StaVaZa Jerden

Feestje, feestje :applaus: :congrats:

Het lange wachten is eindelijk beloont, zie je nou, gewoon geduld hebben :lol:

Groetjes Yvonne

Oh, Denise, geweldig nieuws!!
Een hele dikke proficiat!!
Al dat wachten.... 't is niet voor niets geweest. :up:
Geniet ervan!!!
Angeline.

Te gek hoor!!!!
afro.gif
afro.gif

gefeliciteerd!!!
afro.gif

Geniet van het moment!!

groeten Steven

:happysun: :happysun: :cheer: :cheer:

GEFELICITEERD!!!!!!

wat fijn voor jullie, zeker omdat je zo lang in onzekerheid hebt gezeten!
Het is jullie kei gegunt!

Geniet van de roze wolk! :cake2: :clap2:

Trek de champagne maar open!!!! Het dak mag eraf!!!

Gefeliciteerd, het is jullie gegund

:JNbrief: Gefeliciteerd, het is jullie van harte gegund :eek:lif001: :scheel002: :smiliegoed2: :thumbs2:

Van harte gefeliciteerd! Wat zullen jullie opgelucht zijn!
Veel plezier bij het verdere regelen, spannend hoor. Nu is het ECHT!! :up:

He, bedankt allemaal voor de leuke en lieve reacties! :up:

Ik zit nog een beetje in een roes, en Jeroen kan het nu niet echt meevieren want hij heeft het enorm druk op zijn werk en zit met problemen met zijn belastingen die hij voor 1 april in orde moet brengen. Dus het is heel leuk als er dan hier op het forum zoveel enthousiaste reacties zijn :smile:

Nog geen vliegtickets geregeld dus, maar wel al heel veel rondgekeken. Ben ondertussen al tot de vaststelling gekomen dat vliegen vanuit Schiphol en Londen het duurst is, en vanuit Frankfurt een heel stuk goedkoper. Maar ja, hoe geraken we in Frankfurt. Ik wil het liefst rechtstreeks bij de airline boeken (= goedkoper), maar voor Qantas kan je Brussel niet als startpunt nemen, dus zouden we die reis apart moeten boeken, en wat als er dan problemen zijn door staking ed...? Dat wordt dus nog even uitzoeken, ten laatste vrijdag willen we het geregeld hebben.

Er komt plots wel heel veel op ons af. Ik heb gisteren alvast naar mijn zus gebeld (degene die het al wist maar erg negatief was erover). Ons plan is om volgend jaar in de zomer te vertrekken, en haar reactie was "dan al!?", terwijl ik vind dat dat eigenlijk nog heel ver weg is. En nu vraag ik me af hoe mijn moeder gaat reageren. Haar moet ik het dit weekend vertellen. Oh, wat zie ik daar tegenop :p Geen idee hoe haar reactie zal zijn, maar het zal niet positief zijn.

Als ik het goed begrepen heb moeten wij dus naar Parijs of Berlijn om het visum in onze paspoorten te zetten. Dat klopt toch he. Moet je dan op voorhand eigenlijk een afspraak maken of kan je daar gewoon binnenlopen? Als Nederlander kan je toch ook naar Parijs he? En is het veilig om het evt aangetekend op te sturen?

Een hoop uit te zoeken dus, maar o zo leuk dat het eindelijk zo ver is! :grin:

Gefeliciteerd! Echt een super gevoel is dat he, als je na lang wachten en onzekerheden toch dat papiertje hebt!

geniet er van!!!

Groeten,

Leon en Chantal

p.s.
Wij zijn in Berlijn geweest, daar kan je zonder afspraak naar binnen lopen (op bepaalde dagen, check hiervoor even de website van de ambassade in Berlijn.

Back