The Scutchies: Our story so far! (In Brisbane since June 9th!)

Lees nu het verhaal pas, maar ik hoop echt voor jullie dat het deze keer lukt!
Heel veel succes! Het is julie van harte gegunt dat dat apartement nu eindelijk verkocht wordt.

:up:

Dus nog een paar daagjes en dan moet alles definitief zijn,
........spannend!!!!! :lol: :lol:

groetjes Miranda  :)

Wij hebben onze voorlopige koopakte op 1 september getekend, lekker parallel met jullie dus. Ik ken het zweetgevoel. Onze koper lijkt een zeer serieuze knaap met zijn zaakjes goed op orde, dus ik heb goede hoop, maar hoop toch stiekemop het aflopen van de ontbindende voorwaarden. Herken je dat gevoel?

@Sybille:  Jazeker, ik heb toch slecht geslapen dit weekend ondanks het tekenen......  Het zal echt super voor jullie zijn als het allemaal achter de rug is, gezien jullie vertrek!

Onze koopster lijkt ook heel serieus te zijn, ze wilt zsm weg van haar ex-vriend met wie ze nog samenwoont.  Ze heeft alles al opgemeten en wil eerder intrekken dan de geplande datum van 1 okt, als mogelijk, afhankelijk van regelen hypotheek enz.

Nog 1 dagje zeker?????

Maak je niet druk, niet goed voor je kindje, zal wel goed komen anders had je het wel gehoord.

Ik zal nog wel voor jullie duimen  :up:

Jolanda

@Jolanda:  Dank je  :up:, help echt!  Nog 1 dagje inderdaad, maar zoals jij een anderen zegt komt wel goed.

Ik duim nog steeds voor jullie hoor :up: (Zijn wel een beetje korte stompjes geworden) :)

Groetjes,
Lela

[size=25pt]En èn èn èn[/size]  :-o :w00t: :shocking: :w00t:

groetjes Miranda  :up:

Ja, ben er weer!

@Iedereen:  ontzettend bedankt voor alle steun en duimen  :up:, heeft super geholpen.  Bedenktijd gelukkig voorbij. 

Enige probleem zou het niet krijgen van de financien door de koopster, maar ze had al een adviseur dus dat zal ook goed gaan.  Overdracht is 1 oktober al, maar zij wilt sneller als mogelijk (weg van de ex), dus dat is heel fijn.

Voor iedereen die nog (of bezig is) hun huis te verkopen, heel veel succes.  Na 15 maanden en 2 teleurstellingen is het ons toch gelukt, en de steun van iedereen hier heeft zeker geholpen om positief te blijven  :)

Groetjes,
Susan

Gefeliciteerd, ik ben blij voor jullie dat die 3 dagen voorbij zijn.

Ik wilde je niet bang maken, maar bij ons heeft iemand de tweede dag een keer afgewezen omdat haar dochter er niet wilde wonen.
We baalde als een stekker, maar je doet er niks aan.

Maar dat hoeven jullie gelukkig niet mee te maken.

Groetjes van Jolanda  :up:

@Jolanda: Gelukkig niet!  Wel 1 keer ivm financien (voor het tekenen) en 1 keer net 0.5 uur voor het tekenen omdat ze eerst langs de woning met haar moeder was gereden........

Ik duim  :up: nog steeds voor jullie dat er snel een serieuze kooper bij jullie aanmeldt.

Groetjes,
Susan

Jemig dat zijn ook beste tegenvallers geweest zeg.

Voor ons komt het ook wel goed hoor, ik maak me nog niet druk.
We hebben de visa toch nog niet.

Groetjes van Jolanda  :wink:

Hartstikke geweldig voor jullie, èn een snelle overdracht,
dat is helemaal super. Nu nog een supergoede (èn snelle  :wink:)
bevalling en alles is in kannen en kruiken om naar Australië
te gaan.

K'ben héééél blij voor jullie.

groetjes Miranda  :)

YES!!! Verkocht, getekend en klaar!!! Blij toe voor jullie  :up: :up: :up: :up:

Groetjes,
Lela

ps... mag ik nu stoppen met duimen? :)

Ja, mijn duimen zijn ook bijna versleten nu. Van harte gefeliciteerd en nu de rest nog.

Erna

Hoi Susan & family,

Ik ben even kwijt wanneer jullie ook alweer deze kant op denken te komen, maar Perth zit nog steeds met een groot gebrek aan project-managers... Dat zal nog wel even zo blijven ;-) dus het ziet er nog altijd zonnig uit (buiten de echte zon dan he!)

Peter

@Lela & Erna:  Ja jullie kunnen stoppen met duimen!  :) 

@Pete:  Eerst hadden we gedacht om eind dit jaar te gaan, maar dat was voordat nummer 2 in zicht was!  Wij willen in ieder geval wachten tot hij/zij wat ouder is.  Als alles volgens planning gaat dan zullen we begin volgend jaar het visum hebben, dus voor eind volgend jaar zullen we naar Australie moeten.  Misschien zal de eerste trip een erkenningsreis worden omdat Mees nog niet in Australie geweest is.  Dus niks definitief op dit moment......  Goed om te horen dat PM's nodig zijn, ik kan in de tussentijd mijn ervaring uitbreiden op mijn werk.

Groetjes,
Susan

Back