StaVaZa Zwerver en Hilde

Status
Not open for further replies.
@Sacha anders zou Hilde ook nog een eigen StaVaZa moeten maken en dan al mijn posts kopieren :p Leek me niet handig ;)

Ineens is het dan toch rond, we hebben ons visum. Zo dan weten jullie dat.
Hoe dat allemaal ging? Vanochtend rond een uurtje of zes ging ineens de telefoon en was Rob aan de lijn. Ronald met zijn slaperige hoofd moest eerst wel even slikken, maar toen drong het wel door :)

Dus hij heeft Hilde uit haar bed getrommeld en we hebben het even gevierd. Daarna is Ronald naar zijn werk gegaan en hebben we het in de loop van de dag aan iedereen verteld.

Hoe nu verder? We moeten voor 6 februari 2013 in Australie zijn geweest om onze visa te laten valideren en vanaf nu willen over ongeeer drie jaar in Adelaide ariveren. In de loop van de komende maanden zullen we nog wel wat gedetaileerder hierover, en de volgende stappen, schrijven.

Voor nu zijn we gewoon heel happy en hyper :)

gefeliciteerd jongens. Het wachten is voorbij. Proost!
Nu kun je een validatietrip boeken, en verder lekker je studie afmaken.

Intussen heb je alle tijd om te kijken naar wanneer je waar naartoe gaat :).

Nogmaals gefeliciteerd! Zoals Lamarck al zei. kan je nu rustig je toekomst plannen, dat moet een dijn gevoel zijn :)

Dank allen. Het is echt een hele opluchting dat het nu rond is.
Vandaag hebben we in de studeerkamer een whiteboard van 1mx1.5m opgehangen, waar we een drie jaar planning op gaan zetten. Dat behelst sowieso Hilde haar studie, het huis en alle andere dingen die erbij komen zoals de katten.
Vanaf daar plannen we verder ;)

Ineens is het dan toch rond, we hebben ons visum. Zo dan weten jullie dat

....knip...

en vanaf nu willen over ongeer drie jaar in Adelaide ariveren...

Super gefeliciteerd!

Maar, over 3 jaar pas? amai, wat een planning. Wij kunnen niet wachten van zodra we ons Visum binnen hebben om te vertrekken (dat zal dan wel ongeveer nog een 3 maanden duren ivm werk opzeg, maar goed).

EJ

Van harte, wat moet dat een lekker gevoel zijn! Nu lekker plannen maar met de zekerheid dat jullie gaan!

Wauw, super gefeliciteerd. Ik sluit me toch wel aan bij Ernstjan: ik zou ook geen 3 jaar kunnen wachten :wink: Respect!

Dan moet het al wel goed gepland geraken, hé :smile: . Geniet ervan!

Haha, we hebben niet veel keus :) Hilde moet haar studie afronden van zichzelf (en van mij ook eigenlijk), het huis moet verkocht worden etc. Dus ja, we plannen 3 jaar vooruit, kijken hoe en of dat goed gaat ;)

Oh, maar 't is niet dat ik het niet begrijp, hoor. 't Is natuurlijk beter dat je dat diploma haalt, sta je ook weer wat steviger op de arbeidsmarkt en dat kan nooit kwaad. 'k Vind het alleen zelf allemaal zo traag gaan. Zou er vaak al willen zitten (misschien komt dat doordat het weer allemaal heel onzeker is geworden of we dat visum ooit in onze handen gaan hebben)...
Komt allemaal snor!:up:

Zo, weer een (klein) stapje dichterbij. Gister heeft Hilde zich met verf en kwasten uitgeleefd op onze gang, zodat die weer helemaal mooi in de verf staat. Was wel nodig, want toen we erin gingen een paar jaar geleden was er nogal wat verf vanaf gespat. Dat is nu netjes geregeld terwijl ik aan het werk was ;)

Nu moeten we alleen nog "even" de rest van het houtwerk aan de binnenkant doen en met de poetsmachine over de vloer heen en dan kan die de verkoop in.

Status
Not open for further replies.
Back