Sander,Linda & Kids >> Brisbane>> QLD

Veel plezier in Nieuw Zeeland, nu maar niet hopen
dat je daar komt en denkt.....verrek......we zijn
één land te vroeg uitgestapt voor te emigreren  :wink:

Èn succes met de job!!!!

groetjes Miran  :)

Zo, net nog even Linda aan de telefoon gehad (om 3.30 uur 's nachts voor hun) ....ze waren natuurlijk al wakker :)

Hun even het allerbeste gewenst met de vlucht naar Nieuw Zeeland en dat ze maar met het felbegeerde stickertje terug mogen komen....

:-D

wij zijn heel erg blij voor jullie , heerlijk thuiskomen moet dat straks geven  :up: :up:
spreek jullie weer snel als je weer THUIS bent toppie!!!!!!!!!!

liefs carien

Veel succes, ik hoop dat julllie t goed hebben! Maar dat lezen we vast binnenkort weer!
Groetjes Francine

Snelle update vanuit Nieuw-Zeeland. Prachtig land, prachtig mooi weer. Het is erg zonnig voor de tijd van het jaar dus we hebben erg mazzel! Het hotel is gezellig en voorzien van alle gemakken! We reizen veel met openbaar vervoer. De bus in Auckland en zitten nu in Devonport, even met de ferry over en nog meer moois!
Sander vergaapt zich aan de prachtige auto's. BMW's, Ferrari's, Mercedes en allemaal de duurste en snellste klasse! Ik vind de meeste Maori mannen wel aardig :wink:

Nog niets van de DIMIA gehoord, het is natuurlijk een feestdag in Oz vandaag. Hopelijk morgen.

Tot snel

Groetjes San & Lin en de meiden vanuit NZ

dat pikken jullie dan mooi even mee zo die paar dagen. Wel te hopen dat je snel iets van Dimia hoort....je hebt al zo lang gewacht nu.

[quote author=Lin link=topic=1039.msg58005#msg58005 date=1146448875]
Ik vind de meeste Maori mannen wel aardig :wink:
[/quote]

Die zijn inderdaad over het algemeen  best l****r!  :)

Die zijn inderdaad over het algemeen  best l****r

Moet dat lekker zijn????

He maar we keep our fingers crossed for you so tell the dimia to hurry up so that I can uncross my fingers, they are starting to hurt you know.... :-D :wink:  :up:

Gr.Koen

Hee Lin, als je dan toch op de ferry zat, was dan door gegaan naar Waiheke!! You'd LOVE it!

hoi friends!!

heeeel veel plezier in NZ enne... ben ik er potverdorie notebene geboren , heb ik nog niet eens die mooie mannen
gezien (hihi). :| :-D
geniet ervan  en tot gauw!!

veel liefs carien.

Welcome back en.. congrats met jullie visum!  :up:

Nu ikke zelf eerdaags nog door de skilled independent molen...  :|

Ingrid.

Nog een paar uurtjes en dan zijn jullie thuis, "thuis"!!!!!! :up: :up: :up:  Eeeeeeeeeindelijk! enjoy en we komen snel even "Stickertje kijken" :)

Syl & de rest

Heb geen idee hoe laat jullie vliegen, maar zoals Syl ook al zei... Jullie zijn bijna thuis! Volgens mij zal bevrijdingsdag voor jullie ook echt een bevrijdingsdag zijn ;) Eindelijk bevrijdt van al het wachten!!
:up: :up: :happysun: :happysun: :up: :up:

Back