The Scutchies: Our story so far! (In Brisbane since June 9th!)

Hoi Susan,

Een hele leuke typo: '..de eerste trip een erkenningsreis ..'. Je bedoelde ongetwijfeld verkenningsreis, maar erkenningsreis is wel leuk in deze ... ;-)

Peter

Hee Susan, ik ben weer online en blijf jullie volgen hoor. Hopelijk gaat alles goed met het buikje en tot binnenkort online!

Sara

Hallo iedereen,

Ben een tijdje offline geweest, aan het genieten van mijn zwangerschapsverlof, en dit is het prachtige resultaat:

Kian_3days_old.jpg

[size=12pt]Kian - 3 dagen oud[/size]

Onze prachtige zoon Kian Alexander is geboren 16 oktober 18.46, 3260 gram.  Was even schrikken, zijn hartslag daalde dus hij moest snel met de tang gehaald worden, toen hij uitkwam was hij slap en blauw maar gelukkig kwam hij snel bij.

We mochten de volgende dag naar huis en zijn aan het genieten van elkaar, Shea is nog te jong om echt te beseffen dat Kian haar broertje is, maar ze vind hem wel leuk.

In de tussentijd is het appartement van Mees per 1 oktober definitief verkocht, dus dat is een hele opluchting, nu kunnen we lekker sparen voor Australie!

Groetjes,
Susan, Mees & Shea

Hello Newborn,

Welcome to Earth and may you be all pleasure to your Mum and Dad.

Gefeliciteerd met jullie fantastische zoon en geniet maar heel veel van jullie kraamtijd.

Erwin en Mariette :cake2:

Lieve Susan, Mees en Shea,

Wat een prachtige zoon en broertje, met zulke prachtige oogjes, die al zo wijs de wereld in kijken!

Lieve Kian, ik wens jou, je mama, papa en grote zus, alle goeds van de wereld!!

Liefs,
Lela

(ps. prachtige naam!)

Geweldig, gefeliciteerd met jullie prachtzoon en broertje  :-D èn
met de verkoop van het huis van Mees!!!!

Miranda xx

Wat een wonder, wat een pracht
er is een jongetje op aarde gebracht.

Kian is zijn mooie naam,
geniet er lekker van saam.

Ik wens jullie 4 veel gezondheid en geluk,
jullie Australië droom kan niet meer stuk!

Groetjes van Jolanda  :up:

Van Harte gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst :up:

:baby: :baby: :baby: :baby: :baby: :baby: :baby: :baby: :baby: :baby: :baby: :baby:

Wilbert en Margo

Back