Sander,Linda & Kids >> Brisbane>> QLD

Ook Sander is benaderd door Nayler...
Nooit verwacht dat dat nog zou gebeuren! Kijken wel hoe het loopt!

Dear Sander,
We have received your application from the Australian Job Expo and are now looking at conducting phone interviews with suitable candidates.
Sean Roebig would like to conduct a phone interview with you sometime next week if possible.
The times that we have available are (Australian Time)

Enz enz...

Dat is goed nieuws, nu ga je officieel in de kaartenbak. Eerst een intake-gesprek, met alle standaardvragen uit het boekje Hoe Interview Ik Een Kandidaat?: "Could you tell what kind of work you do?" "What kind of company would you like to work for?" "What kind of company would you absolutely not like to work for?" "Would you like to work for a big or a small company?" "Could you describe your style of communication?" "How many people are reporting to you?" "What kind of salary package are you looking at? What is your current package?" "Could you tell what kind of description your colleagues would give of you? ".

Veel succes!!! :up:

Hiya Lin & San!

Wat goed! It's all happening....Landmiles heeft je alvast een paar goeie "pointers" gegeven voor een beetje voorbereiding, excellent :up:

Doei
Syl

Bel vanavond wel even :)

Nayler heeft aangegeven nog niets voor Sander te kunnen betekenen. Logisch, over een week of 6 hebben we als het goed is het visum binnen. Wel het verzoek hen gelijk te bellen.

Verder is het rustig, het is KOUD!  :-D Weet niet wat me overkomt! Begin al aardig te wennen aan het warme Australie! Het is vanavond 17 graden in huis! Zit hier met een kop thee, trui, joggingbroek en sokken! Nu nog naar de winter, Syl vertelde me vanavond dat het wel eens kan zakken naar een graad of 6! :lol:

De herfst is begonnen, met dit weer (veel wind en regen) krijg ik bijna een hollands gevoel! :-D

Ja weet je Lin, dat is zo gek hè; 17 graden en het voelt KOUD. Komt door de hoge luchtvochtigheidsgraad. 17 Graden in N'land is lekker, hier is het koel. Ik vind het nog steeds lekker, maar ik heb er wel aan moeten wennen. Een mens stelt zich in op z'n klimaat, naturally, en dat moet je hier weer opnieuw doen. Heet wordt minder heet, en koel wordt minder koel.

Maar je hebt inmiddels wel gehoord dat het de warmste zomer sinds '82 is geweest? Ik heb vaak aan jullie gedacht hoor, net hier en zo afschuwelijk klef weer... Zo'n beetje iedereen heeft/had het er wel mee gehad! Maar vanaf nu wordt alles fijner :) Beetje menselijker :)

Ciao!

Nou echt een wereld van verschil hoor! En ja het is zeker warm geweest. (thanks for the warm thoughts! :wink:) Ik was zo bang dat mensen hier tegen me zouden zeggen als ik vertelde hoe warm ik het wel niet vond: Oh nee dit is nog niets! Het wordt nog veel warmer! Gelukkig is dat niet gebeurd!

Sara, het verschil is groot I know. Maar jullie hebben centrale verwarming! :cool:

Das ook waar, alhoewel het hier op kantoor enkel airco is :-(

Maar straks lekker thuis voor de kachel zitten sie!  :up:

Sara

[quote author=Syl link=topic=1039.msg50268#msg50268 date=1141392112]
Lang leve warme sokken!!! Ik ga naar bed...ik heb het koud :)

Bloody freezing today :)
[/quote]

LOLOL.... You're a bloody Aussie Syl!

BTW, a good friend of mine called me True Blue today... Nice hey...

Ze hadden hier voor vandaag gewaarschuwd voor overlast op de wegen en het spoor vanwege de sneeuwval en de sneeuwval die nog moest komen..... Helemaal niets gezien... :) De sneeuw begint ook al goed te smelten, dus ik verwacht weinig problemen straks op het spoor. Gelukkig maar, want ik heb straks weekend en dan wil ik naar huis! :)
Verder was ik gister weer bij de tandarts (het wortelkanaalbehandeling-voortand-verhaal is jammer genoeg nog niet ten einde.....) en ik heb het daar zo vreselijk koud gehad..... Heb nu ook last de spieren rond mijn linkersleutelbeen. Leuk is dat zeg.... :) Lang leve de kou!
Maar goed... over een kleine 3 weken begint hier de lente en de 26e gaat de zomertijd weer in!

