Sander,Linda & Kids >> Brisbane>> QLD

Heel eventjes  :eek:fftopic:

Hoe kun je meerdere quotes invoegen???

Voor nu, ik knip en plak wel wat maar hoor wel graag wat tips.

mariette

[quote author=Lin link=topic=1039.msg54125#msg54125 date=1143889174]
Ik was eens aan het lezen op de Portal hier op XPdite en vond dit artikel van Lost:
http://www.xpdite.net/index.php?option=com_content&task=view&id=16&Itemid=2

Nooit geweten dat onze visa subclass ook onder de priority stond.... :?

For reference, the following categories of skilled visas are priority processed:

- applicants where the nominated occupation is on the Migration Occupations in Demand List: see here
- applicants for a Skilled - Designated Area Sponsored visa, subclass number 139
- applicants for a Skilled - State/Territory Nominated Independent visa, subclass number 137, or a Skills Matching visa backed by a State Nomination, subclass number 134

[/quote]

[quote author=Wilbert67 link=topic=1039.msg54128#msg54128 date=1143890382]
Goed nieuws :up:
waar je in de praktijk weinig aan hebt :wink:
[/quote]

Nou Lin,

Wij hebben hier wel degelijk iets aan, maakt toch met wat minder woorden dan de site van DIMA duidelijk dat zowel de 137 als de 134 als priority gelden,  en ook de 134 als volwaardig visum(aanvraag) wordt gezien en dat is nu net waar ik naar op zoek was. :up:

Mariette

Ja hoor meerdere quotes geen probleem...
[quote author=Bawurra link=topic=1039.msg59263#msg59263 date=1147432116]
Hey Lin en aanhang :),
[/quote]

Gewoon naar de berichtjes hier beneden scrollen als je je reply hebt openstaan en dan op insert quote klikken...

[quote author=kallie link=topic=1039.msg65103#msg65103 date=1152511458]
Voor nu, ik knip en plak wel wat maar hoor wel graag wat tips.
mariette
[/quote]

Begrijp je me een beetje? Ik kan het hier wel opschrijven alsof het heel simpel is, maar je moet het gewoon even zien! Je kan in het test topic verder oefenen!

[quote author=Bawurra link=topic=1039.msg59263#msg59263 date=1147432116]
Groetjes,
:)
[/quote]

Lin

Hé bedankt voor die info Lin, ik wist ook niet hoe het moest :-D.

Hoe is het verder in Queensland? koud hè? :-D

Groetjes,
Erna

[quote author=Lin link=topic=1039.msg65163#msg65163 date=1152534641]
Ja hoor meerdere quotes geen probleem...

Gewoon naar de berichtjes hier beneden scrollen als je je reply hebt openstaan en dan op insert quote klikken...

[/quote]

nee, ik begrijp het, alleen een beetje lastig als je iets wilt hebben van 10 pagina's terug. :-D

Ja dat is waar... meerdere pagina's terug is tricky... Kom maar gezellig langs hoor! Geef je wel een lesje quoten :-D

Erna, vast niet zo koud als bij jou!! Gister was het berekoud! Nu vanavond valt het gelukkig mee!!

Groetjes Lin

En eindelijk is het dan voor elkaar... Ik héb mijn Queensland Drivers Licence :up:

Het gekke is dat ze deze keer niet vroegen naar een vertaling paspoort. Met alle documenten op een en dezelfde naam kon het ditmaal wel.... :roll:

Ach.... ik heb de eerstvolgende 5 jaar NIETS te zoeken bij Queensland Transport!!! (Tenzij ik ga verhuizen natuurlijk :wink:)

Groetjes Lin

Lang gewacht, beslist niet stil gezwegen... door gezeurd en toch gekregen...  :-D :up:

Gefeliciteerd Lin, ik hoop dat het over 5 jaar wat makkelijker gaat dan deze keer... :wink:

Groeten,

Koen

He goed nieuws!! KC bedankt!!
Hoe staat het eigenlijk met de bouw van jullie nieuwe huis?

Hey Lin... Heb eigenlijk niet echt gevolgd of je nou ook nog een exam moest doen. In Queensland was dat toch alleen theorie?

In ieder geval gefeliciteerd!! :up:

Geen paniek Janine :) :up:, je moet gewoon even opnieuw een fotootje laten maken zodat je weer "herkenbaar" bent.

Groetjes
Syl :)

gefeliciteerd, moet je trouwens een vast adres in Oz hebben om het examen af te leggen? en wat zijn de wachttijden? we komen namelijk in augustus vast een paar weekjes naar Oz en als het mogelijk is wil ik meteen maar mijn rijbewijs omzetten  :drive: en een auto kopen.

gr, Rob

:eek:fftopic: Ahhh, herkenbaar blijven! Geen probleem voor mij hoor, ben al jaaaaaaren 23 en zie er natuurlijk ook zo uit! Ik doe jaaaren met 1 pasfoto  :-D :-D  :eek:fftopic:

Back