Steve Irwin overleden

Uit wraak voor de dood van iemand die leefde voor dieren, ga je dieren doodmaken... Klikt toch ergens onlogisch.

Je hebt fans in alle soorten en maten.
Iedereen heeft recht op een afwijking, de een meer als een ander.

Maar deze fans verpesten het voor de goede ,...
Eikels en sukkels heb je overal, en die snappe en hebben het niet echt begrepen waar Steve voor stond........jammer.

Je kunt maar  1 ding doen met zo'n gasten die zich uitleven op de pijlstaart roggen......search and destroy :) :up:

Jack :evil:

Ja, is echt onlogisch.. Kan me daar zo boos om maken, die vissen konden er niets aan doen.. Heb er ook veel verdriet van maar respect voor de natuur en zijn bewoners!

Stelletje achterlijke idiote zwijnen die dat doen. Hier kan ik nou zo pissig om worden hè. En wat Irene schrijft over krokodillen en haaien die dood gemaakt worden omdat ze iemand hebben aangevallen, vind ik al net zo idioot. Die dieren waren eerder op die plaatsen dan de mens en hebben, vind ik, meer rechten maar hé, wie ben ik hè?

Het doodmaken van dieren is absoluut niet waar Steve voor stond.

Hoorde ik vorige week ook weer iets vreemds. In Canberra e.o. willen ze de kangoeroes aan de pil doen omdat er teveel zouden zijn. Nou is de pil wel een beter alternatief dan ze af te schieten (dat is wat nu gedaan wordt) maar HALLO, wie waren daar eerder de kangoeroe of de mens? Ik snap het in ieder geval niet meer.

Erna

Ja Erna, dat is ook een mooie hè, van die pil voor kangaroes. Laten we ze dán opeten, als er op een onnatuurlijke manier teveel zijn gekomen. Om hormonen aan dieren te geven vind ik afschuwelijk. (Ja, en ondermeer daarom eet ik biologisch vlees... mmmmmm!). Kan  jij je nog herinneren waarom/waardoor er teveel kangaroes daar zijn en wat het criterium dan was?

Ireen

Irene, ik heb geen idee maar ik hoorde dat de kangoeroes steeds vaker in de woongebieden waren. Ja, duh, dat was HUN woongebied toch eerst? Ik nie begrijp nie.

Erna

Hm ja, ik dacht ook dat het zoiets was. Geloof dat ze door de droogte naar de steden worden gedreven. Maar 't fijne weet ik er niet van. Moet ik nog 's opzoeken :)

oh my God....

Weer een bewijs dat een lading mensen echt gewoon DOM is.

Hoi,

Ook al waren de kangoeroes er eerst, is het toch verstandiger de populatie in te temmen. Een vergrote populatie door veranderingen van de mens (meer waterputten, meer grasland, enz.) in samenhang met de beperkte draagkracht van de omgeving, verzwakt de totale populatie en vernietigd het habitat.
Ook hebben zo andere dieren die afhankelijk van deze gebieden zijn, een grotere kans, zonder verdrongen te worden door de kangoeroes.

In mijn ogen een hele begrijpelijke maatregel dus!

Groeten Sander

[quote author=Erna link=topic=5550.msg70906#msg70906 date=1158093474]
Hoorde ik vorige week ook weer iets vreemds. In Canberra e.o. willen ze de kangoeroes aan de pil doen omdat er teveel zouden zijn. Nou is de pil wel een beter alternatief dan ze af te schieten (dat is wat nu gedaan wordt) maar HALLO, wie waren daar eerder de kangoeroe of de mens? Ik snap het in ieder geval niet meer.

Erna
[/quote]

[quote author=r2d2 link=topic=5550.msg71011#msg71011 date=1158179240]
Hoi,

Ook al waren de kangoeroes er eerst, is het toch verstandiger de populatie in te temmen. Een vergrote populatie door veranderingen van de mens (meer waterputten, meer grasland, enz.) in samenhang met de beperkte draagkracht van de omgeving, verzwakt de totale populatie en vernietigd het habitat.
Ook hebben zo andere dieren die afhankelijk van deze gebieden zijn, een grotere kans, zonder verdrongen te worden door de kangoeroes.

In mijn ogen een hele begrijpelijke maatregel dus!

Groeten Sander

[/quote]

Mee eens!
Er zijn ook andere methodes om de populatie in toom te houden!

Mariette

Buitenland

do 14 sep 2006, 10:19 | 24 reacties
Film Steve Irwin zondag op tv
HILVERSUM - De enige film van de vorige week overleden krokodillenjager Steve Irwin wordt zondagavond uitgezonden op RTL7. Het is de Nederlandse première voor de film van de wereldberoemde Australiër, liet RTL Nederland donderdag weten. De avontuurlijke komedie The Crocodile Hunter: Collision Course uit 2002 is te zien om 22.25 uur.

Woensdag is er in het 'Crocoseum' in zijn dierentuin in de Australische staat Queensland een herdenkingsdienst. Fans hebben alleen toegang tot de dienst, als ze een donatie geven aan Irwins' Australia Zoo. Vanaf vrijdag worden de 5500 kaarten vrijgegeven. Donderdag lagen er al vele fans voor de deur.

Irwin overleed vorige week maandag door de beet van een pijlstaartrog. Hij werd 44 jaar. De Crocodile Hunter was getrouwd met Terri. Zij hadden een dochter Bindi (8) en een zoon Bob (3).

Ja de film wordt uitgezonden om 22.25 uur op zondag. Gelukkig heb ik op DVD, beetje laat tijdstip, maar ja..beter iets van een herdenking dan niets. Ik heb mijn eigen herdenking gehouden hoor.  :cry:

Ik vond die vent altijd zo cool...was diep, diep geschokt toen ik dit hoorde.

Het blijft eeuwig zonde. Mijn medeleven gaat uit naar zijn kids en vrouw.

En zondag zeker weten de movie kijken  :)

[size=14pt]Goodbye Steve[/size]

http://www.theaustralian.news.com.au/story/0,20867,20427657-1702,00html

Animal_Planet_Steve_Irwin_Memorial_Wallpaper.jpg

Nou jongens, toen John Williamson "True Blue" zong, toen hield ik het niet meer droog! Van pure ellende belde ik Syl, die het ook niet meer hield.

Hij heeft een mooie begrafenis gehad.

We zullen nog vaak aan hem denken.

Back