[quote author=Annemiek link=topic=1039.msg50274#msg50274 date=1141393183]
Verder was ik gister weer bij de tandarts (het wortelkanaalbehandeling-voortand-verhaal is jammer genoeg nog niet ten einde.....) [/quote]

:? Nog steeds niet, wat is het vervolg...

Hee Annemiek (sorry Lin, even in jouw topic!), neem dan asjeblieft een deken mee naar de tandarts, we liggen er al genoeg te stressen!

Een tijdje terug is het ondanks de ontsteking toch grotendeels schoongemaakt en dichtgemaakt met een noodvulling. De ontsteking kon niet meer weg en mijn lichaam moest het zelf opruimen. Blijkbaar was het daar niet zo goed in en het werd weer erger (geen pijn gelukkig ;) ) Ik kreeg nu een bobbel op mn tandvlees boven de bewuste tand. Volgens de tandarts kwam dat doordat de ontsteking een klein scheurtje in mijn kaak had gemaakt en daardoor in de weke delen terecht kwam. Dan ben je van de druk af, omdat het in je tandvlees wel wat uit kan zetten. Woensdag daar geweest en toen heeft hij m'n tand weer open gemaakt. Er kon toen weer wat vuil uit en gisteren had ik een afspraak staan om de endo (iets korter dan wortelkanaalbehandeling ;) ) af te maken.
De ontsteking was natuurlijk nog niet weg, dus het heeft me wel een beetje pijn gedaan... Nu is het inmiddels weeer dichtgemaakt met een noodvulling, omdat hij de tand van binnen niet goed droog kon krijgen... Vraag me niet hoe dat komt, want ik snap het zelf ook niet, maar goed ;) Als ik er weer last van zou krijgen moest ik terugkomen en dan zou hij het weer open maken. Als het hem dan weer niet zou lukken, moet ik naar de kaakchirurg. Ze gaan dan de bovenkant van het wortelkanaal eraf snijden en dan komt er daar een vulling.'
Voorlopig is het opgevuld met een kalkmengsel (gewoon schoolbordkrijt vermalen en vermengd met water). Volgens de tandarts is dat rustgevend voor de tand ofzoiets  :?

Ik zag er volgens mij echt niet uit gisteren. Ik kreeg een groen plastic lapje over mijn mond met gaatjes erin. Dat werd over mijn voortanden gezet, zodat die ene tand afgeschermd was van de rest van m'n mond. Zo'n lapje wordt normaal gesproken vastgezet aan je tanden met een paar klemmen, maar dat werkte bij mij niet, omdat mijn tanden niet genoeg bolling hebben waar die klemmen op kunnen blijven zitten..... Heeel fijn was dat. Hij jastte zo'n klem op m'n tand en duwde m'n tandvlees daarmee even iets te ver naar achter, dus dat ging bloeden. Daarna heeft hij me ook nog geraakt met de boor op m'n tandvlees, omdat hij uitschoot ;)
Heb nu ook spierpijn in mijn kaak van het open houden......

Heeeeeeel verhaal nietwaar? ;)

ook met deken heb ik het daar koud ;) komt door de geluiden ;)

Jemig meid...  :?  :flowers: Wat een gedoe zeg.... Heb wel een beetje medelijden met je hoor. Ik HAAT de tandarts. Brrr. Hoop dat het nu toch echt beter met je zal gaan...

Het is inderdaad echt een heel gedoe en ik wil er nu ook wel eens van af ja ;) Ik hoop echt niet dat ik naar de kaakchirurg moet.... Het wordt dan natuurlijk wel verdoofd, maar je voelt wel dat ze van alle aan het sjouwen zijn in je mond en dat lijkt me dus zo raar ;) Ik heb ook nog nooit een operatie of zoiets gehad, alleen 4 moedervlekken weg laten snijden...
Mijn voortand is nog steeds gevoelig, maar dat komt door de ontsteking die er boven zit. Echt ergens in bijten met je voortanden lukt dus niet goed....

