Ben je dan in Ierland? Kom gerust langs voor een bier pilske!
Ik ben inmiddels een beetje van de shock bekomen! We zijn gisteravond door de verhuizing heen naar Liam's ouders gereden met taart en t goede nieuws, en daarna mn ouders in Nederland gesmst dat ze ff in hun mailbox moesten kijken, daar had ik nl onze grant letter naar doorgemaild!En daarna natuurlijk heel lang getelefoneerd.
De belangrijkste mensen weten het dus!
Nu moet ik gaan bedenken HOE ik het mijn 2 beste vriendinnen in Nederland ga vertellen... Ben pas nl weer half Augustus in Nederland.
Liam en ik moeten nog even flink praten wanneer een goede tijd is om te vertrekken. Ik zit hier nl helemaal op de rit in ierland qua werk, cursussen die ik vrijblijvend kan volgen en een verhuizing naar een groot huis voor heel weing centjes (sppppaaaareeeennnn). Ik ben hier in het laatste half jaar zo ontzettend veel gegroeid qua werkervaring, in Nederland heb ik een paar jaar stil gestaan. En extra maanden werkervaring als Bachelor (hbo-er) is heel erg meegenomen zowel voor mn CV, persoonlijke ontwikkeling en zxelfvertrouwen.
Liam is een heel klein beetje verdrietig want hoopt dat we samen in Oktober kunnen vertrekken. Woont al zn hele leven in tzelfde dorp in Ierland en kan bijna geen andere koude natte winter meer aan, haha. Hij snapt en ondersteunt mn eventuele keuze wel gelukkig! Ik aan de andere hand was de laatste x voordat ik bericht hoorde van DIAC stiekum aant hopen dat als we ons visum later kregen, ik dan evt. nog een laatste kerst kan vieren in Nederland met vrienden en familie.
Ben benieuwd of er nog veel andere Xpditers zijn die niet samen zijn vertrokken. Maar er zijn natuurlijk ook niet super veel mensen in dezelfde situatie als ons... Kan gelukkig wel zeggen dat ik een redelijk beeld heb van hoe het is om vrienden en familie te missen, en gelukkig heb ik de kans gehad om geleidelijk afscheid/afstand te kunnen nemen.....
Ik wens jullie allemaal ook heeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte af met t afwachten van jullie visum!!!
Wij hebben het binnen, na 2 jaar verschillende manieren te hebben geprobeerd en we zijn er gekomen! Woe-hoeoeoew!!!