Sander,Linda & Kids >> Brisbane>> QLD

[quote author=Syl link=topic=1039.msg56106#msg56106 date=1145011704]
hihi....nouhou..., zag haar net nog langs scheuren, bierflesje in de hand, paashaas ernaast :-D :-D
[/quote]

:-D :-D

Je mag iig je bekeuring wel in termijnen betalen als hij hoger als $150 is  :-D .

Vanmorgen hotmail geopend:

[size=20pt]Pre-Grant letter is binnen!![/size]

Het moet nog wel eventjes goed tot me doordringen....

:congrats: :congrats: :congrats: etc.

Nou, het lange wachten is eindelijk beloond. Nogmaals :congrats:

'k Zou bijna langs komen om er :cheers: op te nemen :-D.

Groetjes,
Erna (en Jeroen)

:congrats: eindelijk legaal !!!, maar ehh..., Sander..., het is nu wel over met het luie leventje... :surfer: :eat: :cheers: :fishing2: , eindelijk mag je werken!!! :computer: :loudcry: :hang:

gefeliciteerd, fantastisch nieuws!!! :cake2:

KIJK IS AAN :up: :up: :up: :up: :cheer: :cheer: :cheer:
[flash][size=40pt]PROFICIAT..... [/size][/flash] :congrats:  :up: :up: :up:

Dat word dus binnenkort een vakantie naar nieuwzeeland oid, Om die  prachtigen sticker op te halen :cheer: :cheer: :cheer:

Zie je wel, komt uiteindelijk allemaal toch op z'n pootjes terecht!!

:congrats: :congrats: :congrats:

Wilbert en Margo

Wat houdt een pre-grant letter in? Is het feest vieren geblazen? Of is het nu stiekem en zachtjes juichen maar ook nog een beetje spannend wachten? Als het het eerste betreft:

[move]Gefeliciteerd![/move]

Als het de laatste betreft: dan bijna gefeliciteerd  :wink:. Heerlijk hoor. Er zal een last van jullie afvallen zo! Wanneer vertrekken jullie voor je "vakantie" naar NZ? Of gaan jullie ergens anders heen? Enne Sander: werk ze he  :up:.  Het moest er een keer van komen.

[quote author=jufrebekka link=topic=1039.msg56567#msg56567 date=1145425067]
Wat houdt een pre-grant letter in?
[/quote]Even op vacantie (3 dagen) en dan vlug weer terug, en dan zit die sticker erin :-D

:-D Groetjes Sander :up:

:dancing: Gefeliciteerd hoor, lang gewacht... beslist niet stil gezwegen... wel verwacht... en uiteindelijk ook nog gekregen.... Yeeeeeehhhhhhh  :up:

Top hoor, ik drik een appelsap op deze blijde gebeurtenis...  :-D

Gr.Koen

[move][size=30pt] :cheer: gefeliciteerd :cheer:[/size][/move]

WHOOOOOOOOOEEEEEHIIEIIIIIIEEEEEEEEEEE !!!!!!

:-D :-D Miran  :-D :-D

Zou er bijna een  :cry: van geluk om laten  :up: zo

Wauw, eindelijk na al dat lange wachten toch het verlossende mailtje:

[glow=red,2,300]GEFELICITEERD !!!!![/glow]

Ineke

[quote author=M5 link=topic=1039.msg56568#msg56568 date=1145425293]
[quote author=jufrebekka link=topic=1039.msg56567#msg56567 date=1145425067]
Wat houdt een pre-grant letter in?
[/quote]Even op vacantie (3 dagen) en dan vlug weer terug, en dan zit die sticker erin :-D

:-D Groetjes Sander :up:
[/quote]

WHOWOOOO!!! :cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer: Hoera!!! Iris naar school jij naar je werk! Helemaal geweldig hoor! Ik neem een wijntje op jullie (als ik terug ben van orkest ;))

p.s. die vakantie hebben jullie ook wel verdient na al die stress! Geniet er van!

Back