Sander,Linda & Kids >> Brisbane>> QLD

Superrrrrrrrrrrrrrr nieuws! Hebben ze dus echt op die IELTS zitten wachten.............!
Lekker man!!!!!!!!! Wist niet dat ik ooit nog eens zou zeggen: lekker werken!

Henriette

Van harte gefeliciteerd! Het lange wachten wordt toch beloond ;)

miffy_taart.gif

Groetjes, Annemiek en Maluka

Waaaaauuuuuwwwwwwww!!!!!![size=10pt][/size]

JJJJJJJOOOOOOEEEEEEPPPPPPIIIIIIEEEEEE

Van harte, lang gewacht, stil gezwegen, eindelijk dan toch gekregen.

[size=10pt] [move] GEFELICITEERD [/move] [/size]

:cake2::up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :cake2:

Erwin e Mariette

Bedankt allemaal  :-* voor de gezellige reakties!! Ik heb net mijn flesje wijn geopend! En neem er dan eentje op het langverwachte bericht!!

Jemig, net als Syl vanmiddag al tegen me zei, het is bijna een anti-climax! Moet nog steeds tot me doordringen! Als ik vanavond teut mijn bedje *hik* inrol en morgen met koppijn opsta, dan weet ik precies waarom!!!

Sabien, we gaan naar NZ. Maar echt een vakantie wordt het niet hoor. Dat doen we een andere keer. Het is er in en er weer uit! Dankzij een meewerkende case-officer kan ze 3 tot 5 dagen NZ verkorten naar 1 dag!

We hopen volgende week woensdag de reis te kunnen gaan maken. Dan vertrekt mijn mams ook weer naar huis.
Groetjes Lin  :happysun:

Ook ik kan natuurlijk nite achterblijven met mijn welgemeende felicitaties!
Wauw, er moet een flinke last van jullie schouders afgevallen zijn!
Grts, Mariekske :win1: :sunny: :sunny:

Wow!
Gefeliciteerd zeg!!! Wat top om te lezen want jullie zijn het schoolvoorbeeld van volhouden.
Wij vertrekken ook over 3,5 wk naar ozzie om daar ons visum verder af te wachten (139)
Goed om een succesverhaal te lezen over een zelfde soort visumaanvraag ;-)

Gr,

Kevin

Timeframe for response: 70 days, which is 16th of May 2006.

Before august 22th 2006 we have to enter Australia to valid visa subclass 139.

Groetjes Lin

(En jullie heel veel succes en sterkte over 3,5 week!)

Wel gefeliciteerd, wel gefeliciteerd, wel gefeli, wel gefeli, wel gefeli-ci-teerd EN lang zullen ze blijven, lang zullen ze blijven, lang zullen ze blijven, in AUTRAAAAALIIIIIEEEEEEEE, in AUTRAAAAALIIIIIEEEEEEEE, in AUTRAAAAALIIIIIEEEEEEEE - hieperdepiep

HOERAAAAAAHHHHHH

:congrats:

:-D :-D ik zing gewoon even gezellig met Jeanine mee :up: Gefeliciteerd inderdaad, heb jullie inmiddels al gesproken maar wil jullie hier ook nog even feliciteren!!!  Eeeeeeeeeeeeeeeeeindelijk zeg......lekker hoor, nog even een bliksem bezoek aan NZ en it's in the pocket!!!!

Congrats.!!!!
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
Syl

Ik ook niet, maar ik ben ook de gene die heel vroeg zijn bedje uit moet voor de kindertjes :loldevil: :rotflmao:

Nou uhh, als je via de computer moet vragen hoe het met de ander staat.... LOLOL....

Maar ik drink er nog eentje op jullie visum, goeh?

Cheers!

Ireen.

P.S. Als je toch nog langer zou blijven in Auckland dan 1 dag en je hebt een tip nodig, let me know :)

:-D dat krijg je er nou van....
Geen tv, we zitten gezellig samen te internetten :cool:

Neem jij nog maar een glaasje op ons Ireen, ik doe met je mee!

[quote author=Lin link=topic=1039.msg56551#msg56551 date=1145410960]
Pre-Grant letter is binnen!!
[/quote]

Zoepah, congrats!

:up:

:congrats:                                 Ecccht
[sup] [glow=red,2,300][size=50pt]VET COOL[/size][/glow][/sup]

Jullie hebben het verdiend na dat lange wachten!

Liefs Eutrice

Back