The Scutchies: Our story so far! (In Brisbane since June 9th!)

Hi Susan,

Bugger!! Was het eerste wat in mijn hoofd schoot toen ik dit las. Zoals je misschien herinnert uit onze Laatst Stand van Zaken herkennen we het helemaal! Kan maar één ding zeggen: Hopen dat het bij jullie net zo snel gaat als bij ons: binnen een week na het afketsen van de verkoop weer een nieuwe (en nu definitieve) koper gevonden!!

Good luck..

M.vr.gr.
Perthpete

@Lela: Inderdaad balen!  Maar we blijven positief, er zijn ergere dingen.........

@Peter:  Ja, ik had jullie verhaal gelezen, dus hopelijk gaat het net zo snel als jullie, binnenkort echte kopers  :up:

Dat is echt ongelooflijk kl*te dat zo iemand dat doet. Als ze nu
wat eerder had gebeld, ja ok, maar misschien durfde ze niet en
was dit de beste smoes die ze kon verzinnen. Echt balen voor
jullie. Hopelijk komt er snel een 'verse serieuze koper'  :wink:.

groetjes Miranda  :)

jemig zeg...dat is inderdaad flink balen. Tegenwoordig zijn die regels wel erg versoepeld allemaal volgens mij. Ons huis staat nu een week te koop en ben hier ook zo bang voor.

Succes met het opknappen en misschien helpen de tips..je weet het nooit er moeten straks wel weer een heel aantal mensen een plekje hebben als de scholen weer beginnen.

Hallo allemaal,

Sommige van jullie zullen misschien denken dat we gek  :crazy: zijn maar we hebben besloten om ons visumaanvraag een paar maanden uit te stellen, omdat:

BB15wk3d01.jpg

[size=12pt]Kleine Scutchie No2 is onderweg!  :baby:[/size]

Ik heb wat perikelen gehad, dus daarom niet eerder hier aangekondigd.  Gisteren heb ik een uitgebreide echo gehad (alles ziet er goed uit) dus nu verheugen we op de komst van onze tweede. 

Ik ben uitgerekend op 20 oktober, dus we wachten tot daarna om de Medicals/VOG te doen.  DIMA is al op de hoogte en gisteren heb ik Formulier 1022 Change in Circumstances opgestuurd. 

Het komt ons ook beter uit, we vertrekken liever als de kleine een paar maanden uit is, eerst lekker genieten van zwangerschapsverlof hier, en hopelijk is het appartement van Mees dan verkocht.

Groetjes,
Susan, Mees, Shea en ?

Wauw, dat is fantastisch nieuws!! Ik denk helemaaal niét dat jullie gek zijn, hoor !!  Geniet maar van je zwangerschap en je twee kindjes .... dat visum komt er toch, enkel een beetje later ...

Proficiat!!  :up:  :up:

Sara

Bedankt Sara!  De kleine was de reden dat ik niet kon drinken  :drinking: in Antwerpen en waarom we niet zo laat zijn weggegaan, ik was zo moe in het begin van de zwangerschap, anders hadden we lekker lang gefeest!  Nu ben ik lekker aan het genieten van het zwanger zijn :). Het visum komt inderdaad wel.

[quote author=Scutch link=topic=4284.msg62076#msg62076 date=1149753035]
Bedankt Sara!  De kleine was de reden dat ik niet kon drinken  :drinking: in Antwerpen en waarom we niet zo laat zijn weggegaan, ik was zo moe in het begin van de zwangerschap, anders hadden we lekker lang gefeest!  Nu ben ik lekker aan het genieten van het zwanger zijn :). Het visum komt inderdaad wel.
[/quote]

Hihi daarnet viel mijne frank ... ik dacht al bij mezelf dat je toen zwanger moest geweest zijn en je je redelijk rustig hield!  :wink: Je had gelijk hoor! Na de bevalling kan je dat allemaal inhalen hé!  :up:

Geniet ervan !!

Sara

:dancing: :dancing: :dancing: :dancing: :dancing: :dancing:

GEFELICITEERD!!!

:dancing: :dancing: :dancing: :dancing: :dancing: :dancing:​

Gefeliciteerd!!!!  :cheer: :cheer: :cheer:

Heel veel succes met alles, spannend allemaal in ieder geval!! En heel leuk die echo foto!!!

Groetjes
Syl :)

WHOEHOE!!! GEFELICITEERD!!! LEUK ZEG!!!  :-D :up: :congrats:

Joh, wat een verrassing! Lekker genieten van de beeb in je buik en van Shea natuurlijk en idd dat visum komt er wel!!

Groetjes,
Lela

Hoi Susan, Mees en Shea,

Gefeliciteerd hoor! Ben alleen wel even benieuwd hoeveel maanden uitstel dat dan is ..?

Perthpete.

Wouw gefeliciteerd hoor!

:dancing: :dancing: :congrats: :dancing: :dancing:

En gelijk heb je, dat visum komt er toch wel, geniet eerst maar ff van de
:baby: :icecream:

Groetjes, Mariette

Dank je wel iedereen voor de leuke felicitaties  :up:

@Perthpete

Ik denk dat wij het zelf een beetje kunnen bepalen.

We hebben (veel sneller dan verwacht!) 24 mei de oproepen voor Medical/VOG  :police: gekregen, met verzoek om binnen 70 dagen (voor 2 aug) te reageren.

Wij hebben uitstel gevraagd ivm zwangerschap.  Hier is het antwoord dat ik van DIMA kreeg:

"Congratulations on your news. I have noted on your file that you and your family wish to delay undertaking medical examinations and police clearances. Please complete Form 1022 with the 'New correct details' with regard to your pregnancy and expected due date. Please contact us as soon as appropriate in the future and we will continue to process your application."

Dus as soon as appropriate in the future moeten we contact met DIMA opnemen, ze hebben geen termijn aan gekoppeld.  Het hangt er vanaf hoe de bevalling enz gaat.  Met Shea werd ik per ambulance naar het ziekenhuis vervoerd  :stretcher: en moest een keizersnede hebben, dus als dat weer gebeurt dan zal ik een paar weekjes wachten voordat we de Medicals enz gaan regelen, het duurde even voordat ik weer goed mobiel was! 

Ook moet de kleine gezond zijn natuurlijk, die zal ook een medical moeten hebben.  En we moeten voor hij/zij een paspoort regelen.  Ik ben met Shea naar Schotland gereisd  :plane: toen ze 6 weken oud was, dus moest eerst een paspoort regelen.  Dat viel niet mee, we moesten twee keer naar de fotograaf, de ogen moeten open zijn op een paspoortfoto, toen ze zo klein was sliep ze bijna de hele dag, de eerste keer bij de fotograaf was ze niet wakker te krijgen!

We willen ook niet te lang wachten met alles, dus zijn zeker van plan om alles te regelen en op te sturen voor de kerst, dus minder dan 5 maanden na de oorspronkelijke datum.

Beter Laat dan nooit.... :dancing: :congrats:  with the new telg van de scutchies....  :-D :up:

Gr.Koen & Katrina

Sluit ik me bij aan Koen!!!

GEFELICITEERD met dit goede nieuws èn
altijd weer speciaal om je babietje te
zien op zo'n echo hè!!!

Miranda  :-D

@Miranda, ja heel leuk.  :) 
Wij krijgen de kleine vaak te zien, ivm mijn leeftijd 40, krijg ik extra controles, dus elke maand een echo!  We doen ook nog een pretecho begin juli, die wordt op DVD gezet, die stuur ik naar mijn ouders dan kunnen ze ook een beetje meeleven met de zwangerschap.

Back