Score van 8 op IELTS mogelijk?

Status
Not open for further replies.
@Gwen Nog bedankt voor het document! Heb test gehad en 8 een overall gehaald maar had er helaas een 7,5 tussen zitten en moest voor ieder onderdeel een 8 hebben dus ja.... Volgende keer beter ;)
 
@Gwen Nog bedankt voor het document! Heb test gehad en 8 een overall gehaald maar had er helaas een 7,5 tussen zitten en moest voor ieder onderdeel een 8 hebben dus ja.... Volgende keer beter ;)

Misschien de gok wagen van een remark? Op welk onderdeel was de 7.5? :)
 
@Loeloe dat ga ik inderdaad proberen. Was voor schrijven dus wie weet...

Was bij mijn vriend ook voor schrijven, en hij is zelfs van een 7 naar een 8 gegaan .. Het kan dus, is lang wachten, maar was het wel echt waard dat hij de IELTS niet opnieuw moest doen ;)
 
Graag wil ik met jullie mijn zogenaamde 'Map to IELTS' delen. Gewoon een Word bestandje dat ik voor mezelf gemaakt had na mijn bijles om te leren voor de ACADEMIC IELTS. Ik had ook een 8 nodig, en die heb ik hiermee ook gehaald.

Aangezien Task2 het grootste is, je daar het meeste punten voor krijgt, en ik die het moeilijkste vond, heb ik me daar het meest op gefocussed. Bij Task2 kun je 3 soorten stellingen krijgen: een argument, een mening of een probleem-oplossing. Ik heb voor elke soort een standaard tekst geschreven die je bij welk onderwerp dan ook kunt gebruiken. Die standaard teksten heb ik uit mijn hoofd geleerd en dan hoef je alleen nog maar 'in te vullen'. Op deze manier weet je zeker dat je een goede opbouw en duidelijke structuur hebt.
BTW, Ik ben tijdens de IELTS ook begonnen met Task2. De eerste keer had in namelijk teveel tijd aan Task1 besteed waardoor ik mezelf in de vingers sneed. De tweede keer heb ik eerst Task2 gedaan, en dat kwam voor mezelf veel beter uit.

Hopelijk dat iemand anders ook nog wat aan mijn bestandje heeft.

Voor iedereen die de IELTS nog moet doen: Succes!!

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-OL3WR7RVVGLR.docx
Hoi Gwen, heb je het bestand nog? Kon hem via de link niet openen. Maar aangezien ik hoogstwaarschijnlijk weer moet gaan IELTSen kan ik wel wat hulp gebruiken.
Groetjes Marcelle
 
@Gwen Nog bedankt voor het document! Heb test gehad en 8 een overall gehaald maar had er helaas een 7,5 tussen zitten en moest voor ieder onderdeel een 8 hebben dus ja.... Volgende keer beter ;)
Hoi @Gwen , de link naar het bestand werkt niet meer. Heb je dit bestand nog? 14 november ga ik voor mijn IELTS en alle hulp is welkom!
Alvast bedankt!
 
Hoi Gwen, heb je het bestand nog? Kon hem via de link niet openen. Maar aangezien ik hoogstwaarschijnlijk weer moet gaan IELTSen kan ik wel wat hulp gebruiken.
Groetjes Marcelle

Hoi @Gwen , de link naar het bestand werkt niet meer. Heb je dit bestand nog? 14 november ga ik voor mijn IELTS en alle hulp is welkom!
Alvast bedankt!

Jazeker heb ik het bestandje nog. Stuur me even een PB met je email adres en dan kan ik het doorsturen.
 
Hoi Gwen,
zou ik het bestandje ook mogen? we zijn nog/ weer aan het twijfelen om te gaan. (al vanaf 21013)
Dus wil ik mij graag gaan verdiepen in de ielts. want als die niet lukt dan gebeurd er niks gok ik....
Bedankt!

Emailadres op verzoek verwijderd.
 
Last edited by a moderator:
Hoi Gwen,
zou ik het bestandje ook mogen? we zijn nog/ weer aan het twijfelen om te gaan. (al vanaf 21013)
Dus wil ik mij graag gaan verdiepen in de ielts. want als die niet lukt dan gebeurd er niks gok ik....
Bedankt!
mijn email is sjboogert@gmail.com
Hoi,

Ik heb, naast het bestandje van Gwen, ook erg veel gehad aan de site van Liz. www.lizielts.com. ze geeft heel veel goede tips en er staan veel oefeningen op haar site.
 
Als het mogelijk is, zou ik ook kijken naar andere testen. Sinds kort mag je namelijk ook andere testen doen en niet meer alleen de IELTS, maar dat is afhankelijk van je visumeisen.
 
Mijn vrouw gaat als zijnde vroedvrouw de OET proberen, daar moet ze een B op halen voor midwives.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top