Sander,Linda & Kids >> Brisbane>> QLD

Even een vraagje, wij moeten voor 28 maart al onze spullen aangeleverd hebben bij de Dimia. Moet geen probleem zijn als ik Zaterdag de Ielts moet doen en slaag. Wat als ik niet slaag. Ik ga er uiteraard ook niet vanuit, maaaaaaaaaaaaaaaaar wat als dit wel het geval is. Weet iemand toevallig hoe dit in elkaar zit. Ik bedoel kun je uitstel krijgen!

Groetjes Sander :up:

Sorry Mate, have no idea..... last time I took a ielts test is 4 years agao... :|

Goodluck though with your test, you'll pass with flying colors, i'm sure of that... :up:

Gr.Koen

Hi Sander .

We zijn weer terug van weg geweest!!!!
Wil je ook even heel veel suc6 wensen met de test morgen.
Zal my fingers to de bone duimen voor je.
En zal aan je denken.

Gr Ineke  :up:

hey san wij weten het zeker (ron & ik ) jij gaat hier  :whistle:heen en weer fluitend kom je er vandaan!!!!!!.laat je niet gek maken , (ron roept dat is ,ie, al!) .  :evil:.

stay cool :cool: carien & ron :up:

Hiya!!

En ben you er klaar voor???? Good luck met de test! gaat allemaal helemaal goed komen.  :up:

Spreek jullie later nog wel :)

:win1: :up:
Syl & fam

Zo de Ielts achter de rug. Ik heb er een beter gevoel na afloop eraan over gehouden als september vorig jaar, ik had voor mijn gevoel alleen meer problemen met de luister oefening :| toch vreemd als je hier al 4 maanden zit  :-D . Maar goed 24 maart kan ik de resultaten ophalen, dus even wachten nog.

Spannend Sander maar 't is je vast gelukt.

Ja, luisteren valt niet mee hè?  :-D :-D

[quote author=Erna link=topic=1039.msg51356#msg51356 date=1142060008]
Ja, luisteren valt niet mee hè?  :-D :-D
[/quote]

Probeer ik hem al jaaaren te vertellen! :evil:

Ja Lin, ik ken het probleem :-D :-D

Ik heb trouwens nog een PM naar jullie toegestuurd. Ik geloof naar Sander.

Is vast gelukt, gezien dat gevoel van je na afloop!
Ik herinner me nog een nakijkwerkje van een leraar van mij op de lagere school:
er stond bij : "je eerste gevoel is meestal goed".

Volgens mij klopt die stelling nog steeds. Even 2 weekjes wachten maar weer (maar daar ben je toch al in getraind)

Gelukkig is dat achter de rug, zal wel goed geweest zijn hoor! We blijven in ieder geval verder duimen! ;-)  :up:

Sara

Het kan niet anders dan dat het goed is gegaan!  :up:

We komen immers eind van het jaar op de koffie, dus dan moeten jullie er nog zitten!  :-D :-D

Vanmiddag de Ielts resultaten opgehaald en pfiewwww geslaagd 6.5/6.0/6.0/7.0. Stonden ongeveer 40 man in de rij, en maar voordringen dus nog ruzie ook daar. Maar goed dat mag de pret niet drukken. Eindelijk kunnen we dan na 2.5 maand vertraging te hebben opgelopen de laatste papieren opsturen. Wordt het toch nog een goed weekend. :-D

Groetjes Sander :up:

Gefeliciteerd Sander en Linda. :dance:

Dat gaat gevierd worden dit weekend. Hopelijk komt nu alles (op tijd) goed!

Martijn & Veer

Back