Sander,Linda & Kids >> Brisbane>> QLD

Heee wat goed nieuws!!Geweldig zeg,gefeliciteerd hoor!!
Dat moet echt een opluchting zijn voor jullie! :happysun: :applaus: :cheer: :cake2: :dancing: :drink: :happy: :win1:

GEFELICITEERD!!!!!!!!!! :happysun:lang moeten w8ten maar nu is het toch echt waar!!!had san al vanochtend gesproken
en me dag kon echt niet meer stuk ,,i love it when a story has a happy ending!!,, :flowers: :happy:

ik sluit me dan ook helemaal aan bij syl & Jeanine

liefs carina & ron :up:

Dik een half jaar geleden stonden we nog met de meiden bij de geitenboerderij in het Amsterdamse Bos... vanmiddag naar Lone Pine Koala Sanctuary geweest, wat was dat leuk zeg! Toen tussen al die kangaroe's viel het kwartje echt hoor.... we mogen blijven!
koala0410nu.jpg
koala0378de.jpg
koala0265ml.jpg

koala0443ns.jpg
koala0336kj.jpg
koala0352xx.jpg

Leuke fotos Lin!  :) :)  Dreams can come true  :up:

Ik kijk naar uit om volgend jaar tussen de kangeroes met mijn kleine meid te staan.

Hoi Linda,

Ik was met mijn oudste het forum een beetje aan het door neuzen voor leuke foto's zodat het iets echter voor hem word en dat hij ook kan zien wat er o.a. allemaal is. Wat een leuke foto's hebben jullie erop gezet zeg :up:

groetjes Mattanja

Vlucht is geboekt. Zaterdag vliegen we om 06:50 naar Auckland en Woensdag zijn we weer terug, met het visum op zak :-D . Om de kosten zo laag mogelijk te houden, proberen we om in een goedkoop motel te verblijven, dus als iemand nog een addresje weet, houden we ons aanbevolen. :up:

Groetjes Sander :up:

Leuke site Irene,bedankt voor de tip.

Andere tips of aanbevelingen zijn nog steeds welkom hoor :-D

Mooi dat de tickets geboekt zijn :) Op koninginnedag vliegen jullie heen en dan op maandag weer terug?

Nee we vliegen woensdag weer terug. Garuda vliegt alleen op zaterdag en woensdag. En zij hadden de scherpste aanbieding  :wink:

Groetjes Lin

Kijk!! Toch nog een vakantie in New Zealand! :) Geweldig zeg :) Geniet er van en het kan allemaal echt beginnen zodra jullie terug zijn!

Nou mooi hoor, ik ben natuurlijk erg benieuwd naar de foto's van het visum en natuurlijk van New Zeeland.... :-D

Groeten en tot lees.... :wink:

Koen  :up:

Geweldig man...(en vrouw :) )

Eindelijk dan het felbegeerde stickertje in je paspoort laten plakken...Het is jullie van harte gegunt!

Maarre....jullie zijn een aantal dagen in New Zealand....dus genoeg tijd om wat kiwi's te eten....

Als je ze maar niet bereid zoals hier:

kiwi.jpg

Koffers gepakt, wekker gezet op vannacht 3 uur  :lol: We vliegen om 06.50 en moeten 2 uur van te voren aanwezig zijn op vliegveld.
We kijken er erg naar uit om terug te komen met het felbegeerde stickertje in het paspoort!

San een nieuwe job, begint volgende week maandag bij een grote drukkerij in Underwood. Hij heeft er zin in!!

Tot woensdag!

Groetjes Lin  :)

Back