Sander,Linda & Kids >> Brisbane>> QLD

Hee Annemiek, alcohol is ook goed! Ontsmet èn verdooft.... :-D

En een roesje? Hmm... Een narcose is een narcose. Een roesje is alleen een heeeel korte narcose. Althans, dat is mij ooit zo uitgelegd door een anaestesist...? Maar gelijk heb joe, gewoon zeggen dat je het niet aandurft! Het is ook beestachtig, in de stoel van een tandarts liggen; willens en wetens laten we ons pijn aandoen!

Dat is in Australië hetzelfde als in N'land... om een beetje bij het onderwerp te blijven (Australië) :)

Overigens, dat je oor dicht zit en pijn doet, dat kan HEEL wel te maken hebben met je tandentoestand hoor! Vergis je daar niet in meid, het is allemaal met elkaar verbonden.

Ja zo bedoel ik het eigenlijk ook. Als je onder narcose gaat, moet je geloof ik de hele dag in het zieknhuis blijven en met een roesje kun je eerder naar huis. Ik vind het kaakchirurg idee zo raar, omdat ze dan echt in je mond zitten te hannesen en niet in je tand of kies. Ik heb een paar jaar terug 4 moedervlekken weg laten halen onder plaatselijke verdoving, maar zelfs dat nooit meer....... Of het zou om gezondheidsredenen echt moeten....

Hehe, eindelijk definitief bericht dat ik Zaterdag de Ielts overnieuw kan doen. Dit keer dan in Brisbane (the university of Queensland). Net als in Nederland begint de Ielts om 09:30 uur en is rond 12:15 uur afgelopen, tenminste voor de Listening,reading en Writing sections. Ik heb gelukkig wel meer zelfvertrouwen als afgelopen september, mede doordat ik de afgelopen weken bijles van mijn Australische schoonmoeder( is lerares ) heb gehad, en de oefeningen die op de oefensite's ter voorbereiding voor de Ielts http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=1050.0  staan goed geoefend heb. Vorige keer had ik een half puntje te kort op de reading section, dus dat zou nu zeker goed moeten komen.

Groetjes Sander :up:

Hiya!

Same here!!! ben alvast begonnen met duimen :up: :up: :up: gaat helemaal goed komen Zaterdag!

Good luck
Syl :)

Hier wordt ook geduimd! Heb nog wel een Xanax-je voor je, als je het niet meer houdt ;-)

Hey Sander,

Ook hier wordt voor je geduimd hoor, heel veel succes :up:.
Dit keer gaat het je lukken joh.

Erna

Sander,ik wens je zaterdag veel succes,you're a champion en je gaat het halen!! :applaus:

Hey vele handen (of duimen in dit geval :)) maken licht werk..

Klaar voor de start....1-2-3 .....duimen maar!!!!!!!!!

Groetjes
Syl

Hey San. was het alvast maar Zaterdag middag he! :)

Nu vraag ik me eigenlijk af: ik zie Lin online and kicking  :-D en Sander ook! Zitten jullie samen aan de pc of de een op het werk en de ander thuis??

Sara

Das inderdaad een luxe positie!
En een mooi voorbeeld van hoe verslavend het forum is !  :-D  :up:

Enjoy!
Sara

Hoi Sander,

Heel veel succes, ik zit zaterdag in hetzelfde 'schuitje' maar dan in Utrecht. Kunnen we elkaar moreel in gedachten ondersteunen  :-D :-D .....als we daar (niet dus denk ik) tijd voor hebben.

Succes

groetjes Miranda  :)

Back