Sander,Linda & Kids >> Brisbane>> QLD

Hoi Sander, ik wilde net reageren maar bedenk me net dat jullie waarschijnlijk ondeerweg zijn naar Nijmegen en dus zien we jullie straks 'live'.

Vandaag is de postbode geweest.... Met een brief van de TRA....

Thank you for your recent application to Trades Recognition Australia (TRA). Following our processing of your application, I am pleased to advise that your application as been accepted.

:happysun:  :cheers:  :happysun: :cheers:  :happysun: :cheers:

Daar ga ik vanavond zeker een biertje (of twee) op nemen!!!!!

JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

GEFELICITEERD MAN (ik schreeuw het ff van de daken hier).....

Jaaahaaa!! Ik doe mee!!!

:dancing: :dancing: :dancing: :dancing: :dancing: :dancing: :dancing: :dancing: :dancing:

wooooooooooohooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!! goed man!! gefeliciteerd..ik doe mee met dat biertje..geniet ervan!!!  :up:

Mir  :)

Van Harte, en wij drinken zeker mee. :cheers: :cheers: :cheers: :clap2:

Heel veel suc6 met het laatste stukje

Gr. Ton en Ineke  :up:

:congrats: :congrats: :congrats:

Dat wordt feesten vanavond!!!
Gefeliciteerd, weer een stapje dichterbij

[quote author=M5 link=topic=1039.msg14193#msg14193 date=1114864114]

Ik heb donderdag mijn skil assesment met de dhl verstuurd en via een nummer kun je je verzending volgen,maar gisteren was het in Brussel en vandaag was het weer in Amsterdam.Zou dit dan foute boel zijn of word alles van de benelux in Brussel verzameld om vervolgens vanaf schiphol te versturen.Maak me wel zorgen. :cry:
[/quote]

Wij lijken hetzelfde te hebben als jou en Maluka, Gister in amsterdam en vandaag in Brussel....
Hoe lang heeft DHL er bij julli erover gedaan? Ons hebben ze beloofd zaterdag ophalen, donderdag afleveren.

gr Martijn

Nee hoor! Dit gaat helemaal goed komen, heeft met die distributiecentra's te maken!

Hij is van brusselnaar heathrow (UK) gevlogen en is daar alweer vertokken op weg naar azie waarschijnlijk!

gr martijn

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: En nu op naar de visum aanvraag!!  :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
:cake2:  :clap2: :dancing: :drink: :happy: :sunny: :happy: :drink: :dancing: :clap2: :cake2:

Morgen formulieren van de ielts invullen en opsturen en naar de Tatoo shop,maar dat is weer iets anders  :-D

Back