StaVaZa Zwerver en Hilde

Status
Not open for further replies.
Hee van harte gefeliciteerd hoor!
Maar ik vind het ook knap dat je nog zoveel jaar kan wachten.Je bent er al heel lang mee bezig geweest he. Toen ik nog veel op t forum kwam was jij al begonnen (destijds met je ex meen ik)
Op zich heeft het ook wel voordelen denk ik om te wachten.Zoeizo dan de studie maar ook dat je lekker op je gemakje alles kan bekijken en regelen. Kijk goed rond tijdens je validatie waar je evt wilt wonen,maar kijk voor die valaidatie of er ook werk in die omgeving te krijgen is. Wat is het toch fijn om internet te hebben he, de wereld is er zoveel kleiner door. ( nu nog kunnen vliegen door internet,dat zou geweldig zijn,want 24 uur in t vliegtuig maakt de wereld toch weer erg groot ) :smile:

Dank :)

Afgelopen zondag onze verjaardagen gevierd en daar merk je toch wel dat men doorheeft dat het serieus is. Zelfs al duurt het nog wel even, onze mededeling dat we niet weten of we volgend jaar wel of niet onze verjaardagen weer zo massaal vieren leverde toch wat blikken op ;)

Wij hebben het echter wel als prettig ervaren, dus dat was goed :)

En afgelopen zondag hebben we echt meters gemaakt met het huis. Binnenglas wat kapot was is vervangen, alle plinten (oke, op 2 na) liggen erin en de buitenboel die echt geschilderd moest worden is gedaan. We zijn er bijna!

Goed bezig!! Het kan maar af zijn, niet dan
wink.gif

Hebben jullie al concrete plannen? Een idee waar jullie willen settelen?

Groeten Steven

Nu al zo druk bezig? Je wil het huis alvast verkocht hebben of is dat niet het idee er achter?

Goed bezig!! Het kan maar af zijn, niet dan
wink.gif

Hebben jullie al concrete plannen? Een idee waar jullie willen settelen?

Groeten Steven
Jazeker, we gaan naar Adelaide (vandaar mijn vraag over Christies/The Hills). Maar niet zo concreet dat we het komende jaar al weggaan ;)

Nu al zo druk bezig? Je wil het huis alvast verkocht hebben of is dat niet het idee er achter?
Ja, ik wil het huis weg hebben op een zo kort mogelijke termijn.

Kan je hier niet ook komen klussen ? :up: (er is geen smiley met 2 linkerhanden geloof ik LOL)

Lol. Wij vragen altijd de rechterhand erbij tijdens het klussen. Dus stief- en schoonvaders helpen altijd mee. Schilderen wil Hilde misschien een eurotje ofzo bijverdienen?

Wij hebben nog wel een dagje een stukadoor in de aanbieding als bonus voor de verkoop van onze woning. :grin:

Zo, we waren het even helemaal zat, en wat doe je dan? Juist, je validatietrip boeken. Van AMS naar MEL en dan over de grond van MEL naar ADL. Afsluitend weer terug naar AMS. En wel van 29/9 tot en met 28/10. Nu moeten we maar eens gaan uitzoeken hoe we het allemaal gaan bekijken :)

WRIJF HET ER MAAR IN!!:mad:
Lekker hoor! En welliswaar 4 weken! Gaan jullie wat huren? Heb nog een mooie auto in de aanbieding:D
Als je nog wat wilt weten of iets...let me know! Ligt nog vrij vers in het koppie:)

Greets

Leuk, kijk al uit naar je verslag tegen die tijd. Met welke maatschappij vlieg je?

Wel flauw dat je toch eerder dan ons gaat terwijl je later je visum had ;)

WRIJF HET ER MAAR IN!!:mad:
Lekker hoor! En welliswaar 4 weken! Gaan jullie wat huren? Heb nog een mooie auto in de aanbieding:D
Als je nog wat wilt weten of iets...let me know! Ligt nog vrij vers in het koppie:)

Greets
Ja natuurlijk :) Dat deed jij ook bij ons (en daarom zijn we ook zo snel gaan boeken).

Tegen de tijd dat we de trip zelf gaan plannen komen de vragen vanzelf. Speaking of it, een auto in de aanbieding? Verhuur je die dan?

Ik ben wel alvast op zoek naar een antwoord op ons grote dilemma: tent meenemen of daar kopen/huren. Wat kost een kleine el cheapo koepeltje in Oz (koop)? Of heeft iemand toevallig een leen/huur-tentje?

he leuk! Hopelijk hebben we tegen die tijd de koffie klaar

Daar rekenden we al op :)

Leuk, kijk al uit naar je verslag tegen die tijd. Met welke maatschappij vlieg je?

Wel flauw dat je toch eerder dan ons gaat terwijl je later je visum had ;)
We vliegen met Quantas, eerste leg gaat via BA (Amsterdam - London - Singapore - Sydney :p) en dan via Quantas door naar MEL. Totale vluchtduur is echt huge daardoor, maar goed. Terugweg is nog erger, want dan moeten we 8 uur doorbrengen in London.

Ik ben wel alvast op zoek naar een antwoord op ons grote dilemma: tent meenemen of daar kopen/huren. Wat kost een kleine el cheapo koepeltje in Oz (koop)? Of heeft iemand toevallig een leen/huur-tentje?
tja, op zich hebben we wel tentjes, maar als je in MEL start is het wat lastig om die tent dan daar te krijgen... ?
Buiten dat, wij hebben zelf vorige keer een tentje meegenomen, maar volgens mij kun je voor een paar dollar een fluttentje vinden. Het zal elkaar niet veel uitmaken.

enne Steven, heb je die auto in Melbourne of in Adelaide staan?

tja, op zich hebben we wel tentjes, maar als je in MEL start is het wat lastig om die tent dan daar te krijgen... ?
Buiten dat, wij hebben zelf vorige keer een tentje meegenomen, maar volgens mij kun je voor een paar dollar een fluttentje vinden. Het zal elkaar niet veel uitmaken.
Kijk als dat het antwoord is dan weet ik genoeg ;)

enne Steven, heb je die auto in Melbourne of in Adelaide staan?
Ja Steven ;)

Kijk als dat het antwoord is dan weet ik genoeg ;)
nouja, ik weet niet zeker hoe het daar is, maar ik zie in Nederland af en toe koepeltentjes bij het Kruidvat liggen voor 10 euro... vorig jaar hebben we er zo eentje gekocht en in de tuin gezet, als speelgoed voor de kinderen... Zelfs als het in Oz twee keer zo duur is, is het nog niet veel.

even off topic: jouw signature begint megagroot te worden, vind je niet? Een keer iets indikken? :D

Status
Not open for further replies.
Back