Maar het komt wel weer goed. Morgen beginnen met de antibiotica... Heb het mee gekregen, maar hoef het niet persee te gebruiken. Alleen als het weer erger werd. (even vies verhaaltje ;) ) Vanochtend zag ik dat er 3 aardige wittige punten op die bobbel zaten, dus ik drukte erop en er kwam me toch een partij vuil uit! Misschien is die antibiotica toch geen slecht idee ;) Alleen moet Mark dan wel in bed helemaal aan zijn kant blijven voor 2 weken ;) Of ik moet m'n pyjama aan ;)

hey lin !,

wat nou....?koud in oz????????? haha nee hoor grapje ik weet ,t het kan ook heeeel fris zijn (vochtig vooral) dat

het voor ons idee een beetje een camping gevoel gaf (dat klamme dekens . en koud aan voelende kleren) verhaal.

nou lin, lekker sokken aan en in bed (met een kruik :wink:).wel vreemd allemaal dan he , van bloed heet naar koud :freezing: :| .
is amber al wat van d,r plekjes af??? en iris , hoe gaat het nu met d,r hoofdpijn?
tis altijd zo sneu als die kids wat hebben .. en dan ben je zelf ook nog eens niet helemaal oke (toch?)pijn je nek(dat
kan er dan net niet bij :oops: :x) en tot overmaat van ramp is san ook een beetje benauwd met z,n allergie!>
nou 1 troost jullie zijn niet de enige wij zijn elkaar hier ook steeds aan het afwisselen met allerlei kwaaltjes :cold:
en er lijkt wel geen eind aan te komen :-(maar ja niet mokken lekker wokken  :lol:even wat extra vitamines naar binnen
gooien :eat:en dan gaan we er weer voor :happysun:!!!!!.annemiek ik leef met je mee, ik ben ook echt geen fan
van de tandarts ik haat ,t, alleen soms kom je er niet onderuit en dan moet je wel (met pijn blijven lopen is ook niks :|)
dus voor alle mensen die om wat voor reden ook even tijdelijk in de lapenmand zitten ...

:flowers: :cheers:groetjes carina

Bah Annemiek, wat een zooitje,  :oops: :oops: Ik heb zelf zoveel wortelkanaalbehandelingen gehad, ik ben de tel kwijt. Hoopjes kronen ook. Tja, en waardoor? Geen idee. Altijd pech, nooit iets simpels.

Misschien moet je toch maar aan die antibioticum ja. Dan maar een pepermuntje tussen je knieën, of een muts op. Vergeet niet acidophilus te slikken, steeds tussen je antibioticum in, om je goeie bacterieën op peil te houden.

En koud jongens? HA! Ik zit voor het eerst in m'n badjas, en sliep onrustig omdat ik het niet warm genoeg had... Ahhhh... altijd wat he!

En Lin? Hoe gaat het nu met jullie allemaal?

@Eerainuh. Even zonder kan ook wel hoor ;) Ben zaterdagmiddag met die antibiotica begonnen en heb nu wel het idee dat het begint te werken.

Ik had afgesproken met de tandarts dat ik zou bellen wanneer het erger zou worden. Dat gebeurde natuuuurlijk weer in het weekend! Zaterdag weer pijn gehad, maar dat is nu voorbij. Wel heb ik weer een dikke wang en lip.... Gebeld naar de tandarts en morgen kan ik terecht. Daarna meteen maar door naar de huisarts, want mijn oor zit sinds gisteren ook goed dicht en doet pijn. Heb er olie ingeknikkert, maar een keertje uit laten spuiten is denk ik geen overbodige luxe ;)
Mark en een vriendin zeiden allebei al dat ik maar om een roesje moet vragen als ik echt naar de kaakchirurg moet. Dan ben je toch niet helemaal onder narcose, maar wel even onder zeil.

Back