Update Liam en Marieke

Wauw!!!! [glow=red,2,300][size=40pt]GEFELICITEERD!!! [/size] [/glow]
Snap heel goed dat het ook heel raar voelt...en er zullen nog een boel meer tranen komen!

Heel veel succes met de verdere dingen, ben benieuwd wanneer jullie nu denken richting Perth te gaan!

groetjes Anneke

Proficiat!!!
:congrats:

Ik was gisteren net aan het denken dat het weer een tijdje geleden was dat iemand z'n visum heeft gekregen en voilà.
Geniet ervan! Wat ik leuk vond, waren de momenten dat je met iets bezig bent en ineens steekt daar het besef "we mogen!!" de kop op. Je bent zo gewend om al jaren voor jezelf de boot af te houden, om altijd in 'als' te spreken, er moest zo maar eens iets mis gaan en dan ineens 'mag' je wel. Geweldig gevoel!
- ondertussen overheerst bij ons het 'shit!er moet nog veel gebeuren!'-gevoel -

groetjes,
An

[move] :up: :cool: GEFELICITEERD :cool::up:[/move]

Echt heel erg goed nieuws Marieke!!!! Geweldig, ondanks het dubbele gevoel. Denk dat meer mensen zich wel herkennen in dat dubbele gevoel  :| :grin:
Geniet ervan!

Gefeliciteerd hoor! Op naar Perth ... ;-)

(Ha, ha, ongemerkt was dit mijn 1000-e post... Vanaf de 990 probeerde ik in de gaten te houden dat ik de 1000e op een bijzondere plaats zou doen, en wat denk je ... niets in de gaten ;-)

Superrrrr....Mariekske en Liam!!!

Shall we drink one (or more) together to celebrate, while we're in Ireland at the end of July?

Ben je dan in Ierland? Kom gerust langs voor een bier pilske!

Ik ben inmiddels een beetje van de shock bekomen! We zijn gisteravond door de verhuizing heen naar Liam's ouders gereden met taart en t goede nieuws, en daarna mn ouders in Nederland gesmst dat ze ff in hun mailbox moesten kijken, daar had ik nl onze grant letter naar doorgemaild!En daarna natuurlijk heel lang getelefoneerd.
De belangrijkste mensen weten het dus!
Nu moet ik gaan bedenken HOE ik het mijn 2 beste vriendinnen in Nederland ga vertellen... Ben pas nl weer half Augustus in Nederland.
Liam en ik moeten nog even flink praten wanneer een goede tijd is om te vertrekken. Ik zit hier nl helemaal op de rit in ierland qua werk, cursussen die ik vrijblijvend kan volgen en een verhuizing naar een groot huis voor heel weing centjes (sppppaaaareeeennnn). Ik ben hier in het laatste half jaar zo ontzettend veel gegroeid qua werkervaring, in Nederland heb ik een paar jaar stil gestaan. En extra maanden werkervaring als Bachelor (hbo-er) is heel erg meegenomen zowel voor mn CV, persoonlijke ontwikkeling en zxelfvertrouwen.
Liam is een heel klein beetje verdrietig want hoopt dat we samen in Oktober kunnen vertrekken. Woont al zn hele leven in tzelfde dorp in Ierland en kan bijna geen andere koude natte winter meer aan, haha. Hij snapt en ondersteunt mn eventuele keuze wel gelukkig!  Ik aan de andere hand was de laatste x voordat ik bericht hoorde van DIAC stiekum aant hopen dat als we ons visum later kregen, ik dan evt. nog een laatste kerst kan vieren in Nederland met vrienden en familie.
Ben benieuwd of er nog veel andere Xpditers zijn die niet samen zijn vertrokken. Maar er zijn natuurlijk ook niet super veel mensen in dezelfde situatie als ons... Kan gelukkig wel zeggen dat ik een redelijk beeld heb van hoe het is om vrienden en familie te missen, en gelukkig heb ik de kans gehad om geleidelijk afscheid/afstand te kunnen nemen.....

Ik wens jullie allemaal ook heeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte af met t afwachten van jullie visum!!! :up:
Wij hebben het binnen, na 2 jaar verschillende manieren te hebben geprobeerd en we zijn er gekomen! Woe-hoeoeoew!!!

Hoi marieke en Liam, hartellijk gefeliciteerd met jullie visum, eindelijk.

Laat alles maar eens goed bezinken en dan maar eens bedenken wanneer je gaat.
Ik snap Liam heel goed dat hij dit jaar geen winter meer wil mee maken. Om die reden zijn wij in de maand November gegaan.

Succes met alles. groetjes Jojo. :up:

[size=20pt]GEFELICITEERD!!!![/size]

Goed nieuws hoor!!! Laat alles even lekker bezinken en neem er nog een borrel op.

Groetjes,
Lela

Yihaaa!!! At last! What a great reward for all the waiting! Good luck with telling everybody the good news!

Congrats!!!

:cheer: gefeliciteerd :cheer: :cheer:

Super goed nieuws voor jullie!!!!

En tegelijk ook sterkte met het laten bezinken en het nieuws aan familie en vrienden vertellen en beslissen wanneer te gaan.
Tranen horen erbij volgens mij. (althans dat hoop ik want ik loop nu al af en toe te brullen :wink:)

Groetjes
Anne

Nou, al ben je dan in two minds, de beslissing wanneer kunnen jullie samen maken; de deur staat in ieder geval open! Keifijn voor jullie! :)

Groetjes,

Ireen

Tenks allemaal!!! Ben inderdaad super blij! En weet je wat nu zo toevallig is...???
Gisteren bericht van visa grant, en nu vertelt  mijn manager me dat ze zwanger is en mij daarom flink omhoog wil arrangeren in functie en salaris, vanaf het eind van het jaar. Typisch he! Kan haar natuurlijk niet vertellen dat ik nu juist voor het nieuwe jaar na Oz ga... Tgaat me veel te goed hier! Maar..... Oz is en blijft mijn droom. Of eh... Nee-hee, tis nu mijn REALITEIT, joepieieieieieieieieieieieiei....! Daar gaan Liam en ik zometeen een Irish Mist (misty whisky) op drinken. Nooit van gehoord? Suuuperlekker; whisky met kruiden en honing, als je de fles ziet liggen, KOOPU! :up:

Heb mn vriendinnen nog nix verteld over mn visa grant, want kan alleen maar via telefoon... Vind ik zo onpersoonlijk. Half aug benk weer ff in Nl dus misschien dat ik t dan pas iedereen vertel. Mn familie weet het maar verder nog niemand... En het is de laatste week zo druk geweest dat ik weinig tijd heb gehad om alles te overdenken. Qua planning denk ik wel dat het net na de kerste wordt voordat ik vertrek, wil nog een week of 3 in NL wonen om echt tijd voor iedereen te kunnen maken.
En, sorrie... Kan helaas niet meer zoveel xpditen want sinds de verhuizing hebben we geen internet meer, boe-hoe! Net nu ik weer zoveel nieuwe vragen heb...!
Voor iedereen out zere, succes!!!
Grts, Marieke

Veel succes Mariekske,

wat lastig dat je je nu net zo lekker thuisvoelt in je nieuwe land, en het nu alweer moet/ wil verlaten... Het lijkt me vreselijk in die tweespalt te zitten. Maar volhouden hoor! als het je daar zo goed vergaat, gaat het in Oz vast ook heel goed!

veel sterkte met je laatste maanden!

aukje

Back