Zo, even een update. Gisterenavond heb ik de Form 815 voor de Health Undertaking ingescand en aan ons dossier gehangen. Laat ons nu hopen dat dit het allerlaatste is en dat we nu snel ons visum krijgen, want tjonge, soms zit het me echt helemaal tot hier. We weten nog steeds niet waarom Jeroen een health undertaking moet doen. Ik heb naar de dokter en de radioloog gebeld en ze zeiden allebei dat de resultaten van de testen en foto's in orde waren. Het enige dat de panelarts kan bedenken is die medicijnen voor zijn maag. Ik heb het ook aan de CO gevraagd, maar daar krijg ik als antwoord dat we dat bij de dokters of bij het health centre in Sydney moeten navragen. Dus ook maar eens naar Sydney gemaild, heb het formulier moeten gebruiken dat eigenlijk voor panelartsen en medewerkers bedoeld is, want "gewone mensen" moeten het bij hun dokter navragen...
En zo worden we van het kastje naar de muur gestuurd en tikt de tijd maar verder. Van Sydney nog niets gehoord, hopelijk deze week wel.
We hebben het er allebei wel een beetje moeilijk mee dat hij daar naar een dokter moet gaan en zich moet laten onderzoeken en akkoord moet gaan met een behandeling die zij voorstellen. Vind het eerlijk gezegd een beetje arrogant van die Australiërs, zo bijna alsof de dokters hier niks voorstellen en zij het allemaal wel effe gaan regelen. Klinkt nu mss ook weer een beetje overdreven, maar toch, het voelt een beetje wrang :|
Enfin, ik begin in ieder geval nu behoorlijk mijn geduld te verliezen, dus als ik einde deze week niets gehoord heb ga ik een form sturen om te vragen of ze nu alles gekregen hebben en of ze aub willen opschieten met hun beslissing, want als wij nog tickets voor 4 personen in het hoogseizoen moeten zien vast te krijgen hebben we niet veel tijd meer. Nu ja, ik moet nog een beetje nadenken over hoe ik het formuleer, mag ze ook weer niet op hun tenen trappen.... <_<