yoe-hooo, in the pocket! Kunnen jullie met een heerlijk gevoel t weekend in! Ik weet nog hoe opgelucht ik was toen ik de uitslag binnen kreeg! Geniet ervan en succes met de rest! Grts, Mariekske
Dinsdag gaat alles met de koerier mee en dan maar hopen dat we een snelle response krijgen. We hebben sinds kort een nieuwe case officer en die reageert op mijn emails nog dezelfde dag. Dus ik hoop dat ze met alles zo pittig is! :wink:
Eindelijk! ALLES is op de post onderweg naar Adelaide!!! Wat een heerlijk gevoel, vanmorgen de medicals gedaan. Beetje knietje kloppen/potje plassen. Alles ok, familie keurig gezond. Nog even de IELTS van San laten certificeren bij de Beenleigh Courthouse. En op naar het postkantoor. Morgen voor 12.00 bezorgd in Adelaide!
Hebben de case-officer ook nog een mailtje gestuurd of ze misschien een indicatie van uiteindelijke beoordeling kan geven, zou leuk zijn
Maak gratis een account aan om het meeste uit je forumbezoek te halen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.