Dank je wel iedereen voor de leuke felicitaties
@Perthpete
Ik denk dat wij het zelf een beetje kunnen bepalen.
We hebben (veel sneller dan verwacht!) 24 mei de oproepen voor Medical/VOG
olice: gekregen, met verzoek om binnen 70 dagen (voor 2 aug) te reageren.
Wij hebben uitstel gevraagd ivm zwangerschap. Hier is het antwoord dat ik van DIMA kreeg:
"Congratulations on your news. I have noted on your file that you and your family wish to delay undertaking medical examinations and police clearances. Please complete Form 1022 with the 'New correct details' with regard to your pregnancy and expected due date. Please contact us as soon as appropriate in the future and we will continue to process your application."
Dus
as soon as appropriate in the future moeten we contact met DIMA opnemen, ze hebben geen termijn aan gekoppeld. Het hangt er vanaf hoe de bevalling enz gaat. Met Shea werd ik per ambulance naar het ziekenhuis vervoerd :stretcher: en moest een keizersnede hebben, dus als dat weer gebeurt dan zal ik een paar weekjes wachten voordat we de Medicals enz gaan regelen, het duurde even voordat ik weer goed mobiel was!
Ook moet de kleine gezond zijn natuurlijk, die zal ook een medical moeten hebben. En we moeten voor hij/zij een paspoort regelen. Ik ben met Shea naar Schotland gereisd
lane: toen ze 6 weken oud was, dus moest eerst een paspoort regelen. Dat viel niet mee, we moesten twee keer naar de fotograaf, de ogen moeten open zijn op een paspoortfoto, toen ze zo klein was sliep ze bijna de hele dag, de eerste keer bij de fotograaf was ze niet wakker te krijgen!
We willen ook niet te lang wachten met alles, dus zijn zeker van plan om alles te regelen en op te sturen voor de kerst, dus minder dan 5 maanden na de oorspronkelijke datum.