Score van 8 op IELTS mogelijk?

Status
Not open for further replies.
Yes! Protest aantekenen kan inderdaad de moeite waard zijn. De beoordeling van mijn writing is van 7.0 naar 8.0 gegaan. Had voor ieder onderdeel minimaal een 8 nodig en dat is nu gelukt. On to the next step!
Wow, dat is huge!! Gebeurd niet vaak dat ze een volledig punt omhoog gaan.
Gefeliciteerd joh!!
 
Yes! Protest aantekenen kan inderdaad de moeite waard zijn. De beoordeling van mijn writing is van 7.0 naar 8.0 gegaan. Had voor ieder onderdeel minimaal een 8 nodig en dat is nu gelukt. On to the next step!

Was bij mijn vriend net hetzelfde, ook van 7 naar 8 gegaan voor writing, was voor ons het risico dus zeker waard! :)
 
Weet iemand wat de gemiddelde wachttijd is voor een IELTS in Nederland?
Je kunt het op 3 locaties in Nederland doen. Je moet je inschrijven op een datum die jou uitkomt en afhankelijk van de test die je moet doen. Soms kan je met paar weken terecht of je moet 2 maand wachten. Je kan ook naar Duitsland gaan als die eerder plek hebben.
Uitslag van test duurt altijd 2 weken. Ze zijn daar erg precies in.
 
Je kunt het op 3 locaties in Nederland doen. Je moet je inschrijven op een datum die jou uitkomt en afhankelijk van de test die je moet doen. Soms kan je met paar weken terecht of je moet 2 maand wachten. Je kan ook naar Duitsland gaan als die eerder plek hebben.
Uitslag van test duurt altijd 2 weken. Ze zijn daar erg precies in.
Super hartelijk dank!
 
Yes! Protest aantekenen kan inderdaad de moeite waard zijn. De beoordeling van mijn writing is van 7.0 naar 8.0 gegaan. Had voor ieder onderdeel minimaal een 8 nodig en dat is nu gelukt. On to the next step!

Wow dat is cool, ik had 8.5, 8.0, 7,5 8.0 maar dat werd helaas niet opgewaardeerd... volgende keer beter hopen we dan maar....
 
Alles is wel zo een beetje gezegd en onder tussen is het meer een 'Laatste stand van zaken" of "kletsdoos" matriaal geworden:rolleyes:
Vandaar een slotje:)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top