er gelukkig niet lang over na hoeven denken.

Mijn humeur is zeker weer back to :) Gelukkig maar want Amber is jarig vandaag! :wink:
We vieren het overigens niet vandaag, we gaan zondag lekker naar het park (speeltuin & bbq)

:bye: Lin

Hoi Linda en Sander,

Tof dat jullie een 2e sponsor hebben gevonden. De rest gaat ook zeker lukken.

Gefeliciteerd met Ambers verjaardag en veel plezier zondag.

Groetjes
Erna

Van harte gefeliciteerd met Amber.....

En van harte gefeliciteerd dat jullie een 2e sponsor hebben gevonden....

Helemaal super....

Gefeliciteerd met je dochter..........................jeeeeeeh en met je sponsor!!!!

Dit heeft Joe (4) nog voor Amber getypt:
,LIIHMBHJN :dog: :plane: :surfer: :bangcomputer: :cake2: GROETJES JOE

Miranda  :)

Happy Birthday Ammie-ammie-ammie :up: tot Zondag

201643-Birthday-Kangaroo.gif

van Zo & Mon :congrats:

Hi Lin and Sander.

:congrats: :congrats:

Met Amber haar verjaardag!!!!
Geef haar maar een dikke kus van ons.
En veel plezier Zondag, zal aan jullie denken.

Gr Ineke (Mum) and Ton (Pops)
:-* :-* :-* :-*

Hi Lin en Sander,

Dubbel gefeliciteerd!!! :up:
En nu lekker genieten :).
Heel veel plezier zondag :cheer:.

Groetjes,
Mel

Van harte gefeliciteerd met Amber (hopelijk gaat haar feestje volgende week wel door!) en natuurlijk ook met de donor!

Back