Wow, dat is huge!! Gebeurd niet vaak dat ze een volledig punt omhoog gaan.Yes! Protest aantekenen kan inderdaad de moeite waard zijn. De beoordeling van mijn writing is van 7.0 naar 8.0 gegaan. Had voor ieder onderdeel minimaal een 8 nodig en dat is nu gelukt. On to the next step!
Yes! Protest aantekenen kan inderdaad de moeite waard zijn. De beoordeling van mijn writing is van 7.0 naar 8.0 gegaan. Had voor ieder onderdeel minimaal een 8 nodig en dat is nu gelukt. On to the next step!
Weet iemand wat de gemiddelde wachttijd is voor een IELTS in Nederland?
Je kunt het op 3 locaties in Nederland doen. Je moet je inschrijven op een datum die jou uitkomt en afhankelijk van de test die je moet doen. Soms kan je met paar weken terecht of je moet 2 maand wachten. Je kan ook naar Duitsland gaan als die eerder plek hebben.Weet iemand wat de gemiddelde wachttijd is voor een IELTS in Nederland?
Super hartelijk dank!Je kunt het op 3 locaties in Nederland doen. Je moet je inschrijven op een datum die jou uitkomt en afhankelijk van de test die je moet doen. Soms kan je met paar weken terecht of je moet 2 maand wachten. Je kan ook naar Duitsland gaan als die eerder plek hebben.
Uitslag van test duurt altijd 2 weken. Ze zijn daar erg precies in.
Yes! Protest aantekenen kan inderdaad de moeite waard zijn. De beoordeling van mijn writing is van 7.0 naar 8.0 gegaan. Had voor ieder onderdeel minimaal een 8 nodig en dat is nu gelukt. On to the next step!