StaVaZa Zwerver en Hilde

Status
Not open for further replies.
Hmm, interessant, maar alleen Hilde studeert - mag ik daar dan ook gebruik van maken? Altijd leuk dit soort vraagstukken :p

Ja! Zelfs als je een studente als huisgenoot meeneemt zonder dat ze familie is mag dat. :D

Toi, toi, toi voor jullie sponsorship!! :up:

Hmm, ze zijn ondertussen bij GovSA aangeland bij de aanvragen van half november. Ik denk niet dat ze voor de kerst ineens nog uitkomen bij de aanvragen van eind november....

je weet het nooit. Het kan best zijn dat ze met verschillende stapels werken. Dan kunnen er ook al aanvragen van eind november behandeld worden, terwijl er nog aanvragen van half november liggen. Tenminste, zo werkte het wel bij het DIAC: daar worden nu al juni-aanvragen bekeken terwijl de datum volgens mij nog op april staat.
Afwachten.... balen he, dat je er geen controle en geen zicht op hebt. Maar wie weet lukt het nog. En anders komt het volgend jaar.

Mjah inderdaad. Weet je, het is maar geld. Ik ga er vanuit dat ze niet ineens van medium naar no availability gaan en dan gaat het alleen om de prijsverhoging.

WhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaWhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaWhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaWhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaWhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaWhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaWhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaWhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaWhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaWhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaWhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaWhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaWhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaWhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaWhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaWhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaWhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaWhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaWhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaWhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaWhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaWhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaWhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Application Decision

Approved

22 December 2011

WhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaWhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaWhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaWhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaWhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaWhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaWhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaWhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaWhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaWhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaWhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaWhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaWhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaWhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaWhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaWhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaWhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaWhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaWhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaWhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaWhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaWhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaWhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Oja, en gefeliciteerd! :). Nu als de gesmeerde bliksem die papieren bij het DIAC deponeren. En dan weer wachten..... ;-)

@Crazy Kangaroo @Guppy @ydewit @Sacha (@iedereen die ik vergeten ben): Dank jullie wel!

De aanvraag is ondertussen ook online bij het DIAC ingediend! Ben nu nog bezig met de laatste dingen, maar we staan in het systeem!

Nu begint het wachten pas echt :p

Da's tempo maken: SS binnen en de volgende dag de boel bij het DIAC neergelegd :cool:
iets zegt me dat jullie alles al klaar hadden liggen :evil:

goed werk

en ik denk zo dat het wachten nog best mee zal vallen!

Da's tempo maken: SS binnen en de volgende dag de boel bij het DIAC neergelegd :cool:
iets zegt me dat jullie alles al klaar hadden liggen :evil:

goed werk

en ik denk zo dat het wachten nog best mee zal vallen!

Uhu :) We hadden alles al samen met Rob en Marijke voorbereid, zodat als de SS binnenkwam we het direct door konden drukken :)

En zo hoort het! Het staat in elk geval als een paal boven water dat jullie in 2012 een visum zullen krijgen :)

Status
Not open for further replies.
Back