Grappig, wij zitten ongeveer in het zelfde schuitje. Zou mij australische vriend eerst een paar jaar naar hier komen en zouden we dan wel een keertje "down under" gaan bljikt dat we nu beiden eind oktober zonder werk zitten en wellicht dus ook eerder dan gepland vertrekken. Ik ben helaas waarschijnlijk niet zo gelukkig dat ik een zakje geld mee ga krijgen omdat het werk zegt dat ik gewoon met ze mee kan verhuizen. Dat heeft natuurlijk geen enkele zin want om voor een jaartje of twee nog de hele boel naar ergens anders in het land te gaan verhuizen om dan het huis weer te verkopen heeft dus geen nut. Nu dus ook visa en zo aanvragen. Wat zijn jullie eigenlijk van plan om daar te gaan doen en gaan jullie dan ook naar Brisbane (mijn vriend is van Brisbane afkomstig). Brisbane is helaas niet mijn meest favoriete bestemming van oz maar altijd beter dan hier te blijven. Ben benieuwd naar jullie reactie.
Groetjes, Ingrid
PS Weet jij een makkelijker manier om te antwoorden als iemand iets op het forum heeft gezet want als je naar jou eigen reacties gaat kun je daar nergens op klikken om te reageren.
Groetjes, Ingrid
PS Weet jij een makkelijker manier om te antwoorden als iemand iets op het forum heeft gezet want als je naar jou eigen reacties gaat kun je daar nergens op klikken om te reageren.