Sander,Linda & Kids >> Brisbane>> QLD

Hai Lin, nou cross our fingers!!!!!!!!!!!!! Ik denk dat het helemaal goed gaat komen.

Wat ik nu niet helemaal snap isdat Sander nu zijn IELTS heeft gedaan en jullie in de loop van 2005 het visum al hebben aalgevraagd.
Kun je je visumaanvraag doen zonder je IELTS score mee te sturen/ hoe hebben jullie dat toendertijd gedaan?
Want ws volgende week gaat Onze TRA aanvraag de deur uit maar we kunnen pas 17 juni op voor de test, dan nog sponsorship aanvragen en dan pas Visaaanvraag de deur uit.
Maar als ik jou goed begrijp zouden we toch een andere volgorde aan kunnen houden.
Jeetje, dat geeft me weer een beetje hoop.

Groetjes, Mariëtte

[quote author=kallie link=topic=1039.msg53507#msg53507 date=1143546837]
Maar als ik jou goed begrijp zouden we toch een andere volgorde aan kunnen houden.
[/quote]Ja, klopt helemaal. De Ielts kan je uiteindelijk met je oproep medicals en VOG meesturen.

Groetjes Sander :up:

Suc6 Sander, Lin en de rest van de fam  :up:

We zullen het maar met een rijmpje zeggen.... nu is het de beurd aan :

Lang verwacht en stil (niet echt) gezwegen.....

En straks wanneer het visum wordt toegekend komt natuurlijk de rest.....
Nooit verwacht (echt wel!!!!!) en toch gekregen...

Dank u Sinterklaasje en Pieter baasje.

Gr.Koen  :up:

Nou dat scheelt pakweg een paar maanden, Alleen in het formulier voor de STNI (die wij in Tassie hebben gekregen) staat ook dat je je IELTS score al mee moet sturen.
En als je dan je staatssponsorschap hebt gekregen, daaruit concludeerde ik dat je dan pas je visum aan kan vragen.

Dus wat is nu de volgorde?

Groetjes, Mariëtte :angeldevil:

In onze formulieren stond ook dat je de IELTS mee moest sturen. Maar dat hebben we door eigenlijk zelfde omstandigheden als jullie niet gedaan. Onze test was ook veel later gepland. Bleek dus echt geen enkel probleem te zijn.

Groetjes Lin

Tijdje niet on-line geweest vanwege een gecrashte pjoeter thuis en zie hier, alleen maar goede berichten om te lezen! Gefelicteerd hoor! :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:

KC

Lin en Sander,

Super om te lezen dat alles nu opgestuurd is  :up:, hopelijk hebben jullie snel eindelijk het visum. 

Groetjes,
Susan

Hi San en Lin  :congrats:

Over een maand of 3 pakken we nog een :cheers: :drinking: of tien he Lin :-D

Zeker weten!
Daarna zal ik me weer voor een weekje verstoppen om bij te komen! :-D

Kijk nu alweer naar jullie komst uit!

Groetjes Lin

Ja he Syl dat vindt ik nou ook :-D

Maar dat kwam meer omdat ik een blik op zijn voeten had geworpen 
:loldevil: :nana:

:)drink: Is meer een grapje tussen ons he Rob :wink:)

Ja, ja en ik maar oppassen terwijl jij een vangrail aan het inspecteren bent... :-D

Groetjes
Syl :)

Beter laat dan nooit  :wink:

Proficiat :cheer: :cheer:

groetjes

Dank je Barry!
Tenminste iemand die dit topic voor serieuze opmerkingen gebruikt!
Lin  :blahblah:

Ik was eens aan het lezen op de Portal hier op XPdite en vond dit artikel van Lost:
http://www.xpdite.net/index.php?option=com_content&task=view&id=16&Itemid=2

Nooit geweten dat onze visa subclass ook onder de priority stond.... :?

Applications Lodged Pre-1 July 2004
As a general principle, applications lodged at the Skilled Processing Centre before the beginning of July which are not the subject of priority processing can expect a processing time of some 10 to 12 months.

For reference, the following categories of skilled visas are priority processed:

- applicants where the nominated occupation is on the Migration Occupations in Demand List: see here
- applicants for a Skilled - Designated Area Sponsored visa, subclass number 139
- applicants for a Skilled - State/Territory Nominated Independent visa, subclass number 137, or a Skills Matching visa backed by a State Nomination, subclass number 134

Centrelink and Assurances of Support
As discussed here an Assurance of Support is required for a number of visa categories, including Skilled - Australian Sponsored visa applications (subclass number 138) and Skilled - Designated Area Sponsored visa applications (subclass number 139), and is typically the last element in the visa application process prior to visa grant.

Back