Steve Irwin overleden

Nou, nou, nou.....wat een tranen......overal waar ik kwam vandaag zag ik rode oogjes en een hoop zonnebrillen (binnen!!!!). Maar wat een beautiful ceremony to watch :)  

True Blue
http://ninemsn.video.msn.com/v/en-a...aunews_aunationalninenews&t=s29&mediaid=25746

Groetjes
Syl :cry:

steve5.jpg

Naar aanleiding van de herhaling vroeg ik me af of het liedje True Blue een 'diepere', 'achterliggende' betekenis heeft in het algemeen of voor Australiers. Ik vond het zelf namelijk niet een heel erg bijzonder liedje, maar wellicht dat ik een en ander mis?!

Geen idee of er iets achter zit voor de rest..

Weet iemand hoe dat andere liedje heet wat hij heeft gezongen??

Kisses Tanne

Even kijken op de website van john williamson, geloof flower in the water..

En true blue is geloof ik zoals Steve was, 'a normal bloke'.. dacht dat het zoiets betekende. Van de gewone dingen in het leven genieten..

[quote author=kallie link=topic=5550.msg71014#msg71014 date=1158183932]
[quote author=r2d2 link=topic=5550.msg71011#msg71011 date=1158179240]
Hoi,

Ook al waren de kangoeroes er eerst, is het toch verstandiger de populatie in te temmen. Een vergrote populatie door veranderingen van de mens (meer waterputten, meer grasland, enz.) in samenhang met de beperkte draagkracht van de omgeving, verzwakt de totale populatie en vernietigd het habitat.
Ook hebben zo andere dieren die afhankelijk van deze gebieden zijn, een grotere kans, zonder verdrongen te worden door de kangoeroes.

In mijn ogen een hele begrijpelijke maatregel dus!

Groeten Sander

[/quote]

Mee eens!
Er zijn ook andere methodes om de populatie in toom te houden!

Mariette
[/quote]

Welke had jij in gedachte dan, behalve afschieten of tijdelijk onvruchtbaar maken?

Groeten Sander

[quote author=r2d2 link=topic=5550.msg71894#msg71894 date=1159193315]
Welke had jij in gedachte dan, behalve afschieten of tijdelijk onvruchtbaar maken?
[/quote]

Nou, dat bedoel ik, er zijn veel dieronvriendelijkere methodes en als het dan toch nodig is lijkt mij dit de meest juiste oplossing ook al krijgen ze dan hormonen binnen.

Mariette

[Lost: Quote aangepast.]

het tweede nummer wat John williamson zong op het afscheid was - home among the gum trees-

ik heb beide nr's op de laptop staan als iemand ze wil ??

ik heb hier nog niks over de dood van Steve gezegt ik was een grote fan van hem ik heb erg moeten wennen aan hem en dacht in het begin jeetje wat en adhd hihi maar toen ik steeds meer zag in zijn begin jaren op animal planet hoe meer ik gefasineerd raakte van hoe hij mensen mee sleepte in de tv ik ben er flink van onderste boven geweest en heb nog steeds zo iets van hij kan gewoon elk moment nog ergens uit de bosjes springen met l""ook at this little beautyyyyyyyy"" ik vondt het ech een geweldige man tis een heel groot gemis voor Australia maar ook zeer zeker voor de rest op de wereld zoveel mensen die rauwen om hem die gek op m waren om wat hij deed wat hij was waar hij zich voor inzetten
en dat hij gewoon Steve bleef.

Helaas heb ik de memorial gemist maar ik heb wel het interview met Terri Irwin gezien afgelopen woensdag. Dat maakte diepe indruk op mij; ik heb menig traantje weggepinkt. Wat een enorm verdriet heeft die vrouw maar ze is ook enorm sterk en ik ben er van overtuigd dat het werk dat Steve en zij samen deden, wordt voortgezet door haar, Bindi en Bob en alle andere wildlife warriors.

[quote author=Detje link=topic=5550.msg72245#msg72245 date=1159601688]
het tweede nummer wat John williamson zong op het afscheid was - home among the gum trees-
[/quote]

Thnx!!  :up:

[quote author=Erna link=topic=5550.msg72249#msg72249 date=1159604545]
Helaas heb ik de memorial gemist maar ik heb wel het interview met Terri Irwin gezien afgelopen woensdag. Dat maakte diepe indruk op mij; ik heb menig traantje weggepinkt. Wat een enorm verdriet heeft die vrouw maar ze is ook enorm sterk en ik ben er van overtuigd dat het werk dat Steve en zij samen deden, wordt voortgezet door haar, Bindi en Bob en alle andere wildlife warriors.
[/quote]

ik heb er maar stukjes van gezien op internet en dat raakte mij al diep het is idd een sterke vrouw ik heb ook heel erg veel gehuilt en nog steeds heb ik momenten dat ik huil, kon het niet geloven. het memorial staat op internet op abc  geloof ik daar heb ik het nog een aantal keren gekeken !
ja Steve zijn goede werk wordt zeker voortgezet daar ben ik ook van overtuigt en zo moet het zijn hij heeft zoveel gedaan voor wild life.

[quote author=Cajendra link=topic=5550.msg72250#msg72250 date=1159604642]
[quote author=Detje link=topic=5550.msg72245#msg72245 date=1159601688]
[/quote]

Thnx!!  :up:
[/quote]
Your very welcome ;-)

[quote author=Erna link=topic=5550.msg72249#msg72249 date=1159604545]
Helaas heb ik de memorial gemist maar ik heb wel het interview met Terri Irwin gezien afgelopen woensdag. [/quote]

Kun je dit interview ook ergens online terugvinden :up:

Jack :evil:

Back