dat vraag ik me juist ook afDat geldt voor visa inderdaad maar ik vraag me af of dat ook voor je verpleegkundige registratie geldt...
Lijkt me van niet. Weinig aan het het AHPRA proces wat je door een ander kunt laten doen. Ze zal inderdaad het immigratieproces bedoel (skilled visa/anmac etc).
Ik heb verder nog geen nieuws van de AHPRA. Heb verlenging aangevraagd voor criterion 8 en dit was me toegezegd tot 24 april. Heel even stressen doordat het hele medicatie-document nog goed moest worden gekeurd.
Gelukkig op tijd gebeurd, mijn moeder naar de HRO geweest om het op te halen en per spoed te verzenden. Met spoed verzenden kan niet naar een postbus, dus moest het naar een vriendin in Sydney die het naar de AHPRA heeft verzonden. Ze hebben nu dus al mijn aanvullende informatie op de gevraagde criteria, dus nu is het weer verder afwachten.
En opnieuw betalen zeker...?Hebben ze de gevraagde documenten niet per gestelde datum, dan word je applicatie niet verder in behandeling genomen en moet je opnieuw starten.
En opnieuw betalen zeker...?
Mag ik weten wat je precies op papier hebt gezet voor criteria 8? Hoe lang had je de tijd om alles toe te sturen? Mijn opleidingen zijnnamelijk niet heel actief in het invullen van de benodigde papieren. AHPRA heeft begin april mijn papieren (die ik zelf moest versturen) ontvangen.Lijkt me van niet. Weinig aan het het AHPRA proces wat je door een ander kunt laten doen. Ze zal inderdaad het immigratieproces bedoel (skilled visa/anmac etc).
Ik heb verder nog geen nieuws van de AHPRA. Heb verlenging aangevraagd voor criterion 8 en dit was me toegezegd tot 24 april. Heel even stressen doordat het hele medicatie-document nog goed moest worden gekeurd.
Gelukkig op tijd gebeurd, mijn moeder naar de HRO geweest om het op te halen en per spoed te verzenden. Met spoed verzenden kan niet naar een postbus, dus moest het naar een vriendin in Sydney die het naar de AHPRA heeft verzonden. Ze hebben nu dus al mijn aanvullende informatie op de gevraagde criteria, dus nu is het weer verder afwachten.
Bridging course
Ik had een maand +3 weken verlenging.Mag ik weten wat je precies op papier hebt gezet voor criteria 8? Hoe lang had je de tijd om alles toe te sturen? Mijn opleidingen zijnnamelijk niet heel actief in het invullen van de benodigde papieren. AHPRA heeft begin april mijn papieren (die ik zelf moest versturen) ontvangen.
Als het goed is heeft je 'registration officer' je ook data gegeven in haar email? Voor wanneer alle documentatie binnen moet zijn. Haal je dit niet kan je verlenging aanvragen (ik kreeg dus drie weken) en als je dit niet haalt dan moet je je application opnieuw starten.Mag ik weten wat je precies op papier hebt gezet voor criteria 8? Hoe lang had je de tijd om alles toe te sturen? Mijn opleidingen zijnnamelijk niet heel actief in het invullen van de benodigde papieren. AHPRA heeft begin april mijn papieren (die ik zelf moest versturen) ontvangen.