The Scutchies: Our story so far! (In Brisbane since June 9th!)

Hoi SV#1,

Woon jij in Sydney daan?  Ik sprak het laatst met mijn schoonzus, ze blijken wel 'vaste' plannen te hebben om in een paar jaar terug naar Sydney te gaan, dus het wordt waarschijnlijk wel GO SYDNEY GO!!

Groetjes,
Susan

Vanochtend naar mijn werk om 08.00, beetje slaperig  :sleep: nog, open mijn Inbox is daar was de e-mail met onze Visa Approval Letter!!!!!!!  :cheer: :cheer: :cheer:

We moeten voor 30 november in Australia zijn.  Ik heb gelijk mijn vriend thuis, ouders in Schotland en broer in Perth gebeld, dus iedereen heel blij met het nieuws.  Nu kunnen we onze vakantie  :beach: plannen in okt/nov.

Ik ben zo blij  :smile: maar kan het hier nog niet uiten (collega's weten van niks) dus moet even normaal doen vandaag en dan kunnen we vanavond de champagne openen!  :drink:  Gelukkig ben ik morgen vrij dus hoef niet naar mijn werk te komen met een kater.....

Groetjes van een heel blije Scutchie  :happy:,
Susan

PS.  We komen je opsporen in Sydney SV#1  :smile:

van harte gefeliciteerd met die heel goede nieuws, moet je er vanavond maar even op toasten.

veel plezier met de rest van de voorbereidingen :congrats:  :balloons: :flowers: :cheers: :drink:

[move][size=20pt]YES YES YES YES YES YES YES GEFELICITEERD!!!!![/size][/move]

Geweldig nieuws!!! Ook al zat het eraan te komen, het blijft toch spannend! Hoe heb je het stil kunnen houden op je werk zeg, wat knap dat je je mond hebt kunnen houden...

:cake2: :clap2: :dancing: :happy: :w00t: :cake2: :clap2:  :dancing: :happy: :w00t:  :cake2: :clap2:  :dancing: :happy: :w00t:  :cake2: :clap2:  :dancing: :happy: :w00t:

Geniet van dit lekkere gevoel en neem vanavond een lekkere borrel!!!

Groetjes,
Lela

pffff... voel helemaal kriebels in mijn buik, zo blij ben ik voor jullie  :grin:

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Van harte gefeliciteerd met het visum!!!
Geniet van het lekkere gevoel en veel succes met de verdere voorbereidingen!

Groetjes

Ines

WOUW!!! :congrats:

Van harte gefeliciteerd, neem daar maar een lekkere neut op vanavond.

:drinking: :drinking: :drinking:

:up: :dancing: :dancing: :dancing: :drinking:

Mariette

Oh, oh ... Gefeliciteerd als eerste en belangrijkste, maarreh....: Toch geen Perth dan? Of wel starten in Perth...?

Hé, big congrats!!!! Super!!!

Wij kregen vandaag ook een mail vanuit Berlijn....... Manlief mag zijn paspoort opsturen!!!!! YESS!!! Dus ik kan me nu levendig voorstellen hoe jullie je voelen!!!
AUSTRALIA, HERE WE COME!!!!!!!

liefs van Pauline

Back