Sander,Linda & Kids >> Brisbane>> QLD

Suc6
ik zal aan je denken als ik in de zon zit  :oops:
Misschien krijg je nu wel meer brood voor LEGALE dollars  :-D

Gr Ton  :up:

Hoi Sander, inmiddels zou je werkdag er op moeten zitten, dus kom op vertel eens hoe het was..... wat zijn je indrukken?? of moet ik zeggen zeefdrukken??? hahaha :-D

Ben erg benieuwd......

Gr.Koen  :up:

Nou mijn eerste werkdag zit erop. Heerlijk om weer echt aan de slag te kunnen. Ik werk weer op dezelfde machine als waar ik in Nederland aan stond, dus erg vertrouwd. Dit is ondertussen toch weer een maand of zeven terug, dus in het begin wel spannend je vraagt je af of je het nog wel kunt :-D. Nou naar één dag is het net of niets anders gedaan hebt de afgelopen maanden :-D. Het ging echt hartstikke goed en de mensen waren echt vriendelijk. Het is alleen iets minder georganiseerd als in Nederland. Vraag je bv naar een orderbon waar alle gegevens op staan van des betreffende order, dan heb je er soms wel één en soms niet, heb je er geenéén dan hangt er ergens bij je machine een kladje waar dan het hoog nodige opgeschreven staat, ha en het leuke is dat het nog werkt ook. Ook heb ik gemerkt dat ze niet zulke mierenneu..rs waren als waar ik in Nederland heb gewerkt, dus werkte ik veel ontspannender. Is een order eind van de dag niet klaar dan schuift de order gewoon door naar de volgend dag. Ja ik heb echt een leuke dag gehad, en het voelde goed om het normale leven weer op te kunnen pakken.

Groetjes Sander :up:

klinkt heel goed zo'n heerlijk ontspannen werksfeer,heel fijn voor je dat je  dat het zo goed bevalt.

groetjes manja :)

Vanaf nu maak je écht deel uit van de Ozzie economie hé Sander! Drink er maar eentje op hoor (ik doe nog niet mee want het is hier nog maar half 8 !!  :wink: ) !!

Gniet nog maar wat na van je werkdag, effe rusten ... morgen komt er weer zo'n dag!  :p

Sara

Hoi Sander,

Nou de kop is er af, ik ben blij dat je het zo naar je zin hebt gehad deze eerste dag... :up:

Ik vraag me af of je inmiddels niet zelf ook die relaxte houding al hebt aangenomen... :-D

In iedergeval, wens ik je heelf veel plezier met je nieuwe job en sluit ik me verder aan bij Sara, neem er straks wanneer je thuis bent nog maar 1  :-D

Gr.Koen

Het enthousiasme druipt ook van je stukje af, dus ik geloof graag dat je het erg leuk hebt gehad! Wel relaxed dat je nu echt aan het werk bent he...  :up:

Hoi Sander,

Dat klinkt hartstikke goed voor een 1e dag, als dit het begin is van wat nog
gaat komen, dan heb je een superbaan.

Hoe is het Lin bevallen, de 1e dag zonder hubbie?

groetjes Miranda  :)

Hallo allemaal,

Beetje laat (ben 2 weken offline geweest) maar ik wil jullie alsnog gefeliciteren met het krijgen van jullie visum, ook leuk om te horen dat Sander een baan heeft.

Veel succes met de rijbewijsen!  :up:

Gr,
Susan

Hi San en Lin,

Het blijft ook lachen met jullie hoor  :-D, het zal wel eens normaal gaan! Wat moet er na de rijbewijzen nog gebeuren... Nou in ieder geval blijft het altijd spannend!

Goed te horen dat je het zo naar je zin hebt bij je nieuwe baan, ook weer iets waar je lang op hebt moeten wachten, maar zo te horen was het de moeite waard  :up:.

Groetjes,
Lela

[quote author=tum link=topic=1039.msg58912#msg58912 date=1147163926]
Hoe is het Lin bevallen, de 1e dag zonder hubbie?
[/quote]

:-D  Heerlijk! Heb eens goed op kunnen ruimen!!

Heerlijk! Heb eens goed op kunnen ruimen!!

Grappig..... Sander doesn't strike me as the messy type.... :wink:
Of was dit een excuus om je handen uit de mouwen te steken en bij jezelf te zeggen: Sander aan het werk... dus ik ook maar??? :rotflmao: :lol1: (grapje, ik hoop dat het niet verkeerd overkomt.... dat gebeurd wel eens wanneer je iets typt ipv zegt...)

In ieder geval is je huisje schoon.... :up:

Groeten,
Koen

[quote author=Koengaroo link=topic=1039.msg59010#msg59010 date=1147241195]

Of was dit een excuus om je handen uit de mouwen te steken en bij jezelf te zeggen: Sander aan het werk... dus ik ook maar???
[/quote]

:x Wat maak jij me nou...??!!
Ben een echte Hollandse he? Stofdoek in de kontzak, zwabber in de hand!
zwiependebezem6zw.gif

:-D Nee hoor, not me! De stofzuiger heeft het inmiddels ook begeven! :roll:
Ik heb maar eens wat administratie van de laatste 6 maanden ingeklaard....
Waren nogal wat stapels geworden!

He Lin, ben blij dat je in ieder geval wat van die stapels hebt weg kunnen werken. :up:

Zal voor ons ook nog wel wat worden.... het gaat nu zo snel ineens.... :|

Maar we zijn waarschijnlijk ove een maandje in Brissie voor een dag of 2, dus wie weet als het uitkomt komen we even een bakkie doen...mits dat schikt natuurlijk... :-D

Kan ik al je zware werk beoordelen... hahahaha

Gr.Koen  :up:

[quote author=Koengaroo link=topic=1039.msg59141#msg59141 date=1147328044]
Maar we zijn waarschijnlijk ove een maandje in Brissie voor een dag of 2, dus wie weet als het uitkomt komen we even een bakkie doen...mits dat schikt natuurlijk... :-D
[/quote]Altijd :up:

Gezellie, we nemen wel even contact op wanneer we in de buurd zijn... :up: 
FF :blahblah: en een :cheers: en helemaal gezellie.... :-D

Gr.Koen

Hey Lin en aanhang :),

Ik had weer een heleboel door te lezen in jullie topic. Wat een verhalen, zeg.
Alsnog "GEFELICITEERD" :up:. Gelukkig uiteindelijk weer een "happy end".

Groetjes,
Mel :)

Back