Ha,wilde ik eerst ook doen,maar Lin zei dat tegenwoordig die racisten dat doen :x,dus doe ik dat maar niet( ben overigens geen heilige hoor,maar daar wil ik niet voor worden aangezien )! Ik ga voor dat ik hopelijk eind van het jaar kan vertrekken de 2 namen van mijn kinderen op mijn boven arm laten zetten.
[quote author=Lin link=topic=1039.msg19432#msg19432 date=1120021569] Ja hij gaat mijn naam levensgroot op zijn borst laten zetten!! :naughty2:
[/quote] Dat lijkt een beetje op brandmerken :lol1:
We're counting the cattle, 1, 2, 3, 4, 5
We're counting the cattle just to see if they're still alive
We're counting the cattle, 6, 7, 8, 9, 10
We're counting the cattle once again....
A.s. zondag hebben we onze garage sale! Dan gaan de allerlaatste spullen zo'n beetje de deur uit. Het grote werk is al verkocht, we hebben een echo in de kamer!! :-o Sander heeft zelf flyers gedrukt met de aankondiging van zondag, die hebben we gisteren en vandaag bij de buurt in de bus gegooid. Worden we vanmiddag gebeld door de krant. Of ze het goed vinden dat ze een stuk over ons plaatsen, dan krijgen we zaterdag een aankondiging in de krant van de garage sale en zondag komen ze dan met fotograaf om voor de editie van volgende week een stukje te plaatsen! :-D :-D :-D :-D
Hartstikke goed dat je dit doorzet. Ik ben wel benieuwd hoe lang het alemaal gaat duren voordat je in Australie zit.
Ik begrijp uit je mails dat je bezig bent met een persoon van de immigratiedienst of heb je een kantoor hiervoor ingeschakeld? Dt zou ik graag weten omdat we zelf ook het voornemen hebben om te emigreren en met pensioen te gaan in de zon, beter leefklimaat enz.
Haha nee hoor Cat, de bank was als eerste weg, we zitten nu op een hele oude bank die zo bij het grof vuil kan! Nee echt gezellig is het hier thuis niet meer! Maar die zoeken we dan gewoon bij een ander :wink:
Marie Louise, wij doen de aanvraag zelf. Morgen gaat hij ter controle naar Australie. Mijn vader heeft een kennis met een eigen immigratie kantoor, die persoon is bereid om het ter controle door te nemen voor ons. Dan komt het z.s.m. weer bij ons terug en sturen wij het naar de DIMIA.Gewoon een stukje mazzel eigenlijk....
[quote author=Lin link=topic=1039.msg20092#msg20092 date=1120757430]
Haha nee hoor Cat, de bank was als eerste weg, we zitten nu op een hele oude bank die zo bij het grof vuil kan! Nee echt gezellig is het hier thuis niet meer! Maar die zoeken we dan gewoon bij een ander :wink:
[/quote]
Bedankt Mark en Annemiek voor jullie uitnodiging! Gaan we zeer zeker binnenkort een keertje gebruik van maken! :drink:
Officieel moeten we 12 september er uit. Maar we hebben alles per 1 september opgezegd. Iris gaat in Zwijndrecht nog een paar weken (maandjes...?) naar school alvorens we de grote oversteek kunnen maken en daar beginnen ze 15 augustus weer op school. Dus gaan we iets eerder. De papieren gaat San vanavond naar mijn vader faxen die ze naar die kontaktpersoon brengt om ze even voor de zekerheid te checken en dan gaat alles naar de DIMIA, we hopen eind volgende week alles weg te kunnen sturen. De IELTS test gaan we dan volgende week aanvragen. Trouwens wel een hele geruststellin nu de papieren "klaar en ingevuld" zijn!
Spannend zeg, en wat snel ineens allemaal. Nou, zo als het er nu uitziet wonen wij nog wel hier (Edens Landing) hoor als jullie aankomen
Groetjes
Syl (die moet bekennen dat ze een dag naar het verkeerde huis heeft zitten kijken op Google Earth!! :-D maar NU weet ik dan toch waar ik woon...enneh...had ik toch een schoner dak dan ik dacht!. heb je het huis van je vader inmiddels gevonden Lin?)
Dat klinkt erg grappig syl... "Maar NU weet ik dan toch waar ik woon"
In het begin vonden jullie nog dat wij zoveel geluk hadden met alles, terwijl jullie zoveel tegenslagen hadden en nu is het juist andersom. ij liggen nu voorlopig ff uit de game, terwijl bij jullie nu alles goed lijkt te gaan. Laten we hopen dat alles goed blijft gaan en dat jullie kerst kunnen vieren in de zon bij je vader en zijn vrouw
Effe van mijn kant een update,los van het feit dat ik met mijn koppie eeehhhuuummmmmm in de krant kom, hebben ze gevraagd of ik langer wil blijven werken. Ipv 1 september willen ze nu dat ik tot 1 november blijf werken maar wel tegen bijna 500 euro netto minder HA,die zijn niet helemaal lekker geloof ik,dus gezegd dat ik dat natuurlijk niet acceptabel vond en alleen bleef werken als ik mijn huidige salaris gewoon kreeg. Nou aangezien er geen drukkers(goeie :-D)te vinden zijn en er anders machines stil gezet moeten worden gingen ze daar dus mee acc, 2 van de 3 directie leden trekken alleen hun B.K niet meer open,maar goes voor mijn gevoel lag ik iedereen uit momenteel.
Gisteren de garage sale gehad waar we allerlei kleine dingentjes nog verkocht hebben, glaswerk, servies, kinderkleertjes enz. We hadden gehoopt op een kleine €300 maar het is boven verwachting toch €475 geworden! We hebben echt een razend gezellige dag gehad, zijn geholpen door vrienden en iedereen bleef gezellig lang plakken. Ondanks dat voelde San en ik ons best een beetje lamgeslagen na een enerverende dag en zijn we zeker blij toch nog heel veel spullen mee te nemen! Ik moet er niet aan denken als je ook nog persoonlijke dingen weg moet doen..... :?
Maak gratis een account aan om het meeste uit je forumbezoek te halen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.